![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
www.aliexpress.com/item/32709168102.html
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/43/541493_c5d39fe133a0257cedca99876b4586ca.jpg)
2 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení
4kg neudela zasadni rozdil, to je treba vymena olovene baterky za lithiovou a takovou zmenu nepoznam ani na svoji 100kg okruhovce.
Spis bych to pricetl rozdilnemu posezu - sedacka/riditka... to ma vliv na to jak velkou ma clovek vahu na riditkach a hodne to zkresluje i pocit "jak motorka jede"
Zkousel jsem ted indian ftr1200 a presedal jsem na nej hned ze sveho TL - pocitove ten indian taha o kus vic, ale kdyz se na stejne trase podivam na budiky, tak cisla mluvi jasne... jak se sedi vzprimene tak setrvacnost tela taha za riditka, u sportovni motorky kde se clovek hodne opira o ruce tak ta setrvacnost nejdriv odlehcuje rukam ... proto je absolutne jinej pocit toho "jak to taha za ruce" nahac vs sport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
E: blbě koukám, stejný jsou dolní, horní asi bude stejný odlitek, ale jinak opracovaný kvůli umístění řidítek. To by ev. mohly být ty 2 mm.
Naposledy editováno 31.10.2020 13:55:48