Pořídil jsem k velký motorce postrkovadlo po městě a na dojíždění do práce – skútr CPI Aragon GP 50 (2 takt).
Bohužel zanedlouho začal zlobit. Projevuje se to hlavně při plným plynu. Skútr prostě přestane jet. Po ubrání třeba na půlku případně při úplným zavření plynu na volnoběh se zase chytí a jede. Nebo při konstantním plynu vynechává a cuká (jízda tzv. přískokem vpřed). Taky se stává, že jednu cestu do práce sotva doskáču a cestu zpět jede bez jediného zaváhání zcela bez problému.
Startuje bezvadně za studena i za tepla. Na volnoběh běží v pořádku klidně hodiny.
Zkoušel jsem měnit svíčku a vždy se to chovalo stejně.
Máte, prosím, radu co s tím?
Nebo doporučení na servis Jaroměř, Dvůr Králové n/L, Náchod, Hradec Králové, Trutnov.
Ze dvou blízkých servisů s dobrými recenzemi mě vyhodili s tím že „Čínu nedělaji“.
Díky za rady a tipy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cpi aragon gp 50 2012 na voľnobehu ... CPI Aragon GP 50, CPI Aragon 50 | Adam529 | 10 | 18.8.2023 v 11:02 Adam529 |
Huštění pneu CPI Aragon GP 50 | david612 | 4 | 21.10.2014 v 00:10 vikik |
Co udělá 4t olej ve 2taktu [1, 2] Honda XL 125V Varadero, CPI Aragon GP 50 | Edie.A | 36 | 27.8.2009 v 11:20 jeleva |