Téma: Hory Slovensko a Polsko 4 až 6 září
28.8.2020 v 01:10
Ahoj, přidá se někdo z Moravy na 3-denní výlet směr východ? Původně jsem chtěl na Zakarpatskou Ukrajinu, ale vzhledem k situaci s Covidem jsem to předělal na oblast polských Biescad. Sraz v pátek ráno na Bumbálce, návrat v neděli na Bílou/Bečvy nebo dle domluvy. První a druhý den cca po 500 km, třetí den s koupáním v termálech na Oravici již jen 250 km. Trasa mimo dálnice.

1. den směr Banská Bystrica, podél Hronu, Dědinky, Rožnava, Košice, Zemplínská Šírava (zde několik kempů)
2. den na sever do PL, projet dokola pohoří Biescady, Solinské jezera a směr na Duklu a pak do Tatr. Lomnice (zde 3 kempy)
3. den projet Tatry a Roháče, pak termály v Oravici, odtud na Oravskou přehradu a Oravskou Lesnou zpět na Čadcu

Druhý den je možné zkrátit a prodloužit o to ten třetí. Možno vynechat kempy a spát v penzionu/hotelu, je mi to jedno. Mám stan pro dva a jsem sám. Všechno na pohodu a dle domluvy. Cestovní tempo, žádný stres, smích sebou.

Naposledy editováno 28.08.2020 01:11:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hory Slovensko a Polsko 4 až 6 září

28.8.2020 v 11:13 | Nahoru | #1
jawasy> Super, díky za tipy. Je to jak říkáš, hlavní je se projet, ale myslím, že zbude i nějaký ten čas se někde zastavit, podívat, pokochat, vykoupat. Na Šíravě jsem nikdy nebyl, tudíž byl záměr se tam zastavit, či ubytovat. Původně jsem chtěl pokračovat na Ukrajinu a navštívit pár míst včetně nejvyšší hory Hoverla. Je to kousek ze Slovenska. Nicméně na Ukrajinu je od konce srpna zákaz vstupu a zpět je nutný test na Covid. No a tak jsem si všiml, že existuje pohoří Biescady, téměř 2x tak velké jako naše Jeseníky nebo Šumava, na Polsko prý poměrně prázdné, a napadlo mne tam ze Šíravy zajet. Je to kousek na sever. A s rozsáhlou vodní plochou Solinské přehrady. Tak kdyby někdo měl volný pátek až neděli, budu rád za společnost.

28.8.2020 v 15:04 | Nahoru | #2
Edien> Nevidím v tom problém si někdy dát scuka na Bumbálce a jen tak bez daného cíle vypadnout někam na kopečky a vyčistit si hlavu. Mám sice partu co spolu jezdíme už roky,ale poslední dobou se to nějak se...e a není možnost se domluvit na nějaký trip. Slovensko jsem si projel už několikrát (jednou úplně sám a je to docela fajn). Člověk nikam nespěchá na nikoho nečeká a kam dojede tam to zapíchne. Taky jsme loni k sobě přibrali do Rumunska jednoho tady z fora co jsem si s ním delší dobu psal a nakonec se ukázalo že to nebyla dobrá volba Jsem pohodář a jen tak mě něco nenas...e,ale tento člověk mi pil krev od samého počátku a nakonec se od nás trhl. Ještě že tak!!! Měj se a kdybys potřeboval nějakou radu jsem ti tady k dispozici. Jarda.