bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z Jawa 350
Ahoj!
Jezdím 3-4 roky na Jawa 350/640, doteď jsem měl jen A2 a konečně jsem dodělal A.
A tak jsem začal koukat na něco jiného, na něco, co nemusím pořád štelovat v garáži, aby to vůbec jelo.
Hledám nějakou motorku, která by vyhovovala stylu, kterým jezdím - v partě, většinou vyjížďky na 100-150km max a jednou nebo dvakrát do roka po republice. Hlavně po okrskách (samý zatáčky a rozbitá cesta ) , sem tam přejíždění na rychlostkách nebo dálnici. Nejezdím do terénu, spíš jenom nějaký lehčí polňačky když to jinak nejde. Jezdím bez batůžku. Určitě nechci nic, kde budu muset ležet na nádrži

Tak po párdenním hledání se mi zalíbili hlavně BMW F650 - spíš CS, ale GS taky nevypadá špatně. Potom ještě taky Transalp.
Trefil jsem se aspoň trošku motorkama do stylu, jakým jezdím? Chtěl bych určitě zjistit, jestli někdo v mém okolí takový stroje má, abych ji je mohl vyzkoušet.
A určitě bych bych chtěl motorku z druhý ruky, rád bych se vešel do 50-60 tisíc.

Naposledy editováno 24.08.2020 22:07:29

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Jawa 350

25.8.2020 v 13:45 | Nahoru | #1
SkotyCZ> Mojí 640 tu řešit nechci. Ono to jede a nesype se to, motor je v pohodě, je to ex policejní moto, moc nejezdila. Vape mám. Jenže cokoliv jsem musel měnit, tak to bylo hrozný DoDo. Teď jsem měnil pevný kotouč za plovoučák a strávil jsem nad tím celý den. Šrouby na kotouči jak máslo, musel jsem odvrtávat, brousit drážku do tlumiče, pak zbrousit ty výstupy u závitů a nakonec je kotouč šmejd a háže. Akorát jsem z toho naštvanej.

Naposledy editováno 25.08.2020 13:49:15

(reakce na) Přechod z Jawa 350

25.8.2020 v 14:14 | Nahoru | #2

Jiril píše: SkotyCZ> Mojí 640 tu řešit nechci. Ono to jede a nesype se to, motor je v pohodě, je to ex policejní moto, moc nejezdila. Vape mám. Jenže cokoliv jsem musel měnit, tak to bylo hrozný DoDo. Teď jsem měnil pevný kotouč za plovoučák a strávil jsem nad tím celý den. Šrouby na kotouči jak máslo, musel jsem odvrtávat, brousit drážku do tlumiče, pak zbrousit ty výstupy u závitů a nakonec je kotouč šmejd a háže. Akorát jsem z toho naštvanej.


S tímto musím souhlasit. Měnil jsem brzdovou hadici a taky půl dne práce, ale funguje to. Jednoduché úkony zaberou celý den. Já jsem koupil jawu, kde byla polovina šroubů úplně zarezlých (asi fakt má 15k km, jak jsem ji kupoval). Orig destičky úplně zarezlé, kotouč házel jak kurva u tyče, sjeté zadní obložení, origo PAL svíčky a tolik práce (aspoň už jsem vyučenej). Jsou to hold starý vrány, aspoň že ty díly jdou ještě v rozumné kvalitě koupit (koupil jsem repliku kotouče vyrobeného v CZ OK, problém jsou spíše destičky).

Naposledy editováno 25.08.2020 14:15:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 Včera v 20:06 H0racio
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt


TOPlist