globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 19:57 | Nahoru | #1
dafikk> Rekl bych, ze to je princip treninku - drilu, opakujes dokola situace a manevry a pak kdyz to nastane tak zareagujes instiktivne. Najezdit 2,8mil autem (kamionem?) treba v ovladani motorky moc nepomuze. Ono i kdyby to bylo na motorce, tak pokud to bude treba bezne dojizdeni do prace - tak stejne nenatrenujes reakce na krizove situace. Ja treba jsem se za dva roky na okruhu naucil z techniky ovladani motorky vic nez za 15let v provozu predtim. Vsechno ma svoje, nechci rict, ze drilem na okruhu se naucis vse a v provozu nic. Jeden kurz je asi zajimave zpestreni, ale zadne navyky s tim neprijdou...

Naposledy editováno 24.08.2020 19:58:26

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 20:48 | Nahoru | #2
assassin> S tým sa nedá nesúhlasiť. Vždy, keď sa nejaká nepríjemná situácia stane, chvíľu Ti bude trvať, než vôbec zareaguješ, a výrazne dlhšiu chvíľu (v závislosti od sústredenia, ale aj Tvojej tendencie panikáriť a ďaľších faktorov), než sa vlády ujme vedomie - dovtedy reaguješ podvedome; ak si veľa trénoval, podľa tréningu, ak nie, tak inštinktom - čo obvykle znamená prestať šoférovať a prudko zabrzdiť.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

24.8.2020 v 20:53 | Nahoru | #3
assassin> Tak samozřejmě kilometry odjeté v autě jsou na motorce z větší části k hovnu. Tam jedině ti ta praxe dá to,že jsi ostražitý v situacích,kdy si nezkušení myslí,že nic nehrozí. A a no stále platí,že opakování je matka moudrosti. Ale na tréning náklonu na mokru nepůjde žádný začátečník. Nebo aspoň já bych jako začátečník nešel. Většinou ti co začínají jsou rádi,že to nastartují objedou barák a přijedou v celku Ti by přivítali kurz "Jak nastartovat motorku a neumřít"
A dril na okruhu je ti v běžném provozu také z větší části k hovno. Kdo jede v provozu jak na okruhu,tak si povětšinou říká dřív nebo později o průser. Viz Buchláky,Červenohorské sedlo,Dubá a pod.
A proto jsem psal,že krizové situace nejde naučit zvládat "levou zadní". musíš být soustředěný a počítat s tím že se to může stát. A když se to náhodou stane,tak umíš zareagovat. Když jedeš v autě,kouříš,rádio na plné kule,řechtáte se s kamošem historkám z minulé pařby a najednou vyvstane krizovka tak se lekneš a stejně zareaguješ na kokota Dril nedril! Prostě je nutné jezdit jen tak rychle,jak rychle lítá tvůj anděl strážný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist