Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
A dril na okruhu je ti v běžném provozu také z větší části k hovno. Kdo jede v provozu jak na okruhu,tak si povětšinou říká dřív nebo později o průser. Viz Buchláky,Červenohorské sedlo,Dubá a pod.
A proto jsem psal,že krizové situace nejde naučit zvládat "levou zadní". musíš být soustředěný a počítat s tím že se to může stát. A když se to náhodou stane,tak umíš zareagovat. Když jedeš v autě,kouříš,rádio na plné kule,řechtáte se s kamošem historkám z minulé pařby a najednou vyvstane krizovka tak se lekneš a stejně zareaguješ na kokota Dril nedril! Prostě je nutné jezdit jen tak rychle,jak rychle lítá tvůj anděl strážný
Ano, neni pak dobre jezdit v provozu jako na okruhu, ale treba to mokro - kolik lidi si v provozu vyzkouší limity jízdy na mokru? Kolikrat se clovek v provozu na mokru sklouzne? Ja se na mokru taky bal leta, svezeni na mokrejch slickach je zajimava zkušenost. Na malým okruhu jsme loni lezel tak 8x? Mozna vickrat. Zkusenosti koncentrované do jednoho roku, kterejm tech předchozích 15+let za riditka nemuze konkurovat. Ideálně to kombinovat treba s mx a dalsima disciplínama. I ty pády pak vypadaji jinak
Naposledy editováno 24.08.2020 21:05:06
dafikk píše: A když se to náhodou stane,tak umíš zareagovat.
Keď svoju reakciu na krízovú situáciu netrénuješ, zareagovať nebudeš vedieť, no spanikáriš - áno, po pár sekundách (závisí od toho, ako si bol pripravený) sa z paniky vytrhneš, no pár sekúnd, ak ideš 90-kou, kľudne znamená vyše 100 m. A počas tej paniky budeš reagovať tak, ako si si natrénoval.A reakcie na krízové situácie môžeš trénovať jedine tak, že sa tým krízovým situáciám budeš vystavovať, aby si získal motorickú pamäť - a to je určite bezpečnejšie niekde na okruhu, teréne alebo špeciálne prekážkovej dráhe, ktorú si si za týmto účelom niekde postavil, než v premávke.
Druhá vec je to, čo spomínaš, ako tým krízovým situáciám predchádzať, že napr. do zákrut, kde nevidíš, pôjdeš opatrnejšie, ak uvidíš auto, ktoré by Ti malo dať prednosť, spomalíš a napr. sa posunieš zboka nabok, aby Ťa lepšie zaregistroval a podobne.