VefroLBC> Jako v něčem máš pravdu a v něčem ne. Já mám odjeto cca 2,8mil km a nejhorší je,když se lekneš. Kecy o tom,že kdybys byl závodník,tak to vybereš jsou bláboly internetových onanistů. Všechno je to o tom být soustředěný. Závodník jede závod a je plně soustředěný a očekává mimo jiné i ten smyk. Když to pak nastane,tak s tou situací umí naložit a to třeba lépe než my "obyčejní". Z vlastní zkušenosti vím,že když se lekneš,tak nestihneš zareagovat tak jak máš. Na cvičáku věřím že je to OK,ale není to nic jíného než optimální podmínky,s optimální technikou a k tomu všemu jsi pekelné soustředěný,takže reaguješ tak jak máš. Ale v provozu je to vše jinak. Vyjeté kolej,povrch silnice,provoz,poloměr zátáček,soustředěnost řidiče,atd atd To všechno hraje proti tobě. Proto říkám....Když máš zbytečný kačky a chceš si to vyzkoušet...proč ne?!? Ale na silnici v běžném provozu v proměnlivých podmínkách je ti všechno z větší části k hovnu. Nic ve zlým. Každý reaguje jinak. A podle mě je na motorce nejdůležitější ten proklínaný a vychvalovaný "pohled kam jedeš"!!!
A to je podle mě alfa a omega všecho. Když to přepískneš na mokru do zatáčky,lekneš se a díváš se do lesa,kam nechceš vjet,tak protože se tam díváš,tak tam i vjedeš!!! Bohužel je to tak. Když se odpoutáš od toho všeho a stihneš upřít pohled ven ze zatáčky,tak to projedeš i na mokru bez ztráty 10 a možná jen s šrámem v trenkách
Pochopitelně se nebavím o rychlosti 100km/hod a zatáčka 90°.
Naposledy editováno 24.08.2020 19:40:26