Problém je v tom, že technik mi řekl, že to nemusí být taky ono a že nemá hodnoty k měření, aby mohl zjistit zdali je to opravdu tím servomotorem. Servomotor sám o sobě stojí 9500 Kč a práce 6 hodin. Což se mi zdá dost a chtěl bych to vyřešit jinak.
Takže otázka zní neznáte někoho, kdo dokáže závadu diagnostikovat přesně a nebo jen kontrovku vyresetovat.
Jinak motorka jede úplně bez problému a od rozsvícení kontrolky už najeto přes 500 km.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000F závada
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000F závada
Řešení Tvého problému nemám, ale trochu k tématu snad vnesu. Našel jsem zajímavé udělátko které nahrazuje servo přívěry. Odborníci, nebo znalci k tomu asi řeknou své, ale zní to logicky. Instalace je jednoduchá a oproti novému servu i levná.
No, to vše je spíše námět na diskuzi a ber mě jako laika. Přeji ať se oprava povede.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000F závada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000F závada
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000F závada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000F závada
FJRPEPA píše: StB> Díky, to je přesně ten servomotor a vypadá to, že přívěra je pořád otevřená, což by tedy nemělo ničemu vadit, pouze to bude vadit ekologum.
Pokud je to servomotor přívěry, tak ho rozeber, většinou jsou vylámané zuby na velkém kole v jednom místě, to kolo přesaď o 180° a přendej na něm kontakty, díry tam bývají a ono to zase nějaký čas pojede.
Fugo píše: Pokud je to servomotor přívěry, tak ho rozeber, většinou jsou vylámané zuby na velkém kole v jednom místě, to kolo přesaď o 180° a přendej na něm kontakty, díry tam bývají a ono to zase nějaký čas pojede.
Jo díky po sezoně se na to mrknu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000F závada
StB píše: U BMW po zapnutí klíčku proběhne i test přívěry (zavře a hned otevře) Nevím jak u CBF (já jsem měl starší model a myslím že bez tohoto kurvitka), ale třeba to funguje stejně. Mrkni jestli to chodí aspoň na servu.
FJRPEPA - U CBF po zapnutí klíčku test proběhne taky . Pokud povolíš 2 šroubky ( tuším to bylo na 8 klíč) a sejmeš malý kryt na té " škatulce" na výfuku kde ti končí lanka (bovdeny) od serva ,uvidíš uprostřed matku na 10 klíč . Mě pomohlo prostříkat WDčkem prostor za matkou ( prostě dostat WDčko na osku klapky výfuku) a nechat chvíli navzlínat . Následně pokud ti pomocník zapne klíček , servo bude mít snahu udělat test = krok sem-tam .Pokud mu při tom krokování LEHCE pomůžeš právě na té matici , tak je šance na uvolnění , následném správném kroku testu a zhasnutí kontrolky - prostě ke zprovoznění klapky . Mě to takhle pomohlo - no popis možná trošku "kostrbatý", nicméně funkční . Jde vlastně o to uvolnit tu výfukovou klapku na osce a pomoct si při tom uvolňovačem (WD ) a matkou,která je na osce( LEHCE ! aniž bys ji povolil / serval ) .
To servo může být ok , prostě jen neutáhne tu ne plně pohyblivou klapku .
https://www.healtec...com/product-advisor/
Naposledy editováno 26.08.2020 15:33:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |