chci radu, po jakých helmách koukat...jezdím na cestovním enduru převážně mimo dálnice, rychlost do 150 km/h (víc výjimečně), ale občas zabloudím mezi stromy = s kšiltem.
v aktuální uvex enduro slt mám odjeto 8 let a chci utratit něco peněz.
zajímá mě, s jakou přilbou máte pozitivní/negativní zkušenosti, co je špatně na jinak dobré přilbě, a co případně vaše dobrá přilba nemá z mých požadavků
ideální přilba:
bradový deflektor, dobrá ventilace (ale v zavřené nefučí), dobrá earodynamika, je tichá (oboje v rámci možností...aspoň do 140, ale chápu, že to bude na každé motorce trochu jiné), má trochu zabarvené plexi, otevřené plexi a kšilt se netřepou jak ratlík před pitbullem, je lehká, nemlží se, minimálně skelné vlákno, nějaký prostor pro interkom (před pusou i u uší), vyndavací/prací vnitřek
vítané bonusy, ale nikoli nutnost:
sluneční clona, cena do 10.000 kč, karbon/kevlar apod.
předem dík
Naposledy editováno 18.08.2020 03:23:30
2 reakcí na tento příspěvek "adventure" helma
Ten touratech je vlastně nexx ,největší sracka co jsem měl na hlavě za 5tis drahý
Airoh s5 výborná ale menší komfort
Zatím vede commamder od airohu, chce to akorát vzít o číslo menší než člověk běžně nosí
Ale vždy je to hlavně o více faktorech, na jedné motorce super na druhé horší
foxdive píše: Xlite 551 hlučná pokud máš motorku s plexi
Ten touratech je vlastně nexx ,největší sracka co jsem měl na hlavě za 5tis drahý
Airoh s5 výborná ale menší komfort
Zatím vede commamder od airohu, chce to akorát vzít o číslo menší než člověk běžně nosí
Ale vždy je to hlavně o více faktorech, na jedné motorce super na druhé horší
commander jsem dnes zkoušel...a tvrdší polstrování jsem na hlavě snad nikdy neměl
nexx je také sračka?
Naposledy editováno 18.08.2020 21:04:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "adventure" helma
foxdive píše:
Ten touratech je vlastně nexx ,největší sracka co jsem měl na hlavě za 5tis drahý
Hele já jí mám 2 roky a je to pecka. Nevim jestli si jí měl v krámu 2 minuty na hlavě před zrcadlem a už jí komentuješ, ale já jí mám dost otestovanou. Ve 150ti tichá, lehoučká dokonce člověk cítí v tom proudu vzduchu za jízdy jak jakoby drží ve stejné poloze a nelítá na hlavě. Každej jsme holt jinej