Téma: Levá svíčka neháže jiskru
25.7.2020 v 19:52
Levá svíčka neháže jiskru, po nastartování jeden jen na pravý válec levý je úplně studený, přehozeny indukční cívky a taky není jiskra. Řídící jednotka vyměněna taky nepomohlo.Kabely proměřeny a nejsou přerušeny. Už nevím co dál.
Nebo aspoň prohodit svíčky mezi sebou. U zamennych věci ideálně zkoušet křížovou metodou a podle stavu závady uvidíš jestli se přestěhuje na druhý válec nebo ne.
Dál píšeš že není jiskra. Ověřil si na svicce venku? Neb taky nemusí být palivo ve válci - takže třeba karburátor.
Dál píšeš že není jiskra. Ověřil si na svicce venku? Neb taky nemusí být palivo ve válci - takže třeba karburátor.
1 reakcí na tento příspěvek Levá svíčka neháže jiskru
Já teda konkrétně tento stroj neznám, ale vím, že paralelní dvouválec pálí oběma svícema naráz každů otáčku...(jedna při pracovním zdvihu a druhá při výfuku).
Když pálí jedna, musí pálit aj druhá.
Když ne, je pokazené neco, proč nepálí druhá (vadná jedna cívka, blbá kostra a co já vím, co eště).
Takže kiks by měl být nahoře, ne dole u motóru.
Leda žeby teda táto motorka byla nejaká inačí...ale u všeckých podobných strojů to takto je...
Když pálí jedna, musí pálit aj druhá.
Když ne, je pokazené neco, proč nepálí druhá (vadná jedna cívka, blbá kostra a co já vím, co eště).
Takže kiks by měl být nahoře, ne dole u motóru.
Leda žeby teda táto motorka byla nejaká inačí...ale u všeckých podobných strojů to takto je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levá svíčka neháže jiskru
2 reakcí na tento příspěvek Levá svíčka neháže jiskru
...no já teda nevím, ale čtyřtakt, dvouválec, obvykle pálí střídavě levý-pravý...(on aj dvoutakt, ale ten - dvouválec - má pracovní zdvih každů půlotáčku)...
A vždy jednů jeden válec za dvě otáčky, takže 4Tdvouválec má každých 360 st. (= jedna otáčka) jeden pracovní zdvih...a aby to vyšlo, musí jít písty naráz...
Možná má Suzuki písty sřídavě, já sem ten motor neštudoval, ale možu říct, že to má zvuk jak každý jiný 4T paralel twin...
A vždy jednů jeden válec za dvě otáčky, takže 4Tdvouválec má každých 360 st. (= jedna otáčka) jeden pracovní zdvih...a aby to vyšlo, musí jít písty naráz...
Možná má Suzuki písty sřídavě, já sem ten motor neštudoval, ale možu říct, že to má zvuk jak každý jiný 4T paralel twin...
Zdenalbenal> na zvuku se to nepozná, pracovní sekvence jsou od sebe tak blízko že to zní jako jedno větší bouchnutí, i na pomalý volnoběh je čas mezi zážehem jednoho a druhého válce max 4ms. Neznám moc motorů ale zatím jsem často narazil právě na sastavu, která je vůči sobě pootočená a má to hodně výhod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E | Dejwidos | 16 | 12.3.2024 v 11:45 Radek2107 |
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 21 | 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 24 | 27.2.2024 v 19:39 _Michal |
Suzuki GS500e vysoké otáčky na voln... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 4 | 27.2.2024 v 18:43 krokoš |
hledám parťáky Suzuki GS 500E | sendler | 2 | 24.2.2024 v 16:01 kokoška. |