globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW GS - "potápění se" při řazení
9.6.2020 v 19:12
Ahojte. Tak jsem si splnil sen a koupil si GS. Na režim SPORT a při nastavení na jednoho jezdce se mi zdá, že při řazení nahoru při větším tahu se motorka docela dost zhoupne nahoru a pak se zase potopí. Nic zásadního, ale pocitově nepříjemné. Když vezu batoh a nastavím 2 jezdce tak je zhoupnutí samozřejmě ještě citelnější?
Je to u GS normální nebo mám řešit přední vidle?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

10.6.2020 v 10:47 | Nahoru | #1

gugo píše: novej> Hele vim jak moc to soudruzi v NDR vyresili, ja jsem si vzdycky myslel ze to GS se krouti kvuli tomu boxeru, ani bych to tedy nepojmenoval jako autor vlakna, ze by se to potapelo. Proste kdyz presednes na velky GS z jakykoliv jiny motorky , tak se to kdyz vemes za plyn krouti jak bajadera. Az jsem si pri svy prvni jizde na GS rikal jestli tam motorka neni nemocna. A ejhle neni, vona je proste jen tak udelana



Hele, já na tom jezdím deset let, teď nově na 1250 a žádnýho kroucení jsem si nevšiml, ano díky para a teleleveru se motorka chová jinak, ale dle mýho názoru líp než klasický podvozky (vyjma podélných vyjetých kolejí), o "kroucení" nemůže být řeč a už vůbec ne vlivem konstrukce motoru.
Jsi zvyklý na jízdu s klasickou vidlicí, při propružení se ti neustále mění rozchod kol, kdežto u teleleveru se rozchod kol do určité výšky zachovává, pak se mění minimálně. takže se sice na nerovnostech houpeš ale geometrie zůstává stejná

Naposledy editováno 10.06.2020 10:51:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

10.6.2020 v 12:57 | Nahoru | #2

novej píše: Hele, já na tom jezdím deset let, teď nově na 1250 a žádnýho kroucení jsem si nevšiml, ano díky para a teleleveru se motorka chová jinak, ale dle mýho názoru líp než klasický podvozky (vyjma podélných vyjetých kolejí), o "kroucení" nemůže být řeč a už vůbec ne vlivem konstrukce motoru.
Jsi zvyklý na jízdu s klasickou vidlicí, při propružení se ti neustále mění rozchod kol, kdežto u teleleveru se rozchod kol do určité výšky zachovává, pak se mění minimálně. takže se sice na nerovnostech houpeš ale geometrie zůstává stejná



Mno tenhle jev je celkem bezne popisovanej i u jinejch BMW s timhle motorem. Jen nekteri vlastnici asi delaj ze to nevidej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure Navivai 9 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900


TOPlist