bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie
 
4.6.2020 v 15:42
Můj osobní příběh duben-červen 2020
Tak jsem koupil skútr... tady v ČR, že si ho musím přihlásit jako dovoz z EU (konkrétně Itálie). Je Piaggio Liberty rv. 2006.
Domů jsem ho dostal a musel jsem na technickou. Technická prohlídka a dovozová TP. Technikovi se nelíbila "pošťácky" uříznutá bambule na páčce brzdy a parkovací brzda (plech, kterým se aretuje brzdová páčka).
Nevadí, technickou mi dal na měsíc. Dal jsem mu Scheda Informativa (COC list), který mi vytiskl prodejce. Nelíbilo se mu, že je to stažený z internetu, že do technického protokolu zapíše jen to, co vyluští a tak... Přitom to bylo čitelný, jen tam nebylo razítko, že je to z tomuhle konkrétnímu VIN.
Pojišťovna naprosto v pohodě, večer jsem si dolej pro zelenou kartu.
Letím na inspektorát (Praha Jarov), objednal jsem se přes net, tak jdu na čas... Vyvolávací terminál mi nebere ten můj kód... Prý se jednalo o chybu systému při údržbě, tak jsem si musel vytrhnout normální lístek a čekat.
U okénka milá paní, že jsem tam úplně blbě, že nejdřív musím za magistrátním úředníkem, který mi vystaví techničák, ale ten není na Jarově...
Vrhnu se vstříc uzavírkám a kolonám do Hloubětína. Tentokrát vyvolávací systém nedává pořadová čísla, že mají aktuálně plno a to jsem tam byl jen já ještě jeden človíček. Konečně jdu na řadu k okénku: "Jé, ale vy jste tady blbě..." Že prej musím za magistrátním úředníkem, který je naštěstí vedle v budově.
Magistrátní úředník potřeboval žádost, občanku, zelenou kartu, protokoly z technický a ouha... Na protokolu z technický chybí údaje. Nebyly tam otáčky při max. výkonu a hluk stojícího vozidla. Ukázal jsem mu ten "Scheda Informativa", kde to napsané bylo. A že prej mi to tam měl zapsat technik STK a že takhle to přijmout nemůže. Navíc ta Scheda Informativa se mu nelíbila všeobecně (z netu vytištěný na hajzlpapíru, nakřivo, jen 2 stránky ze 3, ...).
Chápu a razím směr STK. "Můj" technik tam nebyl, tak šéf... Že prej Italové jsou dementi a tehdy na nějaký papíry kašlali, že se to u nich nemuselo a stejně to nikdo nechtěl. Že budeme muset buď požádat přímo Piaggio (to je přes web skoro za 100€ a může to být stejný hajzlpapír, jako už mám), nebo požádáme přímo německou Dekru, kde to bývá většinou do druhého dne. O.K. tak dáme Dekru.
Týden se nic nedělo.
Dnes telefon, že je hotovo a omluva, že Němci museli složitě hledat.
Přijel jsem na STK a papíry byly připravené...
Mastil jsem to do Hloubětína rovnou k magistrátnímu úředníkovi. Ten trochu koukal, že na novém COC listě mám jiné údaje, než v protokolu z technický, ale stačilo mu to a s úsměvem mi oznámil, že musím do vedlejší budovy zaplatit 500,- Kč. Takže sprint k pokladně a sprint zpátky.
Vše v pořádku. Přístí středu budou papíry a značka u magistrátního úředníka a pak už jen do vedlejší budovy přihlásit do registru.

Smějte se a někdy ahoj.
LuckyLuck001.

Naposledy editováno 04.06.2020 15:46:07

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 15:45 | Nahoru | #1
takže klasický čechistánský úřednězmrdský byrokratický šlendrián, lenost a tupost.

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:03 | Nahoru | #2

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:11 | Nahoru | #3
Jen tak podle toho popisu STK (uriznuta koule na pacce) si tipnu - TUV Nord Cernak?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:23 | Nahoru | #4
Hezkej příběh,italové jsou dementi ...což samo u nás taky

Naposledy editováno 04.06.2020 16:24:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:24 | Nahoru | #5
banda1250> Věc úhlu pohledu, třeba jsou oni ti normální (neřeší píčoviny) a my ti dementi.

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:27 | Nahoru | #6
FiZzeR> ...jj,tak nějak jsem to myslel

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:33 | Nahoru | #7
Poucenim je, ze se nekupuje od dovozce, ktery neni schopny stroj dat na papiry v ramci ceny sam Jsi snad v CR a ne v Italii a potrebujes stroj tady pro sebe a ne pro Itala

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 16:53 | Nahoru | #8
Směj se teprve až budeš zacvakávat značku do rámečku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 19:23 | Nahoru | #9
Medved> Přesně tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 19:58 | Nahoru | #10

callowsick píše: Směj se teprve až budeš zacvakávat značku do rámečku

...zásadně na šrouby

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 20:02 | Nahoru | #11
banda1250> presne,uz tak je to placacka jak cip

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 20:05 | Nahoru | #12

puffybodie píše: Poucenim je, ze se nekupuje od dovozce, ktery neni schopny stroj dat na papiry v ramci ceny sam Jsi snad v CR a ne v Italii a potrebujes stroj tady pro sebe a ne pro Itala


Přesně tak
Slušný dovozce to postaví na český SPZ. Ostatní jsou jenom překupníci, kteří se snaží vydělat s co nejmenší námahou. Dovézt, prodat a nemít s tím žádnou práci.

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 20:27 | Nahoru | #13
nejsem dovozce ani se nechci zastávat.... ale na druhé straně je Čecháček který chce co nejlevněji koupit..... a čumí jen na cenu.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 21:05 | Nahoru | #14
A proto jsem si motorku,auto i skutra nechal od dovozců přihlásit.Vse z IT.Je to bez problémů Otec před lety koupil auto dovoz z Francie.Ostravaci zkurvili co mohli, přihlášení docela prdel

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 21:35 | Nahoru | #15
Dvakrát jsem koupil dovoz, Berlingo kde jsem po půl roce našel pod sedadlem spolujezdce fakturu na výměnu něčeho a stav tachometru byl o 85 tisíc vyšší, než o půl roku později při koupi. Pak o dost později Piaggio 250, neb má velký kola. Přivezli mi ho zdarma z Plzně. Do rána přestala fungovat baterka, za měsíc odešlo těsnění pod hlavou a voda v oleji, pak tgo přestalo startovat. Podle kluků u Piaggia to bylo složený z více motorek. Jo dovoz z Itálie. Od té doby kupuju vozidla pouze s jasnou historií. Stačí jen trochu vyměknout a hnes s tebou vyjebou. Kupoval jsem Aprílii v Německu, serviska, fotky a faktury ze všech oprav, kupoval jsem vW T5 u prodejce v Praze, serviska, vyjeté všechny opravy dvakrát oprava plechů a k tomu fotka. Platba na fakturu a třetí den jsem měl auto s dokladama, plnou nádrží a půlroční zárukou, neb auto tady bylo koupený a celou dobu servisovaný. Vyjde to dráž, ale ve výsledku o dost levněji. Pokud kupuji dovozovou věc, beru čistopis TP jako naprostou samozřejmost.

Naposledy editováno 04.06.2020 21:38:43

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 21:39 | Nahoru | #16
nerozumím tomu, italský TP obsahuje kolonku kde je uvedena hladina hluku

kterýkoliv prodejce nemůže vystavit COC list, protože nemá přístupové údaje do systému výrobce...piaggio má v cr pouze jednoho akreditovaného zástupce který se tam prihlásí...a navíc se prislusne schvalovací údaje hledají podle VIN....

Scheda Informativa není COC list, protoze ten ma obsah a formu presne stanovenu EU legislativou a mimo jine povinne obsahuje VIN...

a nakonec uz vubec nerozumím tomu, ze jeden magistrátní úredník vystaví technický průkaz a az nasledne se to bude prihlasovat na znacky...co je to za blbost?

Kdyz se podivam na web prazskeho magistratu, je tam prehled vsech pracovist, informace o tom, kde se provadi ktere ukony, jak se obejdnat a odkaz na on-line system objednavek A take kde funguje placeni spravnich poPlatků...ty poplatky, to je skutecny bordel, neda se to platti na kazdem pracovisti...ale kdyz je tam napsano, ze prihlasovani vozidel z dovozu se dela ve vysocanech nebo v brevnove, tak nepojedu s dovozem na jarov...co je na tom nepochopitelneho? .

Naposledy editováno 04.06.2020 21:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

4.6.2020 v 22:12 | Nahoru | #17
CRF1000> Hoj, hele netušil jsem co to obnáší. Vím, ze inspektorát mám za rohem, tak jsem šel na Jarov... Byl jsem tam několikrát s přepisama, tak mě nenapadlo, ze dovozy jsou úplně jiný. Třeba tím mým příběhem někomu pomůžu.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 04:53 | Nahoru | #18
Ty vole dojetej kepl z itálie a ještě takovýhle martyrium po úřadech. A to nevíš, co tě čeká dál...

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 07:22 | Nahoru | #19
Holt jiný kraj jiný mrav. Na jaře jsem přihlašoval u nás motorku následovně: Pondělí - dovozová TK, v italském TP chyběl údaj o hmotnosti, vyřešeno zvážením v přilehlé sběrně druhotných surovin. Úterý - pojistka. Středa - návštěva inspektorátu v Bohumíně, poplatek zaplacen kartou přímo u okýnka. Čtvrtek - ráno volá ouřada že TP a RZ si můžu během dne vyzvednout. Pátek - v době nouzového stavu najeto 200km.

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 08:12 | Nahoru | #20
luckyluck001> jsem rád že, že je občas dobré podívat se na web svého města, kde ty informace jsou...

pokud jde o ten postup registrace motocyklu ze zahraničí, který jsi popsal ( nejdříve se vystaví techničák a pak se skůtr na jiném pracovišti zaregistruje (přestal platit v roce 2014....už celkem 6 let se vozidla z EU neschvaluje ale bez schvalování se rovnou registruje

mimochodem občan může požádat o sdělení variabilního symbolu a platbu provést převodem na účet...takže pokud má být žádost vyřízena do týdne, je dost času uhradit to převodem z účtu...předpokládám že účet má dnes každý....číslo účtu je zveřejněno na webu magistrátu, i bez variabilního symbolu jsem schopen uhradit to převodem, do zprávy pro příjemce napíšu kterému odboru ty prachy posílám a čeho se platba týká, například že jde o piaggio VIN 123456789
ale to jsou základní věci, které děláme skoro každý den....

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 08:16 | Nahoru | #21
SuperSic58> přivez to ráno do Příbrami, odpoledne budeš mít doklady a značku
a pokud pojedeš na magistrát do Prahy, stačí si přečíst na webu praha.eu informaci, na kterém pracovišti máš podat žádost ...
a poplatek 500,- Kč můžeš poslat už 3 dny předem praze na účet...žádné martyrium se nekoná a ten příspěvek je trochu ujetý

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 08:37 | Nahoru | #22

luckyluck001 píše: Medved> Přesně tak...

Bylo mi to hned jasny ... mels jet rovnou Na Vybezek. Je to o kilometr dal ale vsechno tam probiha v klidu. Nevymyslej si tam kraviny, delaji co maji a chovaji se normalne - ne jako ta tlupa zmrdu v TUV Nordu. A magistrat mas hned vedle. Vyridis vsechno najednou. To jen tak pro priste .

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 08:46 | Nahoru | #23
Úřad v Náměšti nad Oslavou má na evidenci vozidel 3. okýnka, vybral jsem si jedno (nikde ani noha), předání a kontrola dokladů do 5-ti minut. Značky hotové za 6. pracovnich dní a převzetí bylo snad ještě kratší než odevzdání papírů, jó a úředník byl ochotný a v pohodě - to se vidí malo kdy. STK udělal dovozce v den prodeje. Takže jak už tu někdo psal: jiný kraj, jiný mrav. Já jen dodám že Praha není pupek světa a tyto úkony lze provést na kterémkoli oprávněném úřadu. Pokut ale chceš mít na RZ pismeno A, tak toto martyrium chápu. Tady se každý snaží ať je tam cokoli jiného

Naposledy editováno 05.06.2020 08:47:18

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 09:00 | Nahoru | #24
Vyzkoušel jsem, proběhl se, příště vím. Ptal jsem se několika lidí kolem mě a očividně dovoz asi nepřihlašovali. Hledal jsem nějaké "stručné informace" a teď už to vím.
Díky za podporu a za pojeb

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 10:05 | Nahoru | #25
já pamatuju časy kdy se na některých úřadech v Pze platilo všimný. Udělal jsem dovoz STK, pán přišel na úřad v pze, tam si úředník vymyslel, že pánovi chybí nějaký data do TP a tak ho poslal kamarádovi do "specializované firmy" pro papír za 1000kč řešil jsem 2x... přihlásil pak v mym bydlišti a samozřejmě nic potřeba nebylo dovozce kterej nepřihlásí zcela bezdůvodně riskuje že ho nějakej úředníček/technik pochčije... moc to nechápu pokud nemá stk 50km od baráku..

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 10:09 | Nahoru | #26

mirapulec píše: A proto jsem si motorku,auto i skutra nechal od dovozců přihlásit.Vse z IT.Je to bez problémů Otec před lety koupil auto dovoz z Francie.Ostravaci zkurvili co mohli, přihlášení docela prdel



Dovozove oddeleni na zdejsim magistratu je "legendardni"......... Plati jedine, nic pres ne neprihlasujte a bezte do mest a vesnic okolo kde je to vse naprosto bez problemu. To same ale plati pro autoskolu no..........

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 10:48 | Nahoru | #27
problém je v tom, že neexistuje žádná obecná "výkonostní" odměna pro úředníky. Takže ten co to fuckuje a napíše 2 dovozy za měsíc může mít stejnou vejplatu jako úředník, ve stejnym platový skupině, co těch dovozů napíše 100 za měsíc...

Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

5.6.2020 v 16:28 | Nahoru | #28
Na tom je zajímavý, že Italové i Němci a Rakušáci mají COC list odebraný při přihlášení nového a je uložený. Při odhlášení na export ho vydají, jinak ne. A je to tak i u nás, mimochodem.
Co jsem kdy dovezl, auta i motorku ( nebylo jich moc, nanejvýš tak 10 ks) , vždycky byl COC v originále vyfasovaný při odhlášení . Takže ty pochybné kopie jsou podivné a vypadá to na nějaký bordel při nákupu.
Že technik prudil, to není divu, když dokument na kterém staví popis ( za který je zodpovědný) nebyl v pořádku nebo neúplný a nebylo jasné jestli patří k danému kusu.

No a pokud jde o tu páčku bez kuličky, to je vyloženě provokace, jezdit s tím na STK... Už v minulém století by to neprošlo, tak co asi ten technik měl na to říct?
To si nedovolím i když ty kluky na STK znám, protože vím že je na videu i fotkách vidět, takže to musí řešit

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

7.6.2020 v 01:32 | Nahoru | #29
neznamyScooterD> dnes se da dovoz prihlasit kdekoliv, bohuzel verejna sprava je podrizena regionalnim politikum, neni rizena centralne, v praxi to funguje tak, ze nekde je urad otevren 5 dni v tydnu a jinde jen v Po a St dle narizeni vlady, ktere stanovilo uredni hodiny takto, navic usmevne je to ze vlada podle zakona neni nadrizena samostatnym obcim....takze rozjela se registracni turistika, tam kde je otevreno take i v UT, CT a PA se jezdi z tech mest a obci, kde je otevreno jen v PO a ST...je to asi jako v minulem stoleti v ranem kapitalismu, zrychlovani pásu v tovarne aby se vyrobilo vic ...... tam kde je otevreno 5 dni v tydnu se sjizdi lide z jinych okresu a kraju a dela se tam X krat vic dovozu nez tam, kde je otevreno 2 dny v tydnu...cim vic se toho navozi tim dele to trva, ale to je predevcim problem obcanu kteri ty regionalni politiky voli a nechaji si to líbit.....

Dokonce jsem nekde cetl ze v Liberci bylo pred par lety otevreno i v sobotu, ale to uz nední normální, v sobotu maji lide odpocivat a ne jezdit po uradech hlasit ruzne picoviny, ke kterym je nuti stat a jeho spatne zakony

vse by se dalo radikalne zjednodusit ale k tomu zatim neni politicka vule...mimochodem, co ma obsahovat technicky prukaz popisuje EU smernice 1999/37 ES...ta to rozdeluje na povinne - co ma obsahovat a doporucene udaje..co muze obsahovat....povinnych udaju je nekolik, tech doporucenych je nekolik desitek...v Polsku je TP mala karticka ktera obsahuje jen ty zakladni povinne udeje, u nas asi 51 udaju...a mimochodem, cesky zakon neobsahuje seznam povinnych udaju uvadenych v TP, protze v -7 chybi zakonne zmocneni pro MDCR ke stanoveni jeho ROZSAHU...paradoxne obsahuje vycet technickych udaju, uvadenych v duplikatu TP, protoze dalsi paragraf 7f)) obsahuje presny vycet udaju pro duplikat.......neni to systemove a podle vseho je to tak schvalne

Ta evropska smernice ktera byla do naseho zakona uz davno implementovana stanovuje pro 1-dilny doklad tyto údaje ( je to z prilohy cislo 1):

(D) vozidlo:
(D.1) značka,
(D.2) typ,
— varianta (je-li k dispozici),
— verze (je-li k dispozici);
(D.3) obchodní označení;
(E) identifikační číslo vozidla (VIN);
(F) hmotnost:
(F.1) maximální technicky přípustná hmotnost naloženého vozidla, netýká se motocyklů;

(G) provozní hmotnost vozidla s karoserií, v případě tažného vozidla
jiného než kategorie M1 včetně spojovacího zařízení;

(H) doba platnosti, pokud není neomezená;
(I) den registrace, ke kterému se osvědčení vztahuje;
(K) číslo schválení typu (existuje-li);
(P) motor:
(P.1) objem (cm3),
(P.2) nejvyšší užitečný výkon (v kW) (je-li k dispozici),
(P.3) druh pohonné hmoty nebo zdroj energie;
(Q) poměr výkonu a hmotnosti (kW/kg) (pouze pro motocykly);
(S) počet míst,
(S.1) počet sedadel včetně sedadla řidiče,
(S.2) (popřípadě) počet míst k stání

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vidite tam nejake zatizeni naprav nebo hluk?

Vite proc je v našem technicaku 50 udaju? Je to jednoduché, zadny zahranicni doklad je zpravidla neobsahuje a štastny zadatel o registraci v CR je musí dokládat.....ministerstvo k tomu vydalo nekolik prohlaseni a instrukci, ze jedine zastupce vyrobce nebo poverena technicka zkusebna ktera ma pristup do databaze vyrobce muze ty chybejici udaje poskytnout...samozrejme za penize...to se vztahuje na vozidla, ktera nebyla oficialne uvadena na trh v CR , protoze k tem, ktera byla na cesky trh oficialne uvedena je k dispozici technicky popis, tedy jakysi soubor dat ktery je vysledkem schvaleni a ktery vyrobce tisknul na zadni stranu do TP ( cistopis) ktery se dava k novemu vozidlu...

U vozidel, uvadenych na jiny nez cesky trh vyrobce tuto povinnost nema a nikdy nemel, nekdy se ty udaje lisi jen nepatrne , ale musi se dokladat, pokud nejsou v zahranicnim TP:..

a to je ta prilezitost pro stovky firem a firmicek, ktere zastupouji v cr ruzne znacky aut a motorek a jsou akreditovany v CR jako oficilani zastupce vyrobce....take dekra o ktere se v poradnach obcas pise ze je to statni podnik, zprivatizovany byvalymi uredniky ministerstva dorpavy na prodeji technickych udaju urcite neprodelava...o nic jineho tady nejde, tahat z 10 milionu obcanu penize a ty nasmerovat nekolika stovkam firem...

Navíc v konkurencim boji mezi STK kdy se plizive zdrazujuji sluzby se pracovnici STK snazi udrzet klientelu a misto toho aby si technik vyzadal chybejici udaj od dekry a castku 1000 nebo 2000 Kc nauctoval klientum, udaje si proste vymyslí a napise do toho zluteho protokolu...a cast uradu to mozna i zkousne...takze v prasxi pak stat eviduje nespravne vymyslene udaje.

je to cele jeden velký mafiánsky klientelisticky systém, ktery se nezmeni dokud se obcane nazacnou hlasite ozyvat...minimalne tak jako kdyz prijela parta motorkaru pred MDCR demonstrovat proti buzeraci STK...

ten mafianksy system funguje tak, ze statni urednici MDCR kteri maji slouzit verejnosti slouzi stovkam firmicek a sami sobe a lžou i poslancům, kteri se o to obcas zajimaji na zaklade podnet voličů....moje osobni zkusenost, oslovil jsem poslance a poukazal na to ze v zahranici si vystaci se 7 - 12 udaji a v CR s 50, ktere musi obcane dokladat a paltit za to nemale penize...v hospodárskem vyboru se na toosloveny poslanec zeptal zastupce MDCR z odboru čislo 150, ktery na otazku proc v cr evidujeme tak velke mnozstvi informaci odpovedel, ze nam to NARIZUJE EU legislativa...

jak vidite z te naskenovane prilohym, neni to pravda, tento clolvek verejne orevrene lhal a vse je zaznamenano na zvukoem zaznamu z jednani hodpodarskeho vyboru..kdo by se tim chtel zabyvat, je to debata kde se projednavala novela zakona 56/2001 Sb., ktera zrusila mistni prislusnost uradů u vetsiny evidencnich ukonů az na nekolik vyjimek...Je to jasny důkaz....

samozrejme poslanec se se mnou nasledne prestal bavit proze nejvetsimi odborniky jsou "kolegové" z MDCR

U tech starsich aut a motorek to zrejme nikdy neskonci, u tech nove schvalovanych vse speje ke vzniku jednotné celoevropske evidence, do roku 2026 maji byt vsechny technicke udaje verejne pristupne na webu ktery ma vyrvorit stat...je to EU narizeni a pokud se EU zatim nerpozpadne, bude stacit zadat VIN a system ukaze presno to, co obsahuje COC list.

Naposledy editováno 07.06.2020 11:41:27

(reakce na) Tak jsem přihlašoval dovoz z Itálie

7.6.2020 v 22:56 | Nahoru | #30

Medved píše: Jen tak podle toho popisu STK (uriznuta koule na pacce) si tipnu - TUV Nord Cernak?



Tam mě kdysi chytrák tvrdil a vyhodil, že mám údajně přeražené VIN. Ve Vrbovce říkali, že nejsem zdaleka první ani poslední (U Aprilie to tečkování vypadá občas všelijak)...

Naposledy editováno 07.06.2020 22:58:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist