Rád bych nahradil defacto origo po všech směrech. Tzn. ideálně co nejméně hlučný a typ, který je schopen na tomto 2V odjet nějaký ten km, abych ho nemusel repasovat.
1) vůbec nevím jak si která značka stojí. Jen co jsem vyčetl a co na mě vyskákalo z nabídek
2) moc jsem nepobral, na co má vliv dodatečné dokoupení vložky katalyzátoru, kterou nabízí třeba MIVV a některé G.P.R. je mají defacto součástí dodávky. Má instalace vliv na hlučnost popř. životnost?
Děkuji moc
Naposledy editováno 31.05.2020 13:12:52
1 reakcí na tento příspěvek laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo
Mrkni zde do bazaru ND...
2 reakcí na tento příspěvek laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo
https://www.ebay.com...3:g:fjEAAOSwe~lcI9rj
ono to u mě není ojedinělý případ. Nejradši bych našel někoho, kdo by byl ochoten se pokusit o opravu.
https://www.ebay.de/...b:g:Gr4AAOSwM9VeV8FZ
dal bych k tomu tento filtr, bude to lépe dýchat
https://www.ebay.de/...8:g:r2gAAOSw6IFex9PU
Naposledy editováno 01.06.2020 09:23:33
Jinak s laďáky jsem vytříděním dospěl k finále, pokud bazarový lauf neuspěje, MIVV Edge nebo Agostiny. Akorát mě zajímal ten vnitřní kat. Jestli osazení laďáku s katem bude fungovat blíž k sériovému výfuku. U laďáku bez katu je nová palivová mapa jasná.
Ještě mě zajímalo, jestli přitomnost katu ovlivní životnost laďáku.
Naposledy editováno 02.06.2020 09:30:16
Naposledy editováno 12.06.2020 15:55:18