bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo
 
31.5.2020 v 12:39
Prosím o radu ohledně případného výběru laďáku, jelikož se v tomto absolutně neorientuju. Na mém Stelviu se rozpad vnitřek origo laufu a pokud do týdne nenajdu řešení, o čemž pochybuji, budu muset jí cestou nejlevnější, koupi laďáku. Dodací lhůty a sezóna v běhu.
Rád bych nahradil defacto origo po všech směrech. Tzn. ideálně co nejméně hlučný a typ, který je schopen na tomto 2V odjet nějaký ten km, abych ho nemusel repasovat.
1) vůbec nevím jak si která značka stojí. Jen co jsem vyčetl a co na mě vyskákalo z nabídek
2) moc jsem nepobral, na co má vliv dodatečné dokoupení vložky katalyzátoru, kterou nabízí třeba MIVV a některé G.P.R. je mají defacto součástí dodávky. Má instalace vliv na hlučnost popř. životnost?

Děkuji moc

Naposledy editováno 31.05.2020 13:12:52

1 reakcí na tento příspěvek laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 18:24 | Nahoru | #1
Mel bych pro tebe rychle reseni...

Mrkni zde do bazaru ND...

2 reakcí na tento příspěvek laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 18:28 | Nahoru | #2
koupit se da a myslim jsem nasel i o nekakou stovku levneji, coz nehraje roli. Ale vsichni tu pisou, ze mivv jsou obecne dost hlucny. celej den koukam na net a zajima me ta instalace katu, jestli to ovlivnuje neco jineho nez emise.

(reakce na) laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 18:31 | Nahoru | #3
oldyno> no, kdyz se podivas, kdo ten lauf prodava, mrstne zjistis, ze jsou to snad nejlepe povolani, kteri ti muzou ustedrit dobrou radu...

(reakce na) laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 18:36 | Nahoru | #4
oldyno> a nebo lze jit touto cestou...

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 19:09 | Nahoru | #5
to mám dost obavy z tohoto
https://www.ebay.com...3:g:fjEAAOSwe~lcI9rj
ono to u mě není ojedinělý případ. Nejradši bych našel někoho, kdo by byl ochoten se pokusit o opravu.

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

31.5.2020 v 22:27 | Nahoru | #6
Ahoj, odstraneni katu muze dost realne ovlivnit vyolach vyfukovych plynu, protoze jednoduse budou mit ve vyfuku mensi odpor, a jako vysledek bude ochuzeni smesi na zaklade toho co z toho vyhodnoti lambda. Provoz na chudou smes neni pro motor nejlepsi (v jakem horizontu se pohybuje pripadny projev nedokazu rict). No a proste motorka pojede "min". Pokud vyresis domapovani lze timto dost ziskat, ne ani tak nominalne na poctu koni jak na vyhlazeni, ale to uz musi delat nekdo kdo vi co a jak.

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

1.6.2020 v 09:22 | Nahoru | #7
nebo jít touto cestou
https://www.ebay.de/...b:g:Gr4AAOSwM9VeV8FZ

dal bych k tomu tento filtr, bude to lépe dýchat
https://www.ebay.de/...8:g:r2gAAOSw6IFex9PU

Naposledy editováno 01.06.2020 09:23:33

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

2.6.2020 v 07:42 | Nahoru | #8
Dej si tam agostini. Ale origo výfuk se dá celkem snadno opravit stačí znát někoho se svářečkou. Někde tu dokonce je jak opravit. Napis uživateli pkkun

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

2.6.2020 v 09:29 | Nahoru | #9
Bohužel kat to nebyl a stelvio to má s tím laufem docela nadrbaný, že následná rozborka zadní části se asi nebude slučovat s opětovým sestavením zpět. Tím se oprava nestává snadnou a hledání závady rovněž.
Jinak s laďáky jsem vytříděním dospěl k finále, pokud bazarový lauf neuspěje, MIVV Edge nebo Agostiny. Akorát mě zajímal ten vnitřní kat. Jestli osazení laďáku s katem bude fungovat blíž k sériovému výfuku. U laďáku bez katu je nová palivová mapa jasná.
Ještě mě zajímalo, jestli přitomnost katu ovlivní životnost laďáku.

Naposledy editováno 02.06.2020 09:30:16

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

3.6.2020 v 10:20 | Nahoru | #10
zavolej do officina riantini a Jirka Ti poradí

(reakce na) laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

5.6.2020 v 15:44 | Nahoru | #11
soccer>
Mel bych pro tebe rychle reseni...
Mrkni zde do bazaru ND...

uz me potichu rika pane

Naposledy editováno 05.06.2020 16:28:32

laďák pro 2V nadlitr, náhrada origo

10.6.2020 v 18:46 | Nahoru | #12
Tak jsem MIVVa namontoval hned s katem. Proběhla zkouška na místě a pár projížděk kolem baráku a zatím to vypadá, že nebude třeba nic dalšího, mapy atd. Zvuk je zajímavější než s orig, nicméně i když se říká, že mivv patří mezi hlučnější, tak nám s kamarádem připadá, že ve spodní polovině otáček není tato kombinace hlučnější než origo lauf, možná dokonce i naopak. Po najetych 100km je MIVV + kat od originálu po všech stránkách k nerozeznání. Jen od 4500 ot. je zvuková kulisa laďáková, alr bez zásadního nárůstu hlasitosti.

Naposledy editováno 12.06.2020 15:55:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist