Po přečtění diskuzních fór apod mám tyto horké kandidáty: Honda Deauville, Yamaha TDM, Suzuki V-Strom, BMW 1100RT . Ano, chce to vyzkoušet která z nich nejvíce osloví.
Za každý tip, doporučení proč tuto motorku ano nebo ne předem děkuji.
P.S. Pár let jsem měl Suzuki 600 GSX-F která byla pro mě na cestování nepohodlná (předklon, váha těla šla dost do rukou) a Hondu X11 která byla fajn, ale na můj kochací styl jízdy měla zbytečně moc výkonu, pohodlí na delší štrece jsem už také postrádal a i při mém pohodovém jízdním stylu byla celkem žíznivá.
P.S.2 Prosím pouze o reakce k tématu, dohady mezi vyznavači cesťáků a cestovního endura nechte do jiného vlákna. Děkuji za pochopení, přeji všem fajn vyjížďky.
Naposledy editováno 19.05.2020 16:10:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pohodlné cestovní motorky
Clostridia píše: Moje GS se mnou najelo 80tis., teď má skoro 170tis. a na kardan nebylo potřeba sáhnout. Kde přesně se to má sypat?
Otazník na konci věty jsem první napsal já, takže ty už můžeš jenom odpovídat.
Dám na výběr tři možnosti
- vůbec se to nesere, nikdy, nikomu, je to na věky
- občas se to vysere, ale já mám zatím štěstí
- sere se to pravidelně, někomu ve stovce, někomu později, podle zacházení, ale na silnici by to nemuselo tak trpět jako v terénu.
Mýtus o nesmrtelnosti kardanu lze snadno vyvrátit nebo potvrdit návštěvou GS fór. Pokud by někdo hodnotil ekonomickou stránku věci, tak preferuju dát postupně 7-10 tisíc za dvě nebo tři řetězové sady, než jednou řešit nečekanou havárku kardanu za dvacet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pohodlné cestovní motorky
Kohlstein píše: Otazník na konci věty jsem první napsal já, takže ty už můžeš jenom odpovídat.
Dám na výběr tři možnosti
- vůbec se to nesere, nikdy, nikomu, je to na věky
- občas se to vysere, ale já mám zatím štěstí
- sere se to pravidelně, někomu ve stovce, někomu později, podle zacházení, ale na silnici by to nemuselo tak trpět jako v terénu.
Mýtus o nesmrtelnosti kardanu lze snadno vyvrátit nebo potvrdit návštěvou GS fór. Pokud by někdo hodnotil ekonomickou stránku věci, tak preferuju dát postupně 7-10 tisíc za dvě nebo tři řetězové sady, než jednou řešit nečekanou havárku kardanu za dvacet.
Odpovědět právě nebylo jak, když konkrétně v mém případě ten problém není.
Nesmrtelnost kardanu neexistuje, ale o tom jsi začal ty. Můj post kardan vůbec nezmínil. Pokud se za něco u RT přimlouvám, je to motor a podvozek.
Co se obecně řešení závěsu zadní nápravy u BMW týče, jako každý tech.řešení to má svoje pro a proti. Kdyby to bylo dokonalé, použil by to každý, takže víme, že to dokonalý není. Ohledně konkrétních případů(na konkrétních forech), kde se to někomu rozsypalo - tohle sice lze použít jako argument, ale je to vytržený z kontextu. Víš jak se k tomu ten majitel choval? Víš, jestli a jak se o to staral? Já ne a proto na základě tohohle nehodlám soudit, jestli je to takový shit jak se snažíš naznačit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní | greg600 | 10 | 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER |
Točí semi gripy Ostatní cestovní | bommbay | 14 | 4.2.2024 v 19:04 kalous72 |
vyplatí se 125ccm Ostatní cestovní | obcasjuli | 23 | 20.10.2023 v 18:46 dva_hrnce |
grossglockner [1, 2] Ostatní cestovní | Zbyněc | 38 | 12.9.2023 v 22:29 TomasNBK |
Bulharsko, Řecko 2023 Ostatní cestovní | Milan1963 | 15 | 11.9.2023 v 15:15 Milan1963 |