globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pav 40
10.5.2020 v 22:08
Dobrý den, koupil jsem páva 40 a mám takový problém, je bez štítku. Jak to udělat, abych ho normálně mohl zapsal do tp motorky a jezdil sním? Díky za rady.

2 reakcí na tento příspěvek Pav 40

10.5.2020 v 22:55 | Nahoru | #1
Pav 40-41 je původně schválen jako příslušenství motocyklu a tudíž nebyl brán jako samostatné vozidlo. Ale dnes si to úřady vysvětlují každý po svém. Pro tebe asi to hlavní- pokud máš papíry k Jawě, tak zavolat do Jawy- fabriky oni ti dodatečně do techničáku zapíší Pávika. Co se týče výr.štítku ten seženeš na burze nebo se podívej na eshopu moto Ústí n.L. nebo Jelínek. Pak si ještě musíš sehnat typový list. Bude s tím trochu starostí, ale dá se to.

(reakce na) Pav 40

10.5.2020 v 23:45 | Nahoru | #2
libor600> to chápu, ale jaký číslo na štítek mám vyrazit :D

(reakce na) Pav 40

11.5.2020 v 22:46 | Nahoru | #3

libor600 píše: Pav 40-41 je původně schválen jako příslušenství motocyklu a tudíž nebyl brán jako samostatné vozidlo. Ale dnes si to úřady vysvětlují každý po svém. Pro tebe asi to hlavní- pokud máš papíry k Jawě, takzavolat do Jawy- fabriky oni ti dodatečně do techničáku zapíší Pávika . Co se týče výr.štítku ten seženeš na burze nebo se podívej na eshopu moto Ústí n.L. nebo Jelínek. Pak si ještě musíš sehnat typový list. Bude s tím trochu starostí, ale dá se to.



Jen pro upřesnění... tučně uvedená věc není pravdivá, ale spíše se jedná o nevhodnou formulaci. Jawa nemá v dnešní době co do čeho zapisovat, zejména u již registrovaných vozidel. Jawa jako výrobce může vystavit pouze povolení k možnosti zápisu PAVíka za konkrétní motorku a může tam podat nějaké podmínky, za kterých to povoluje... ale zapsat nemůže nic. Zápis si na základě jejich povolení musíš vyběhat sám.

Mj. před nedávnem jsem to opakovaně řešil a souhlasím s Brůčou. Jednak co úředník, to názor, jednak proces může být všelijaký. Jeden úředník po mně chtěl například potvrzení z technické, že tažné je namontované správně (dle právní úpravy, která platí pro auta a samomontáž tažného), jenže na to chtěl technik vidět typový list tažného a štítek. Tudy tedy cesta nevedla... ale vedla přes evidenčku, protože minimálně na tu se musí kvůli ověření čísla PAVíka + shodu s typovým listem.
V TP mám pak uveden vozík jako alternativní provedení, nicméně je tam uvedené v. č. konkrétního vozíku. Ale jinak platí co psal kolega, na STK můžu bez vozíku a pokud jedu bez něj, platí pro mě normální provozní podmínky moto (tj. neplatí třeba omezení rychlosti 70 km/h jako pro soupravu s vozíkem).

Howgh!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3870, 3871] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116113 Dnes v 00:33 pech.
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo


TOPlist