Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Teď sem jel s mojou na pohodu cca 160km a měl jsem 5,6
nekdo kdo jezdi jinej sekundar by se mohl vyjadrit
Naposledy editováno 11.06.2020 20:17:55
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Jinak na 6tku jezdím běžně 90 v tom bych asi problém neviděl ,o zub menší pastorek nebude spatny ale počítej že vodítku řetězu budeš měnit častěji, já mám 1290 krátce takže si pořád zvykam na trošku jiný průběh motoru, kde u 1190 sem jezdil o cca 1500 -2000 otáček víc, tam třeba 90 tachometrovych nešlo
Spotreba, priemer nejakých 5l, turistika, len zátačky si užijem svižne. Raz pri jazde v skupinke som dosiahol 4,8l, pri tankovaní na bočáku doplna, dojazd 460km, dobré.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Sonicek píše: To by mě fakt zajímalo jak se dostanete na takovou spotřebu, o víkendu jsem dal cca. 300km, sice na duku, ale moc jsem to netahal krom pár pěkných úseků, ale spotřeba 6,8, níž to prostě nejde :D Když vezmu v potaz lehčí motorku, delší kvalty, apod.,myslím, že 5l je úplně mimo realitu :D přitom bych neřekl, že advík má úplně jinej co se týče motoru, krom mapy tam nebude nic moc jiného :)
je tam víc rozdílu na motoru, i aerodynamika bude jináTeď teda otázka, proč píše palubák takové hlouposti? je to dlouhodobý průměr? nebo kde k tomu přišel :D
Ke spotřebě mám dva postřehy, (1) to co mi ukazuje, tolik +/- 0,1l i tankuji a (2) když "netahám", tak 5,9l je světový ECO rekord a když "začnu tahat", tak 6,5-7l je velmi dobrá spotřeba. Mám pocit, že můj styl jízdy = spotřeba mezi 6 a 7l považuji za velmi slušný výsledek. Bývalý TRACER 900 GT dokázal jet 5l = normální jízda, ale když jsem tahal, tak 7,5l nebyl problém, tedy výrazně větší rozdíl mezi "minimem a maximem". Příští týden vyrážím na cca 5K km okruh s plnými kufry, tak uvidím jak budu tankovat, pokud to bude co 300 km, tak jsem happy. Pro jistotu si koupím nějaký 4l až 7l kanystr s příslušným držákem abych měl 50-100 km rezervu.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Jinak tak vysokou spotřebu sem neměl nikdy ani na 1190 a to sem ji fakt nakladal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Jezdí nás víc co mají KTM 1290, někteří mají jak duka tak advíka a advík jede trochu za míň, ale každopádně všichni jsou 6,5l + ....
Osobně je mi to docela jedno za kolik jedu, nikdy jsem to nepočítal, ale fakt mě to teď dostalo když jsem jel x km a benzínu pořád dost :D tak se ptám no :)
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Sonicek píše: foxdive> já si osobně myslím, že palivoměr prostě kecá .... Osobně je mi to docela jedno za kolik jedu, nikdy jsem to nepočítal, ale fakt mě to teď dostalo když jsem jel x km a benzínu pořád dost :D tak se ptám no :)
Spotřebu neřeším, jen jsem dříve reagoval na čísla 5,3l atd, já ujedu +/- 300-320 km a natankuji +/- 19l tzn spotřebu mezi 6,0-6,2l a s tou rozhodně nemám problém a +/- 0,1l mi ukazuje počítač na trip 1, který při tankování vynuluji. Spotřebu si nezapisuji a neeviduji, po zaplacení to pouštím z hlavy. Teď jsem si pořídil takovou hračičku, která umí i sledovat spotřebu, ale nevím zda se mi chce něco někam zapisovat, uvidím později ....
Sonicek píše: https://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/palivovy-system/palivovy-system-ruzne/pridavna-nadrz-6l-1562956.html
a
foxdive píše: Kdybys chtěl kamos prodává přídavnou nádrž camel, na tvůj model bude pasovat přesně, ma 6litru
Jinak tak vysokou spotřebu sem neměl nikdy ani na 1190 a to sem ji fakt nakladal
Jj, přídavnou nádrž Camel znám, kvůli šílené ceně 15K za 6l jsem to ihned zavrhl. Inzerát jsem viděl a i 6K se mi zdá hodně, protože bych musel sundat box na nářadí, takže jsem se rozhodl investovat 1,5-2,5K za kanystr/-y, který / které přidělám na kufry na jednu dlouhou cestu a bude to.
Letos mám v plánu Nordkapp a příští rok Maroko anebo Gruzie a po zbytek roku bude kanystr ležet jen v garáži.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Jinak ja na nádrž nejedu kolem 400 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Sonicek píše: foxdive> já si osobně myslím, že palivoměr prostě kecá, skutečnost je taková, že jsem poslední trip najel přesně 361km a spotřeba byla 16,7l = 4,62l/100km., přesto však budík ukazuje aktuálně 6,8l/100, nevím jestli je to dlouhodobeh průměr, ale mam to zaplé na 1trip, na kterém jedu celou sezónu. Letos mám cca 1400km, takže pokud jsem ujel posledních 350km s tak malou skutečnou spotřebou, proč je tedy ta dlouhodobá tak vysoká.
Jezdí nás víc co mají KTM 1290, někteří mají jak duka tak advíka a advík jede trochu za míň, ale každopádně všichni jsou 6,5l + ....
Osobně je mi to docela jedno za kolik jedu, nikdy jsem to nepočítal, ale fakt mě to teď dostalo když jsem jel x km a benzínu pořád dost :D tak se ptám no :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
foxdive píše: Ten inzerát je toho kámoše, jako kdybych jezdil dálky tak ju vemu, ona tam ničemu nevadí kufry tam člověk taky dá, a je to pohodlnější než vozit kanystr a dolevat
Jinak ja na nádrž nejedu kolem 400 km
Vím, že CAMEL nádrž kufrům nevadí, ale TOOL BOXu ANO ! Cena, za kterou to tvůj kámoš prodává není špatná versus původních 15K, dokonce jsem mu chtěl i psát, ale pak jsem si to rozmyslel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Bylo by možné se někde potkat a pokecat o cestě na Nordkapp, kudy jsi jel a tak? Stojí to za to?
Plánuji to přes Petrozavodsk - Murmansk - Nodkapp a Finskem zpět na jih, pokud se Rusko otevře, tak pojedu na přelomu července a srpna, jinak tam Finskem a zpátky se uvidí? Zatím je i Finsko zavřené, ale to je kvůli situaci v sousedním Švédsku, uvidím co přinese červenec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: Vím, že CAMEL nádrž kufrům nevadí, ale TOOL BOXu ANO ! Cena, za kterou to tvůj kámoš prodává není špatná versus původních 15K, dokonce jsem mu chtěl i psát, ale pak jsem si to rozmyslel.
tak to je možné že tool boxu to vadit bude ,těžko říct, kdybys moc chtěl tak bych ho stáhnul na 4tis ale míň určitě nepůjde1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
foxdive píše: Tak to já jezdím tak 150 plus
Jinak na 6tku jezdím běžně 90 v tom bych asi problém neviděl ,o zub menší pastorek nebude spatny ale počítej že vodítku řetězu budeš měnit častěji, já mám 1290 krátce takže si pořád zvykam na trošku jiný průběh motoru, kde u 1190 sem jezdil o cca 1500 -2000 otáček víc, tam třeba 90 tachometrovych nešlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
1) jedničku a dvojku neřeším
2) na trojku je pro mě minimum řekněme 55 km/h tachometrových
3) na čtyřku řadím na pražském okruhu v 80 km/h
4) na pětku řadím okolo 100 km/h
5) a šestku nedávám pod cca 120 km/h
Mám to podobně jako SELKIE a mám pocit, že by mi motor nafackoval - na otáčkoměr nejsem celou dobu fixovaný, ale spíše poslouchám zvuk motoru, pokud bych tam vrazil 6-tku v 90km/h.
Teď vybírám lepší přilbu a pokud to bude Schubeth C3 Pro (je hodně tichá), tak možná už neuslyším jak můj motor protestuje proti 6-tce v 90 km/h
Můj motor chce otáčky a vše pod 5000 min-1 mi tak nějak nezní a proto se domnívám, že to motoru, moc "nevoní" a na 6-tku v 90-ti budou otáčky určitě pod 4000 min-1 ne-li níže, ale toto je velmi individuální a někteří z nás jsou hubenější a jiní tlustší (jako já), takže moje 1290 musí více tahat
Možná kdybych zhubl, tak mám i nižší spotřebu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
foxdive píše: tak to je možné že tool boxu to vadit bude ,těžko říct, kdybys moc chtěl tak bych ho stáhnul na 4tis ale míň určitě nepůjde
Nejraději bych Tě kopl "někam", protože toto je vyloženě tzv, "podpásovka" a já mám velké štěstí, že jsem Tvůj příspěvek přehlédl .... FOXDIVE, prosím nezlob mě, vždyť já budu mít doma peklo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
selkie píše: jet na mojí jedenáctdevade na šestku devadesát, tak z motoru vyleze ten skřítek, jebne mě přes prsty a zaleze zpátky...
Jj na 1190 to fakt nešlo, ja sem mohl až 110 tachometrovych aby to bylo pocitove ok, takže cca 102 reálných, ja sem na 1190 šestku ani moc nepoužíval1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
VlČek67 píše: Tak já nevím, na základě toho, co napsal FOXDIVE bych musel konstatovat, že mi "rakouští soudruzi" v KTM namontovali do mojí 1290 nějaký jiný a asi i divný motor, protože toto jsou minimální rychlosti na zařazený rychlostní stupeň:
1) jedničku a dvojku neřeším
2) na trojku je pro mě minimum řekněme 55 km/h tachometrových
3) na čtyřku řadím na pražském okruhu v 80 km/h
4) na pětku řadím okolo 100 km/h
5) a šestku nedávám pod cca 120 km/h
Mám to podobně jako SELKIE a mám pocit, že by mi motor nafackoval - na otáčkoměr nejsem celou dobu fixovaný, ale spíše poslouchám zvuk motoru, pokud bych tam vrazil 6-tku v 90km/h.
Teď vybírám lepší přilbu a pokud to bude Schubeth C3 Pro (je hodně tichá), tak možná už neuslyším jak můj motor protestuje proti 6-tce v 90 km/h
Můj motor chce otáčky a vše pod 5000 min-1 mi tak nějak nezní a proto se domnívám, že to motoru, moc "nevoní" a na 6-tku v 90-ti budou otáčky určitě pod 4000 min-1 ne-li níže, ale toto je velmi individuální a někteří z nás jsou hubenější a jiní tlustší (jako já), takže moje 1290 musí více tahat
Možná kdybych zhubl, tak mám i nižší spotřebu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | Včera v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | Včera v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |