Trochu se pokusím tuto myšlenku aplikovat na to, co jsem vyděl na výstavě Motosalon v Brně a to především na záplavu čínské produkce motocyklů nižších objemových tříd, kdy masivní produkce chrlí všechny tyto své produkty tak nějak záplavově a motorky a hlavně skútry se dostávají do úrovně konzumu jako třeba televize nebo holicí strojek!
Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem!
Dochází k odosobnění a z jezdců se stává pouhý spotřebitel!
A jak to chápete vy?
Stále věřím, že to velké většina nás motorkářů takto nebere!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
kerut píše: assassin> jo, rikam ze tu dalnici chapu, kor treba nemeckou, to je uplne jina liga... ale na silnici jak dlouho drzis ten plnej ? tak to naprevoduj, a zatah bude... akorat prijdes o maximalku, tak holt musis mit jeden stroj na dalnici a druhej na normalni silnici no
Uff, jak to naprevodovat aby to jelo vic nez 270? Do 200 to akceleruje lip nez auta, ale to jede dneska kazda oktavka... problem je ze 100kW je malo a plnej držís docela dost i po okresce. No to je fuk. Ja vim docela dobre kolik výkonu kde potrebuju, i bez ostatnich... mistr světa uz ze me nebude, ale zas uplne pomalu uz taky nejezdim ani na okruhu
Naposledy editováno 15.03.2020 13:56:24