Trochu se pokusím tuto myšlenku aplikovat na to, co jsem vyděl na výstavě Motosalon v Brně a to především na záplavu čínské produkce motocyklů nižších objemových tříd, kdy masivní produkce chrlí všechny tyto své produkty tak nějak záplavově a motorky a hlavně skútry se dostávají do úrovně konzumu jako třeba televize nebo holicí strojek!
Chybí srdce! Ty úžasné oči, chuť se svojí mašinou pochlubit kamarádům, potřebné nadšení a hlavně ten přímý a souznící osobní vztah člověka se svým strojem!
Dochází k odosobnění a z jezdců se stává pouhý spotřebitel!
A jak to chápete vy?
Stále věřím, že to velké většina nás motorkářů takto nebere!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motosalon: Motorka jako konzumní produkt
bojim se vejsek TL mam samo naprevodovany na cesty kde jezdim - tzn nic moc maximalka. ale ta je stejne omezena tim vykonem. ale trochu lepsi okreska a chybi vykon taky, kdyz jedes s lidma co maj novejsi moto tak musim drzet porad 8-10tis a nestiham na motor... organismus si na rychlosti zvykne, kdyz to trenujes
Jasek ma taky TL1000S ....
mel jsem jednu sezonu gsxr1000 2001 se 164HP a to uz jelo docela hezky... uz ta dokazala 299 na budiku na kazde delsi rovince.
me uz ten provoz tolik nebere, uzavrena trat je ted muj favorit, at uz onroad tak offroad.