S přetryskáním už počítám, co jsem se zatím dočetl tak se doporučuje hlavní tryska 140. Každopádně mám ročník 1994 a tyto doporučení byly pro modely od roku 2000 a mám dojem že od jistého roku se do karburátoru přidávala ještě jedna regulační tryska. Každopádně bych se chtěl zeptat zda by bylo lepší vzít ještě o něco větší trysku.
Další věc co jsem se dočetl, byl upgrade výfuku. Do aftermarket výfuku moc investovat nechci kvůli homologaci a dalším subjektivním důvodům. Každopádně dotaz zní, zda je to nutná potřeba
Na závěr bych snad jen chtěl říct, že mi nejde nutně o navýšení výkonu. Spíše bych ocenil kvalitnější filtr který se dá "propláchnout" namísto toho abych vyhazoval papírové filtry. A taky údajně podává hlubší zvuk což ocením.
Děkuji za vaše odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Lunchbox filtr
Stev píše: mira008> jenže podle zkušeností s touhle motorkou na zahraničním fóru je to dobře funkční i se sériovou jehlou, takže je lepší to nejdřív vyzkoušet tak a dynojet sadu si nechat na později. Kdyby to nefungovalo, radši bych vrátil airbox než ještě kupoval dynojet.
Zkusí a uvidí. Ale přímo k tomu filtru píšou ten DJ. Je to na něm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 28 | Dnes v 04:30 Ubrus1 |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | Včera v 19:36 Dejwidos |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |