Dělám komplet renovaci a potřeboval bych demontovat zadní tlumiče s polohováním viz. příloha. Zkoušel jsem šroubovákem zapáčit za ta zajištěná pérka dole ale spíš je deformuji jak povoluji.. Pak mě napadlo otáčet s tou horní částí uchytení, jenomže se točí společně s tím závitem uprostřed. Uprostřed toho závitu je kulatá prohlubeň čili imbusem ani šroubovákem nelze zajistit.. Jak tedy na tyto tlumiče? Děkuji předem pouze těm, kteří mají zájem pomoci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič s polohováním - rozebrání
Takže znova opakuju, to, co jsem tu napsal platí a dokud nebudeš vědět význam pojmů, co jsem tu uvedl, nemá se s tebou o tom bavit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič s polohováním - rozebrání
jawarmaniak píše: V_i_c_i> sám jediný šlapeš do svého hovna, protože ukazuješ, jaký jsi hovado. Kdybys svěsil ocas a uznal, ze meleš úplná hovna, tak ti to klidně vysvětlím a nasměruju na podklady, které si můžeš nastudovat, ale proč to vysvětlovat hovadu, co neumi uznat vlastní chybu a skutečnost, že nemá páru o tom, o čem žblechtá úplné hovadiny.
Takže znova opakuju, to, co jsem tu napsal platí a dokud nebudeš vědět význam pojmů, co jsem tu uvedl, nemá se s tebou o tom bavit.
Slibuji ze si dostuduju pojmy hned jak dozenes ucivo zakladky a pochopis vyznam odstavcu. Nemusim ti tu preci citovat neco cim se sam ohanis jako to hovadko
E: A muzes si zkusit precist i neco o psychologii. Dozvedel by jsi se treba to, ze mene inteligentni lide kdyz dochazi argumenty zacnou napadat a pouzivat urazky, nadavky a sprosta slova. Treba by se ti to povedlo pak lepe maskovat.
Naposledy editováno 06.03.2020 10:21:36
jawarmaniak píše: V_i_c_i> sám jediný šlapeš do svého hovna, protože ukazuješ, jaký jsi hovado. Kdybys svěsil ocas a uznal, ze meleš úplná hovna, tak ti to klidně vysvětlím a nasměruju na podklady, které si můžeš nastudovat, ale proč to vysvětlovat hovadu, co neumi uznat vlastní chybu a skutečnost, že nemá páru o tom, o čem žblechtá úplné hovadiny.
Takže znova opakuju, to, co jsem tu napsal platí a dokud nebudeš vědět význam pojmů, co jsem tu uvedl, nemá se s tebou o tom bavit.
Tak ještě jednou a pomaleji aby jsi to dokázal pochopit i ty a teď si to klidně stáhni na sebe. To s odstavci nebylo míněno na tvůj projev, ale na to že asi nechápeš co znamenají odstavce a články v tebou uvedené chartě. A na mobilu diakritiku nepoužívám a klidně se z toho poser troubo.
Začalo to cele tím že jsi tvrdil následující: RENOVACE je jeden z typů RESTAURACE a já ti slušně napsal že je to blbost. Vytáhl ji chartu, kterou se oháníš a napadáš druhé aniž by jsi si ji asi přečetl....
Aneb...
Článek 5, “Postupy”
Pro zachování historického vozidla jsou nezbytné zásahy a renovace nejrůznější hloubky a rozsahu.
Zachování představuje péči a ochranu před chátráním či zničením, které musí zajistit ochranu aktuálního stavu, jedinečnosti a historické kvality vozidla nebo předmětu.
Konzervace zahrnuje veškeré činnosti, sloužící k zabezpečení a stabilizaci vozidla nebo předmětu, které nezmění jeho součásti, materiály a historickou podstatu.
Konzervace nesmí vystavit předmět historické a dokumentační hodnoty žádnému riziku. Slouží výhradně k zabránění nebo minimálně zpomalení postupu chátrání předmětu. Obvykle nesmí být vliv konzervačních postupů zvenku viditelný.
Restaurování je proces, při němž dochází k náhradě chybějících dílů či sestav, jehož cílem je vrátit vozidlo do původního stavu a zachází tedy do větší hloubky než konzervace.
Restaurované části by měly být citlivě patinovány, aby splynuly s původním historickým okolím, ale musí být při detailním pohledu rozpoznatelné.
Oprava naproti tomu spočívá v přizpůsobení, renovaci či náhradě existujích nebo chybějících součástí . Oprava opětovně uvede vozidlo do provozuschopného stavu a nemusí zcela důsledně respektovat historickou originalitu vozidla.
Zachování, konzervace a opravy jsou odborné procedury, jejichž cílem je zachování a zpřístupnění techniky, estetiky, funkčnosti, sociální a historické hodnoty vozidla zrakům veřejnosti.
Tyto procedury musí vycházet z pochopení a respektování původního stavu každého jednotlivého vozidla a jeho historického pozadí. Tyto procedury musí respektovat individuální historickou identitu vozidla a informace, dostupné v dobových dokumentech.
A tímto končím debatu s někým kdo se snaží vytančit z hoven a plave v nich až po uši protože to stejně nikam nevede
E: Ubohost tvého chápání je naprosto alarmující
Naposledy editováno 08.03.2020 18:17:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3877, 3878] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116315 | Včera v 18:36 PetrL3 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |