Dělám komplet renovaci a potřeboval bych demontovat zadní tlumiče s polohováním viz. příloha. Zkoušel jsem šroubovákem zapáčit za ta zajištěná pérka dole ale spíš je deformuji jak povoluji.. Pak mě napadlo otáčet s tou horní částí uchytení, jenomže se točí společně s tím závitem uprostřed. Uprostřed toho závitu je kulatá prohlubeň čili imbusem ani šroubovákem nelze zajistit.. Jak tedy na tyto tlumiče? Děkuji předem pouze těm, kteří mají zájem pomoci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič s polohováním - rozebrání
jawarmaniak píše: V_i_c_i> sám jediný šlapeš do svého hovna, protože ukazuješ, jaký jsi hovado. Kdybys svěsil ocas a uznal, ze meleš úplná hovna, tak ti to klidně vysvětlím a nasměruju na podklady, které si můžeš nastudovat, ale proč to vysvětlovat hovadu, co neumi uznat vlastní chybu a skutečnost, že nemá páru o tom, o čem žblechtá úplné hovadiny.
Takže znova opakuju, to, co jsem tu napsal platí a dokud nebudeš vědět význam pojmů, co jsem tu uvedl, nemá se s tebou o tom bavit.
Slibuji ze si dostuduju pojmy hned jak dozenes ucivo zakladky a pochopis vyznam odstavcu. Nemusim ti tu preci citovat neco cim se sam ohanis jako to hovadko
E: A muzes si zkusit precist i neco o psychologii. Dozvedel by jsi se treba to, ze mene inteligentni lide kdyz dochazi argumenty zacnou napadat a pouzivat urazky, nadavky a sprosta slova. Treba by se ti to povedlo pak lepe maskovat.
Naposledy editováno 06.03.2020 10:21:36
Argumenty mi nedošly, sám jsi mi tu nenapsal naprosto žádný argument, jen povýšenecké kecy. Neznáš ani význam pojmů, kterými se tu oháníš a snažíš se sám, rádoby vtipně, poučovat ostatní. Takže milý trole, jsi mi naprosto k smíchu. Ubohost tvého projevu je naprosto alarmující.
jawarmaniak píše: V_i_c_i> sám jediný šlapeš do svého hovna, protože ukazuješ, jaký jsi hovado. Kdybys svěsil ocas a uznal, ze meleš úplná hovna, tak ti to klidně vysvětlím a nasměruju na podklady, které si můžeš nastudovat, ale proč to vysvětlovat hovadu, co neumi uznat vlastní chybu a skutečnost, že nemá páru o tom, o čem žblechtá úplné hovadiny.
Takže znova opakuju, to, co jsem tu napsal platí a dokud nebudeš vědět význam pojmů, co jsem tu uvedl, nemá se s tebou o tom bavit.
Tak ještě jednou a pomaleji aby jsi to dokázal pochopit i ty a teď si to klidně stáhni na sebe. To s odstavci nebylo míněno na tvůj projev, ale na to že asi nechápeš co znamenají odstavce a články v tebou uvedené chartě. A na mobilu diakritiku nepoužívám a klidně se z toho poser troubo.
Začalo to cele tím že jsi tvrdil následující: RENOVACE je jeden z typů RESTAURACE a já ti slušně napsal že je to blbost. Vytáhl ji chartu, kterou se oháníš a napadáš druhé aniž by jsi si ji asi přečetl....
Aneb...
Článek 5, “Postupy”
Pro zachování historického vozidla jsou nezbytné zásahy a renovace nejrůznější hloubky a rozsahu.
Zachování představuje péči a ochranu před chátráním či zničením, které musí zajistit ochranu aktuálního stavu, jedinečnosti a historické kvality vozidla nebo předmětu.
Konzervace zahrnuje veškeré činnosti, sloužící k zabezpečení a stabilizaci vozidla nebo předmětu, které nezmění jeho součásti, materiály a historickou podstatu.
Konzervace nesmí vystavit předmět historické a dokumentační hodnoty žádnému riziku. Slouží výhradně k zabránění nebo minimálně zpomalení postupu chátrání předmětu. Obvykle nesmí být vliv konzervačních postupů zvenku viditelný.
Restaurování je proces, při němž dochází k náhradě chybějících dílů či sestav, jehož cílem je vrátit vozidlo do původního stavu a zachází tedy do větší hloubky než konzervace.
Restaurované části by měly být citlivě patinovány, aby splynuly s původním historickým okolím, ale musí být při detailním pohledu rozpoznatelné.
Oprava naproti tomu spočívá v přizpůsobení, renovaci či náhradě existujích nebo chybějících součástí . Oprava opětovně uvede vozidlo do provozuschopného stavu a nemusí zcela důsledně respektovat historickou originalitu vozidla.
Zachování, konzervace a opravy jsou odborné procedury, jejichž cílem je zachování a zpřístupnění techniky, estetiky, funkčnosti, sociální a historické hodnoty vozidla zrakům veřejnosti.
Tyto procedury musí vycházet z pochopení a respektování původního stavu každého jednotlivého vozidla a jeho historického pozadí. Tyto procedury musí respektovat individuální historickou identitu vozidla a informace, dostupné v dobových dokumentech.
A tímto končím debatu s někým kdo se snaží vytančit z hoven a plave v nich až po uši protože to stejně nikam nevede
E: Ubohost tvého chápání je naprosto alarmující
Naposledy editováno 08.03.2020 18:17:14
1 reakcí na tento příspěvek Zadní tlumič s polohováním - rozebrání
Tvé chápání je ubohost
Naposledy editováno 09.03.2020 07:33:37
jawarmaniak píše: Takže ještě jednou milý trole, abys to pochopil, KDE JSEM PSAL, ŽE JE TOTO UVEDENO V TURÍNSKÉ CHARTĚ? jen jsem napsal, že to, co ty označuješ, jako renovace, je dle ní bráno, jako oprava. Renovace, znamená úplně něco jiného, než to, co ty touto terminologií označuješ. Ani sám nevíš, co to znamená
Tvé chápání je ubohost
Ty hovna mas ted az za usima...
jawarmaniak píše: Ty seš asi taky pěknej kousek, co? meleš kraviny o něčem, o čem víš kulový...
Není norma, ale je to ustálená terminologie mezi restaurátory v muzejnictví. Renovace je spolu s rekonstrukcí a restitucí jednou z metod restaurování . A pokud nevíš, co jednotlivé pojmy znamenají, tak ti doporučuju, nastudovat si o tom něco.
To, co ty označuješ, jako renovaci, je dle stanov Turínské charty bráno, jako OPRAVA
Nikde jsem nepsal co já si představuji pod pojmem renovace. Jen to, že dotyčný psal že moto renovuje a ne restauruje. Tedy si tam klidně může nechat opravené, renovované tlumiče z jiné moto. Fertig. Na to ty jsi odepsal první blbost co jsem ti už odcitoval dříve (RENOVACE je jeden z typů RESTAURACE) a odkazoval se na Turínskou chartu.
A ty asi aniž by jsi si ji četl, protože jako správný Jawista jsi expert na to co kde a jak přesně má a musí být a jinak je to špatně, jsi začal nabalovat další blbosti.. Tak jsem ti tedy nahoře tučně vytáhl další z mnoha blábolů co jsi vypustil...
Hawgh
Naposledy editováno 09.03.2020 10:49:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadní tlumič s polohováním - rozebrání
V_i_c_i píše: Psal renovaci, ne restaurovani.
Tohle jsi psal. A je to hovadina , jak dělo.Opakuji, renovace je spolu s rekonstrukcí a restitucí jednou z metod restaurování.
Kde v ono tvém citátu píšu, že v turínské chartě máš vysvětlené pojmy renovace, restituce a rekonstrukce? KDE'?
Kdyby ses nechoval, jak debil, a uznal, že nevíš, tak tě nasměruju a dám ti podklady, kde to můžeš pročíst a nastudovat RENOVACI, RESATITUCI, REKONSTRUKCI, resp RESTAURACI. Nicméně se chováš, jak d..l, tak na tebe kašlu.
Končím, protože očividně svěsit ocas neumíš.
Naposledy editováno 09.03.2020 11:01:11
jawarmaniak píše: Tohle jsi psal. A je to hovadina , jak dělo.
Opakuji, renovace je spolu s rekonstrukcí a restitucí jednou z metod restaurování.
Kde v ono tvém citátu píšu, že v turínské chartě máš vysvětlené pojmy renovace, restituce a rekonstrukce? KDE'?
Kdyby ses nechoval, jak debil, a uznal, že nevíš, tak tě nasměruju a dám ti podklady, kde to můžeš pročíst a nastudovat RENOVACI, RESATITUCI, REKONSTRUKCI, resp RESTAURACI. Nicméně se chováš, jak d..l, tak na tebe kašlu.
Končím, protože očividně svěsit ocas neumíš.
Tak si ji přečti a třeba se to dozvíš když už jsi ji vytáhl. Navíc jsem ti ji i tady citoval, tak to nemusíš ani nikde hledat. Je to v článku číslo 5.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3875, 3876] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116262 | Dnes v 21:48 pech. |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |