globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po nastartování zakouři modře
26.2.2020 v 06:22
Čau chlapi, chci se zeptat byl jsem se podívat na motorku a prý dlouho stála,je to Yamaha r1, najeto cca 12000 km... Že se aani dlouho nestartovala a když ji nastartoval, chvilinku kouřila modře a pak bílé a pak nic.... Co s tím? Je to špatně? Děkuji za info
Předchozí
1 2
Následující

Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 06:26 | Nahoru | #1
Modre to je olej, coz muze byt problem, bile pak kondenzovana voda ve vyfuku to dela kazda moto v tomhle pocasi

Naposledy editováno 26.02.2020 06:28:15

1 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:11 | Nahoru | #2
po dlouhém stání je to v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:17 | Nahoru | #3
Záleží co je to za rok. Starší ročníky někdy snad do 2003 měly problém s praskáním a odlupováním nikasilu, a taky s ventilovýma vodítkama a guferama.

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:18 | Nahoru | #4
David8888> Není. Dá se pochopit, že to za studena zakouří bíle (kondenzát), ale na to nemá doba odstávky vliv. Ale cokoli jinýho než kondenzát je špatně.

1 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:31 | Nahoru | #5
Je to rok 2006 10 měsíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:33 | Nahoru | #6
FiZzeR> praskající nikasil byl problém prvních ročníků R6 :)

2 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:33 | Nahoru | #7
FiZzeR: Pokud motorka/auto stojí opravdu hodně dlouho, může nastřádaný olej prosáknout přes gufera ventilů do spalovacího prostoru (obzvláště u pětiventilu s prťavými gufery a dříky). A po nastartování se spálí a modře začoudí. Ale pokud by to modře hulilo při každém startu, je to špatně.

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 09:41 | Nahoru | #8
1100Virago> jj viděl bych to naprosto stejně, nateklej olej z hlavy. Klidně nechat motorku trochu ohřát a prostě ji vypláchnout plynem, pokud zahulí modře je to na hovno, pokud černě je to v cajku :)

Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 10:29 | Nahoru | #9
Chvilku to kouřilo modře,pak bílé a pak když se to ohralo,tak i když bral za plyn a turoval to, tak i při velkých otáčkách z výfuku nešlo nic

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 10:41 | Nahoru | #10

1100Virago píše: FiZzeR: Pokud motorka/auto stojí opravdu hodně dlouho, může nastřádaný olej prosáknout přes gufera ventilů do spalovacího prostoru (obzvláště u pětiventilu s prťavými gufery a dříky). A po nastartování se spálí a modře začoudí.



Ale v pořádku to není

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 10:45 | Nahoru | #11

Sonicek píše: FiZzeR> praskající nikasil byl problém prvních ročníků R6 :)



R1 taky

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 10:47 | Nahoru | #12

AlesJBC píše: Je to rok 2006 10 měsíc.



06 byl ještě tuším pětiventil, 07 už by měl pak být čtyř.

To je asi fuk. Nic to znamenat nemusí, ale doporučil bych obezřetnost. "Ono to dlouho stálo" můžou bejt taky takový ty klasický "debilní kecy při prodeji auta/motorky"

2 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 10:56 | Nahoru | #13
No ona motorka najela za 13 let 12000 km opravdových a je tady z ČR, dalo by se to poznat tak, že by se třeba nechala chvíli běžet a vypnula nechala stát 20 minut a pak znova nastartovala?

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 11:10 | Nahoru | #14
AlesJBC> pokad ma 12 tisic km , secko musi byt puvodne a jak nove, zameraj sa na detaile , ale nevjer temu ze ma 12 tisic hhh a aj keby mnela ono to nemusi nic znamenat, protoze motor sa da za 12 tisic kilacku znicit uplne krasne cize neduveřuj ale prověřuj hhh zeber si nekoho fakt znaleho najlepsi kdo ma rovnaku masinu a a neco o ni vi , ale aj tak sa moze stat ze ju dovezes domu , a teprva zistis ty šlamastiky. Davaj pozor dneska chce kazdy každého ojebat len aby mnel love v kapsi. Davaj pozor aj jaku zmluvu budes podpisovat

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 11:11 | Nahoru | #15
AlesJBC> SEM zadej VIN a uvidíš jak byly km zaznamenány na stk.
Moc se mi těm 12000 km za 13 let nechce věřit.

Naposledy editováno 26.02.2020 11:12:36

2 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 11:50 | Nahoru | #16
No podle kontrolatachometru to sedí,najela ročně cca 1000 km, on to měl posledních 8 let jako mazlíčka...a na co si dát Teda pozor? Nikoho s motorkou neznám

2 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:04 | Nahoru | #17
Já bych to asi udělal následovně, nastartovat, ohřát - projet, a nechat den/dva stát a znova nastartovat, pokud opět zakouří modře tak bych poděkoval za ukázku a podíval se po jiném stroji. Otázkou je jak k tomu bude sdílný majitel.

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:04 | Nahoru | #18
AlesJBC> jestli to kupujes podla tachometru tak je to spatne , musis najit nekoho znaleho inac to nema zmysel a je to velky risk

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:14 | Nahoru | #19

JiriK84 píše: Já bych to asi udělal následovně, nastartovat, ohřát - projet, a nechat den/dva stát a znova nastartovat, pokud opět zakouří modře tak bych poděkoval za ukázku a podíval se po jiném stroji. Otázkou je jak k tomu bude sdílný majitel.

Hm - a jak zajistis, ze ti to majitel pred tim, nez prijedes na ten druhy studeny start po dvou dnech, nenecha par hodin pred tim probehnout? A poznas hovno. AAAAAAuto kdysi zkouseli to, ze po vykupu dieslu ti dali prachy az druhy den - pokud jim to bez problemu chytlo studeny. Ale to auto stalo u nich na place, takze meli kontrolu.

Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:18 | Nahoru | #20
Pokud to nechas bezet par minut ohraty na volnobeh a pak tomu das napit, nemelo by to zakourit modre a to vubec. Kazdy motor pali olej, otazka je kolik.

edit: nojo, zase jsem druhej .

Naposledy editováno 26.02.2020 12:19:52

2 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:21 | Nahoru | #21
U pětiventilů bylo žraní oleje spíše vlastnost, než závada.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:23 | Nahoru | #22
1100Virago> to si nemyslím kdybych neznal v okolí x R1 (04-06) a např moji Fz1, tak bych tomu taky asi i věřil....já nejel 6tis.,aniž bych dolil deci, motorka měla 52tis takže člověk by neměl věřit všemu :)

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 12:59 | Nahoru | #23

JiriK84 píše: Já bych to asi udělal následovně, nastartovat, ohřát - projet, a nechat den/dva stát a znova nastartovat, pokud opět zakouří modře tak bych poděkoval za ukázku a podíval se po jiném stroji. Otázkou je jak k tomu bude sdílný majitel.



Přesně tak bych to viděl i já, zrovna letos přes zimu jsem na svý motorce dělal gufera ventilů, protože dvě protékaly. Projevovalo se to vždy ráno po nastartování zakouřila modře, když jsem sundal kolena výfuků a sání, tak byly krásně poznat dva ventily, které tekly vypadaly totiž úplně jinak než ostatní. byly černé mastné usoplené.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:12 | Nahoru | #24

1100Virago píše: U pětiventilů bylo žraní oleje spíše vlastnost, než závada.



Zrovna od tebe mě překvapuje tenhle názor.Za mě 5 ventilú s tím nemá vúbec co dělat,je to většíma vúlema pístu,kroužkú, nebo ovalita.

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:23 | Nahoru | #25
VlaHa> spíš přes gufera, ty pětiventily olej prostě žraly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:28 | Nahoru | #26

VlaHa píše: Zrovna od tebe mě překvapuje tenhle názor.Za mě 5 ventilú s tím nemá vúbec co dělat,je to většíma vúlema pístu,kroužkú, nebo ovalita.



Pět ventilů s tím má společnýho to, že je jich víc a jsou menší. Sací ventily maj tenký dříky a mrňavý gufera, prostě to tam bere olej, a zrovna yamahácký pětiventily jsou vyhlášený olejničky co svět světem stojí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:39 | Nahoru | #27
FiZzeR> Tak si to mysli,vyvracet to nikomu nebudu,když pak začli dělat třeba tdm 900 tak se na to zaměřily,a po oleji ani známky,850 taky žraly,Tam prostě není dúvod aby to ty gufera neutěsnily,jaký ventily maj asi nějaký 250,nebo 125?Ta yamaha která tak žere olej,tak jí nepomúže ani výměna těch gufer,protože to jima není,nebo když jsou starý tak jen trochu.Ale jak říkám,věřte si čemu chcete

1 reakcí na tento příspěvek Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:51 | Nahoru | #28
No, takže co teda? Tohle mě připadá jako se šípkovou se zelím :D Když to teď nastartuje, tak by to nemělo zakouřit... A kolik stojí udělat ty gufera?

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 13:56 | Nahoru | #29
VlaHa> souhlas, sam jsem si tim prosel...

(reakce na) Po nastartování zakouři modře

26.2.2020 v 14:00 | Nahoru | #30
VlaHa> Protože to není jenom o guferech, ale i o vodítkách.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist