Naposledy editováno 11.02.2020 18:47:25
Sonicek píše: PetrL3> Tohle je pecka, ale cena i za slušný jetý kousky jsou pořád dost :) Já koukám po KTM SD 1290 GT :) sice to není tak cestovní, ale taky dost slušnej kompromis :)
Jasně, je to hodně o penězích a jak moc to člověk chce. KTM bych se bál, jsou s nima problémy, pokud jde o reklamace, tak peklo.
kochan1337 píše: Super , díky z tipy , jen jakoze to nejede tak proste ve dvouch mi přijde ze ten výkon na akceleraci není takovej , to ze to nepojede 300 by mi nevadilo , to ze na naháče fouká vím a zatím asi neřeším , batůžek je skladna slečna (174cm 53kg) a na posez si nastěžuje . Proto jsem zvažoval SS ale podle rad by bylo tedy rozumnější pořídit litra ? Jinak když jedu na hornetu sám tak to jede samozřejmě úplně jinak a právě tak jak se ten projev motoru chová se mnou samým bych chtěl aby to bylo ve dvouch , trosku to zkratka posunout , takže z rad mi vyšlo nejlépe asi bmw s1000r nebo z1000 ?
Pokud jde jen o akceleraci a wau efekt nehledě na zátěž, je potřeba sáhnout po bajku který nabídne větší krouťák, tedy jakýkoli nadlitr. V téhle kategorii je spousta moc pohodlných cestovních mašin - sám mám GSX 1400 - jediné co je trochu na obtíž je větší váha stroje takže manipulace při parkování vyžaduje tréning ale jinak je to žůžo1 reakcí na tento příspěvek Přechod z naked na supersport
Sonicek píše: Jinak trochu odbočím, kdyby jsi měl zájem tak moje FZ1 je aktuálně na prodej ( komplet podvozek R1 - udělanej motor, kterej fakt jede líp jak R1, a myslím, že cenovka/stav je fakt dost slušná, prodávám jen proto, že chci na tento rok něco cestovnějšího)
odzkaz na inzerát je tady: https://www.motorka...12718.html [/quote]to vypadá dost dobře :))
Být tebou, kouknu se na velký cesťáky typu Kawasaki GTR 1400 atd. Případně, nejsi-li tak nářočný, tak na litry typu Honda CBF 1000, Yamaha FZS 1000 apod. Bude to ve výsledku mnohem lepší a to podle mě ve všem. SS je na cestování fakt nesmysl (ale neříkám, že to nejde).