tak tady jako nováček poctivě pročítám fórum, abych se něco přiučil a pořád tady jenom čtu kdo to kde, kolikrát a jak moc položil a co se mu u toho všechno stalo. A začínám mít pocit, že to není "jestli" člověk někde lehne, ale "kdy". A mě se nějak nechce .
Je tu někdo, kdo má najeto třeba 10tis+ a ještě nespadl?
Dejte mi naději
Petr
- Mít motorku v co nejlepším technickým stavu. Tzn. mít v pořádku tlumiče a celkově podvozek. Dát si pozor na pneumatiky, vzorek není až tak rozhodující, spíš mít vhodný typ na tvoje ježdění. Nekupovat např. sportovní pneu, když je kvůli pomalé jízdě neohřeješ. Nejezdit na starých pneu atd.
- Natrénovat si chování motorky při krajních situacích. Z hlediska teorie můžeš kouknout sem.
- Při ježdění přemýšlet dopředu. Když někde chceš jet rychle, tak si daný úsek projet pomalu atd.
- A mnoho dalšího :) Je toho hrozně moc, klidně se ptej, kdyby tě ještě něco zajímalo.
Jinak k mým pádům: Už si ani nepamatuju pády na fichtlu, když mi bylo 12-15 :D V cca 17 letech jsem si koupit Yamahu TDR 125, se kterou jsem párkrát spadl v terénu, protože jsem nechápal, že silniční pneu na blátě moc nedrží. Pak jsem jednou zahodil Yamahu TDM. Vrátil jsem se z projížďky a chtěl jsem motorku umýt na zahradě. To mi bylo cca 19-20 let a bydlel jsem ještě u rodičů. Nevěděl jsem, že chvíli předtím otec zaléval trávník a chtěl jsem si frajersky zahrabat. Místo toho jsem byl rád, že jsem nezajel do bazénu :D Poslední a zatím jediný pád na silnici byl pár let potom na litrovém Fazerovi. Měl jsem ho krátce po TDM (na TDM jsem měl najeto cca 60 tisíc km + jsem měl dost km najeto na dalších motorkách). Nebyl jsem teda úplný začátečník, ale stejně jsem udělal začátečnickou chybu. V zatáčce, kde jsem jel rychlostí asi 120 km/h jsem necitlivě zadupnul zadní brzdu. Chvíli jsem jel bokem s řidítkami nadoraz do protisměru, kde zrovna jelo auto. Naštěstí se mi zadní kolo zakouslo a vyhodilo mě to do pravého příkopu. Motorka spadla na mě, ale stejně jsem ji dost rozmlátil... Mně se skoro nic nestalo, jenom mi padák na rámu motorky skřípl palec u nohy. Po pár dnech mi upadl nehet a to jsem měl boty na motorku (ale měkčí, cestovní). Jinak příčin pádu bylo víc. Předtím jsem měl na TDM zadní brzdu, která slabě brzdila. Proto jsem byl zvyklej na ní víc dupat. Navíc jsem měl od minulého majitele sportovní pneu, které rozhodně nebyly zahřáté. A ještě byl v té zatáčce štěrk, ale těžko říct, jestli bych to položil, kdyby tam nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
Dejte mi naději, ...."...
Asi takhle, 10tis bez pádu bude mít většina z nás ] , horší to bude s mámi, co mámě větší nájezd, popř. ex ježdění (okruh,terén,...)
Edit: a ještě jsem vlastně přejel divoký prase, ale to jsem ustál...
Naposledy editováno 23.01.2020 00:54:57
Nicmene jakmile zacnes vedome posouvat svoje hranice tak to driv nebo pozdeji prijde a ted padam pri treninku na vnitrnim okruhu pravidelne.
Na druhou stranu tyhle pady te neco nauci a pravdepodobne si priste v podobny situaci das pozor a mozna to dokonce i ustojis (pokud jenom neuklouznes nekde na sterku v krizovatce, na to se blbe pripravuje).
ještě že jsem nejel na lehko, přilba integrálka, kožená bunda a pevnější kalhoty na kterých se mi sice udělala díra ale co, hodí se tam nášivka, a na trochu škráblé koleno se neumírá, navíc na místě kam jsem už neriskoval a fechtla dotlačil byla sestřička s lékárničkou, takže jsem to měl i odborně ošetřené
moje jediné štěstí bylo že na to že jsem neměl rukavice jsem ruce při pádu zázrakem ochránil(člověk si jednou nevezme rukavice no )
GL1 píše: .."... Je tu někdo, kdo má najeto třeba 10tis+ a ještě nespadl?
Dejte mi naději, ...."...
Asi takhle, 10tis bez pádu bude mít většina z nás ] , horší to bude s mámi, co mámě větší nájezd, popř. ex ježdění (okruh,terén,...)
No, keď uvidí fotku tvojej opravovanej kľúčnej kosti, hneď ho jazdenie prejde. Keď som to pozrel, a pomyslel na svoju kľúčnu kosť, chrbticu a na koleno , ruku, kotník, ajojoj. auauau. Keď som naposledy padol na Inazume 750 , motorka rozbitá , ja celý odretý a uvidela ma takého zúboženého, celého obdratého suseda ( pekná) a s účasťou mi hovorí: a teraz predáš motorku??? A ja : nie, kúpim si ešte jednu a bolo enduro, hahaha.
Ale … pamatujete když jsme jezdili jako kluci na kole? Nikdo neřešil jestli spadneme nebo ne. Užívej si motorku, jezdi opatrně a nepřemýšlej jaká je pravděpodobnost, že za X let spadneš nebo ne.
Naposledy editováno 03.03.2020 11:59:32
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
Pádů se fakt bojím a snažím se nepadat Ale pak jsou situace jak píše třeba Yura a ty se nedají naplánovat a vyhnout se jim. Když přijdou,tak se děj vůle boží....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
vlk123 píše: Kačena 350 EXC-F 2019. My jedeme do lesa v pondělí, jen aby trochu zapršelo je neskutečné sucho.
fuj, daj pokoj s dažďom, síce treba mi to na záhradku, ale potom musím umývať husku. Konečne som ju umyl po zime , aj to len nahrubo. Ja jazdím tu u nás v dedine na crosovej trati, žena aspoň vie, kde ma nájde . V lese som raz tak ostal, keď som ešte býval na východe. Tu ani les nie je, len také kriaky po poliach. Tu ani zátačky nie sú , len rovné cesty , tak som sa musel zdrbať pri Lídli, aby každý videl aký som čávo, hahaha.
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
Takto to u nás vypadalo v předjaří a na jaře. Ale poslední tři roky bohužel už ne ...... je to průser veliký.
Letos jsem měl naplánovanou cestu s Tigrem 10 dní v květnu do Uher a Horních Uher via Žitný ostrov, Pilis, Borzsony, Mátru, Bukové hory, Tokaj a zpátky přes Kras, Cerovou vrchovinu a Krupinskou planinu. No letos to asi nebude.
Naposledy editováno 10.04.2020 17:04:14
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
1 reakcí na tento příspěvek Je tu někdo, kdo nespadl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl
Ale čo, hlavne, že Ty si v poriadku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl
Ach jo. Ten němec od Alz... mi dává co proto.....
Metric píše: krokoš> Veľa endúr má takú prťavú páčku, čo sa asi ani zlomiť nemôže, pokiaľ sa Ti na niečom nechytí.
Ale čo, hlavne, že Ty si v poriadku.
Čau, áno, Metric, všetky normálne crosky a endurá čo majú normállnu spojjku majú normálne brzdové páčky. No ja mám Husqvarnu, vyrobenú v Taliansku čo vymysleli Nemecký Ing. v BMW s čínskym motorom. tam je spojka na kľuke, ( neviem, idem pozrieť Parts Depot ) ale je vpredu a trčí do boku a potom aj tá brzdová páka trčí do boku . Na kľuke spojjku má, čo som videl Stadion.
PS: hej, spojka je na kľuke a rozvodová retiazka je na vyvažováku, ten kryt rozvodov ide tak čudne dopredu. ale som rád, že ju mám a, že to čudo funguje, s Božou pomocou.
Naposledy editováno 12.04.2020 09:52:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu někdo, kdo nespadl
docent píše: vlk123> Vlku, kde je ten most a hlavně ten tunel? Něco mi to připomíná, ale zaboha si nemůžu vzpomenout co.
Ach jo. Ten němec od Alz... mi dává co proto.....
Čau, taký tunel som videl pri Žandove, je to niekde pri Chebe, alebo Aši. To kámoš hovoril, jazdli tam s Lízou, a mal ju na servise , učni mu mazali kľúče bŕzd, naplnili mu to celé , celé bubny s vazelínou. v tom tuneli bol práve traktor a on tam s tou lízou-Liazka vpálil . Ten traktor sa tam šprajcol aj s tou lízou potom to nemohli roztiahnuť. šoféri prežili bez ujmy na zdraví.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |