globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 1050 adventure
8.1.2020 v 12:45
Zdarec, nějaké nové zkušenosti s touto motorkou?
Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2020 v 18:10 | Nahoru | #1
assassin> Malej Tigr topi brutalne vyduchama od chladice a kdyz se spusti ventilator a nedejboze k tomu treba semafor, je lepsi tam moto nechat a jit domu pesky. Zajimava videa ja YT. Castecne reseni prinesla zmena plastu od 2015.
Velky KTMky topi od zadniho valce a svodu. Topi podle me pekelne, pro me neakceptovatelne. Alespon tedy 1190 a 1290. Je to reaktor a sedis na valci, takze vcelku ocekavatelne. Do jiste miry to jde resit omotavkou svodu a kridelny. Na tehle uprave jsem ale nejel.
A kdo by si chtel varit gule na necem starsim, tak VFR750 je taky prima

(reakce na) KTM 1050 adventure

10.1.2020 v 20:10 | Nahoru | #2

Animals21 píše: assassin> Malej Tigr topi brutalne vyduchama od chladice a kdyz se spusti ventilator a nedejboze k tomu treba semafor, je lepsi tam moto nechat a jit domu pesky. Zajimava videa ja YT. Castecne reseni prinesla zmena plastu od 2015.
Velky KTMky topi od zadniho valce a svodu. Topi podle me pekelne, pro me neakceptovatelne. Alespon tedy 1190 a 1290. Je to reaktor a sedis na valci, takze vcelku ocekavatelne. Do jiste miry to jde resit omotavkou svodu a kridelny. Na tehle uprave jsem ale nejel.
A kdo by si chtel varit gule na necem starsim, tak VFR750 je taky prima

omotavka je o ničem, izolovaný svod to řeší líp
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist