globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 1050 adventure
8.1.2020 v 12:45
Zdarec, nějaké nové zkušenosti s touto motorkou?
Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 14:12 | Nahoru | #1
Tiger 800 bol pre mna sklamanim. motor taha skor ako 4-valec, chybal mi tam ten dvojvalcovy kopanec. Co sa tyka kurenia tak 1050 na tom bude pravdepodobne horsie. Ale vsetko sa da riesit.
Co tak 1190? je to to iste ako 1050 akurat vykonnejsie. Tiez problemy s kurenim, ale da sa zakupit lepsi deflektor...

KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 15:34 | Nahoru | #2
no ani nie. Bezne na mobile.de najdes s najazdom 70ooo plus.
Problemy tam boli so vzduchovymi filtrami, ale len v Australii myslim. Motor je to prakticky identicka LC8 ako 1050 resp. 1090 ci v novsom prevedeni 1290.
Ale treba skontrolovat zvolavacky u dealera.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2020 v 20:32 | Nahoru | #3
Ono to neni tak uplne jednoznacny jak pise destroyer, tech rozdilu v motoru tam je vice.
Stejne tak ze problemy se vzduchovymi filtry trpely i motorky v EU.

1050 OK, ale pokud nepotrebujes skrtit na 35kw tak bych koukl po 1090, prece jen je tam rozdil 25 koni

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 05:54 | Nahoru | #4
ako pise Kuba, tie motory su mierne rozdielne no je to evolucia, nie revolucia.
Kazdopadne vykonu sa neboj. 150HP je vyborny vykon, ale je niekde hore. Aj na tej najrychlejsej motorke sa da jazdit pomaly. 1190 je fakt skvely stroj, do 7.000 ot./min. to ide nenormalne dobre, linearne s ohromnym zrychlenim. Nad 7.000ot./min. to vystreli ako splaseny kon. Niekto by tvrdil ze to chce trhat koncatiny, ale nieje to uplne pravda.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 13:55 | Nahoru | #5
1190, takže rovněž všechny její klony, topí jak blbý...v zimě je to super, v létě vopruz...v létě ve městě na mašli. Řešit se to dá..s tak nějak uspokojivým výsledkem...

Podvozkově nevím, mám 1190 a tam je podvozek trochu jiný, ale je to KTM, takže podvozek bude pořád umět víc, než ty (to nemyslím nijak zle)

1050 testovali tady na motorkari.cz, tak mrkni na recenzi. Dokonce to snad bylo i přímo srovnávaný s 1190...

Jo, ještě něco, přední plégo je fakt trága..dost nepříjemný turbulence, zase je to řešitelný, ale u takhle drahý moto bych čekal, že to bude v sérii víc user friendly

Naposledy editováno 09.01.2020 15:24:09

KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 14:21 | Nahoru | #6
Jezdím s klukem co má 1050 a je to pecka. Nemůže si to vynachválit. Podvozek i motor je nebe a dudy oproti mému VStromu. Motorově se tak nějak jakž takž vyrovnáme,ale ten podvozek je opravdu dobrý. V Albánii na hrubé šotolině skočil na 1050 do stupaček a zmizel v dáli. Já se na VStromu trápil jak sviňa. Zase 1050 má méně místa pro spolujezdce. Ale pokud jezdíš sám,nebo máš spolujezdce,který je drobnější postavy,tak budeš spokojený. Oproti dosavadnímu Banditovi budeš na 1050 kvičet radostí a mít nastříkáno v trenýrkách v každé zatáčce a pokud dáš nějakou šotolinu,tak se možná i posereš blahem

Naposledy editováno 09.01.2020 14:32:06

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 20:38 | Nahoru | #7
125 / 150k motorky se neboj, sice ten vykon na papire vypada strasidelne, v realu nad tebou bdi euronormy s palivovejma mapama, el. plynem a protiprokluzem.
Proti tomu je Duke fak nebezpecna hracka a to je jeste hodsi karbecova 950ka

problem je ten, ze 1090 / 1190 obe R zacinaji cenove pomerne o dost vyse nez ta 1050

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2020 v 21:37 | Nahoru | #8
tak to topení není zas taková tragedie. V létě cejtíš teplo, ale rozhodně to nepálí(myslím do noh). Výkon je sice "jenom" 70 kw, ale má fakt velkej toč. moment a jede tak nejak rychle a vesele

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2020 v 18:10 | Nahoru | #9
assassin> Malej Tigr topi brutalne vyduchama od chladice a kdyz se spusti ventilator a nedejboze k tomu treba semafor, je lepsi tam moto nechat a jit domu pesky. Zajimava videa ja YT. Castecne reseni prinesla zmena plastu od 2015.
Velky KTMky topi od zadniho valce a svodu. Topi podle me pekelne, pro me neakceptovatelne. Alespon tedy 1190 a 1290. Je to reaktor a sedis na valci, takze vcelku ocekavatelne. Do jiste miry to jde resit omotavkou svodu a kridelny. Na tehle uprave jsem ale nejel.
A kdo by si chtel varit gule na necem starsim, tak VFR750 je taky prima
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist