Bandit 650 už mě celkem omrzel, tak koukám po cestovním enduru a tohle se mi docela líbí.
Jinak si moc na nejaký elektronický cerepentičky nepotrpím čím méně tím líp.
Ještě jsem koukal po Tigroj 800xr jenže ten prý strašně topí a ještě se mi líbí Stelvio a to je zase taky jiný kafe, u těchto dvou mam info jinak celkem zjištěný. Tak prosím spíš info k 1050 díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Co tak 1190? je to to iste ako 1050 akurat vykonnejsie. Tiez problemy s kurenim, ale da sa zakupit lepsi deflektor...
Problemy tam boli so vzduchovymi filtrami, ale len v Australii myslim. Motor je to prakticky identicka LC8 ako 1050 resp. 1090 ci v novsom prevedeni 1290.
Ale treba skontrolovat zvolavacky u dealera.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Stejne tak ze problemy se vzduchovymi filtry trpely i motorky v EU.
1050 OK, ale pokud nepotrebujes skrtit na 35kw tak bych koukl po 1090, prece jen je tam rozdil 25 koni
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Kazdopadne vykonu sa neboj. 150HP je vyborny vykon, ale je niekde hore. Aj na tej najrychlejsej motorke sa da jazdit pomaly. 1190 je fakt skvely stroj, do 7.000 ot./min. to ide nenormalne dobre, linearne s ohromnym zrychlenim. Nad 7.000ot./min. to vystreli ako splaseny kon. Niekto by tvrdil ze to chce trhat koncatiny, ale nieje to uplne pravda.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Podvozkově nevím, mám 1190 a tam je podvozek trochu jiný, ale je to KTM, takže podvozek bude pořád umět víc, než ty (to nemyslím nijak zle)
1050 testovali tady na motorkari.cz, tak mrkni na recenzi. Dokonce to snad bylo i přímo srovnávaný s 1190...
Jo, ještě něco, přední plégo je fakt trága..dost nepříjemný turbulence, zase je to řešitelný, ale u takhle drahý moto bych čekal, že to bude v sérii víc user friendly
Naposledy editováno 09.01.2020 15:24:09
Naposledy editováno 09.01.2020 14:32:06
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Proti tomu je Duke fak nebezpecna hracka a to je jeste hodsi karbecova 950ka
problem je ten, ze 1090 / 1190 obe R zacinaji cenove pomerne o dost vyse nez ta 1050
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1050 adventure
Velky KTMky topi od zadniho valce a svodu. Topi podle me pekelne, pro me neakceptovatelne. Alespon tedy 1190 a 1290. Je to reaktor a sedis na valci, takze vcelku ocekavatelne. Do jiste miry to jde resit omotavkou svodu a kridelny. Na tehle uprave jsem ale nejel.
A kdo by si chtel varit gule na necem starsim, tak VFR750 je taky prima