bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčka neháže jiskru u motoru EFI
11.12.2019 v 11:42
Zdravím pánové.Dokázal by mě někdo poradit?Mám tady na dílně motorku už se vstřikováním EFI Delphi.Normálně svíčka přestala pálit ,občas začne dávat jiskru ,ale pak najednou přestane.na cívku jde stejnosměrný 12V permanentně a 24V střídavý.Jinak ze statoru jde dobíjení přímo na baterii a z baterie přes řídící jednotku do cívky.Zkoušel jsem i snímač rotoru co je součastí statoru a ten má odpor 130 ohmů.Vyzkoušel jsem i vyměnit cívku a řidící jednotku ale ani to nepomohlo.
Diagnostika píše chybu P2188


Naposledy editováno 06.08.2020 17:02:17

Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 12:09 | Nahoru | #1
ta chyba je kolikrát jen z přebytku vzduchu, může být někde prdla podtlaková hadička, ale nemělo by to mít vliv na přeskok jiskry na svíčce. Vyzkoušel jsi spoustu věcí ale nepíšeš nic o tom že by jsi zkusil jinou svíčku, ale to je asi samozřejmost, to jsi jen zapomněl zmínit v dotazu že jo?

Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 12:39 | Nahoru | #2
resil jsem u ciny, ze motor naskocil, a kdyz byl studenej tak vrcel na volnobeh bez problemu a to az klidne do uplneho zahrati motoru. Jakmile se vzalo vic za plyn, tak to zdechlo. Pokud to bylo studene tak se i za plyn mohlo brat, ale jakmile se motor zahral, tak to taky zdechlo. Pote to cca minutu az dve neslo nastartovat a po "vychladnuti" to opet na drc naskocilo. To znamena, ze motor jako takovej za tu minutu samozrejme vubec neschladl, ani zadne jeho komponenety.

bylo to senzorem polohy klikove hridele.
Pravdepodobne slo o to ze senzor byl vadny a kdyz se vzalo za plyn pri zahratem motoru tak se olej dostal jak na senzor tak na rotor a to byl dostatecny izolant na to aby jiz senzor nezaznamenal vystupek na rotoru.
Odporovym merenim byl senzor v poradku jak za studena tak za tepla. Jenze odporove mereni je takove jen hodne orientacni. Toto je zrovna vec spise na osciloskop.
Takze i u tebe to tipuju na senzor.
Podobny problem jsem mel s KTM. Take hodnoty dobre...po zahrati zdechlo.

a jinak jem se taky setkal s tim ze fajfka po zahrati prestala vodit. Stalo se mi to uz na dvou strojich...

2 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 13:10 | Nahoru | #3
jojo tady ten motor ani čidlo polohy nemá.Svíčku jsme měnili jako první....tak fakt nevím...Kdyby to bylo na karburátoru tak řeknu cdi nebo rotor ,ale tady mě nic nenapadá

(reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 15:36 | Nahoru | #4
ZS165FMM je to tenhle motor ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 15:41 | Nahoru | #5

kawasaki-man píše: jojo tady ten motor ani čidlo polohy nemá.Svíčku jsme měnili jako první....tak fakt nevím...Kdyby to bylo na karburátoru tak řeknu cdi nebo rotor ,ale tady mě nic nenapadá



a ja to pozna kdy ma hodit jiskru ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 16:11 | Nahoru | #6

assassin píše: a ja to pozna kdy ma hodit jiskru ?


Black magic?

(reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 16:19 | Nahoru | #7
DRN.> jo uz to vidim, dokonce v uvodnim prispevku pise, ze ten snimac meril ... jen mu rika snimac rotoru a ne snimac polohy.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 20:24 | Nahoru | #8
ono to na cívce má stalý proud od baterie a ten snímač dává impuls kdy má hodit jiskru....Je to motor 167MM8K100126 no fakt nevím.Kdyby to byl starý karburátorový motor ,ty znám nazpaměť ,ale tady trochu tápám...Nevím kde a jaké mám naměřit hodnoty...

(reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

11.12.2019 v 20:34 | Nahoru | #9

kawasaki-man píše: ono to na cívce má stalý proud od baterie a ten snímač dává impuls kdy má hodit jiskru....Je to motor 167MM8K100126 no fakt nevím.Kdyby to byl starý karburátorový motor ,ty znám nazpaměť ,ale tady trochu tápám...Nevím kde a jaké mám naměřit hodnoty...



tak pokud meris pulsy na civce multimetrem v AC rozsahu, tak bych rekl, ze toho o diagnostice elektroniky moc nevis - nic ve zlem.

jinak ta diagnostika celkove bude dost podobna, at uz je to novejsi nebo starsi motor, staci aby na civce bylo ok napajeni, to uz jsi zmeril a predpokladam, ze jednotka spina kostru - to ze tam nameris naky AC je spis chyba mereni, nekde se tam neco indukuje apod. tohle chce osciloskop. pokud tam ten puls jde a neni jiskra, tak je problem svicka, fajfka, kabel, civka ... to uz ti nezbyde, nez to vymenit. pokud jednotka nespina civku tak musis jit na druhou stranu, bud jednotka, nebo ten snimac. jestli leze neco z toho snimace to chce opet osciloskop....

jo a jestli ti to nekdy jiskru hazi a nekdy ne a ta jiskra je "divna" tak se koukni na ukostreni motoru v ramu

jo a ten error z diagnostiky je podle me jen prebytek paliva ve vyfuku diky tomu, ze ti to nezapaluje, pak hlasi lambda moc bohatou smes...

Naposledy editováno 11.12.2019 20:37:24

Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

12.12.2019 v 12:20 | Nahoru | #10
a co takhle zkusit vypustit z hlavy závadu motoru jako takovou a hledat jinde, jako třeba spínač stojánku a tak podobně

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

12.12.2019 v 13:48 | Nahoru | #11
tu kostru jsem prozvučel...normálně je motor ukostřený...ještě mě napadlo nějaký kill switch...jako bylo u CDI nebo spínačka....
Nyní to chvíli dávalo jiskru ale slabou...potom to začalo vynechávat a nakonec uplně přestala dávat....

Naposledy editováno 12.12.2019 15:46:23

(reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

12.12.2019 v 16:27 | Nahoru | #12
kawasaki-man> me se stejne chovala ta kostra .. ale dosel jsem k tomu az po tom co jsem vse ostatni co jsem psal vyloucil.

slaba jiskra tezko muze byt jednotkou nebo i snimacem. tzn je to bud na te vysokonapetove casti (civka, kabel, fajfka, svicka) nebo ta kostra

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

12.12.2019 v 17:15 | Nahoru | #13
a je možné voltmetrem zjisti jestli na cívku jdou správné hodnoty?

(reakce na) Svíčka neháže jiskru u motoru EFI

12.12.2019 v 17:31 | Nahoru | #14

kawasaki-man píše: a je možné voltmetrem zjisti jestli na cívku jdou správné hodnoty?



obvykle na ni jde +12V napajeni a ridici jednotka spina kostru - to proveris jen s osciloskopem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde nechat vyrobit kolečko do převo... [1, 2] Čína 250 kawasaki-man 58 24.12.2023 v 11:37 ŁŁ
Při zmáčknutí spojky spadnou otáčky... Čína 250 Sdsdssdsd 13 9.1.2022 v 23:53 Borntobewild
Zapojení otáčkoměru u Čínského budí... Čína 250 JohnDeer 6 15.12.2021 v 09:56 Jarrinn
Bohemia Energy zdražila elektřinu o... Čína Apollo kawasaki-man 11 13.10.2021 v 11:22 puffybodie
Motorku pri náhlom pridaní plynu du... Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... PjotrMohamed 7 14.4.2021 v 23:38 Pako_345


TOPlist