06.08.2018 - sprdelní výzva
11.03.2019 - výzva k podání vysvětlení
21.03.2019 - udání řidiče (stejný s provozovatelem, tj. udal jsem sám sebe)
29.04.2019 - příkaz
07.05.2019 - odpor
16.12.2019 - usnesení
19.12.2019 - odvolání
22.04.2020 - žádost o uplatnění opatření proti nečinnosti
02.07.2020 - rozhodnutí
(postupně budu doplňovat)
Veškerá komunikace s diplomovanou specialistkou Andrejkou i jinými specialisty je vedena prostřednictvím České pošty v papírové formě.
Naposledy editováno 07.07.2020 18:45:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Diplomované specialistky z Humpolce
PetrL3 píše: To je o lidech. Já už si měsíc píšu s alzou kvůli reklamaci brusky za 600. Reklamaci uznali, že prej vrátí peníze, ať vrátím plastový obal a příslušenství (což už nemám, plastovej kufr z těch levnejch brusek vyhazuju, je moc natěsno, kotoučky sem spitřeboval). To sme si napsali už asi 5x. Naposled mi navrhli, že teda vrátí o stovku míň. Je mi to jedno, ale nevím, proč mám dostat míň, z principu, takže jen tak z prdele sem dal protinávrh, ať mi dají jinou brusku a z té si vezmou ten obal a spotřebák.
To vše kvůli kvůli takový kravině.
To tě osud potrestal že nakupuješ u idiotského skřeta