globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.2.2020 v 20:38 | Nahoru | #241
Koudy01> Já mám Véčka na několika strojích a jako opruz mi to nepřijde, lepčí než se na to dívat v koutě

Dva takty jsou víc než dost

5.2.2020 v 20:42 | Nahoru | #242

...lepčí než se na to dívat v koutě


To jako určitě jo. Já bych ale potřeboval někoho, kdo mi to vyběhá a zařídí.

Dva takty jsou víc než dost

7.2.2020 v 17:10 | Nahoru | #243
Yamaha RD350 LC2 z roku 1986 se objevila na bazoši za "pouhých" 63 tisíc, s dokladama. Pěkná je.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.2.2020 v 17:35 | Nahoru | #244
Včera se ještě objevila bez ceny, asi 16tis km najeto, celokapota. "Od nás" z Pyšel dle bazoš mapy. Ale kdo si ji odvezl ? Již tam neni ! Co stála ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.2.2020 v 17:52 | Nahoru | #245
Frantas> To mohlo bejt jedině Vinglovýho bráchy!!!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.2.2020 v 18:21 | Nahoru | #246
kuba350> Tahle? (Google si obrázky chvilku pamatuje)

Dva takty jsou víc než dost

7.2.2020 v 19:20 | Nahoru | #247
Tak tak

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.2.2020 v 12:03 | Nahoru | #248
A co takhle Suzuki GT125 na bazosi ?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.2.2020 v 11:24 | Nahoru | #249
mickaelb> Trochu jsem zapátral, co všechno se za těch 28 tisíc nabízí. 16 koní při 9500 otáčkách. Pro A1 je limit 15k, takže tihle si to nepořídí. GT125 se dělala od roku 1974 a původně vypadala takto:

Model s hranatou nádrží a obdélníkovým světlem se dělal asi od roku 1980 a ten v inzerátu by se měl jmenovat RG125 X4. Je ale možné, že v některých zemích zůstal název GT.

Jinde zase bylo RG125E.

Byla to samozřejmě levně udělaná motorka a podle prospektů to dokázalo jezdit za 2,5l/100km když se to šudlalo sedmdesát. Maximálka z kopce 120km/h? Zajímavě jsou vyrobené válce na původní GT. Odlitek z litiny je komplet i se čtyřma přefukama a celé je to zalité do hliníkového obalu.

Na pozdějších modelech to ale mohlo být jinak - ta z roku 1980 měla jiné přepouštěcí kanály, je vidět dodatečné mebránové sání do klikovky, hlava z jednoho kusu nemá Ram Air.


Naposledy editováno 12.09.2023 21:26:59

Dva takty jsou víc než dost

9.2.2020 v 12:39 | Nahoru | #250
GT je tam jeste jedno, dle me hezci (starsi provedeni. Opavskej prekupnik

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.2.2020 v 10:30 | Nahoru | #251
Docela raritka a asi by to šlo na RZ? Bazoš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.2.2020 v 18:04 | Nahoru | #252
DRN.> Cena je fakt slušná. Jestlipak to v našich končinách někdo ocení? Měla by to být 24-koňová třístovka
Ossa dopadla podobně, jako naše dvě továrny. Než natáhl v roce 1975 Franco brka, fungovali na tom svém Pyrenejském poloostrově spolu s Bultacem, Montesou a podobnýma. Pak se začalo demokratizovat, socializovat, otevírat trh a nadbíhat Francii, aby dovolili Španělsku vstoupit do EHS, a byl konec. Údajně někdy v roce 1977 se zaměstnanci rozhodli nebýt za žebráky a vrátili se do práce, až když jim firma ke zvýšenému platu přidala i ředitelování ve firmě (řídil to zaměstnanecký výbor), a ránu do vazu jim zasadili Japonci na volném trhu, takže to v roce 1982 nebo 1984 skončilo.
Na videu je podobná:


Naposledy editováno 11.02.2020 18:11:03

Dva takty jsou víc než dost

11.2.2020 v 19:09 | Nahoru | #253
Zdar !
Ja som pri tomto inzeráte skoro podľahol pokušeniu si to dať do poriadku. Nie do ligotavého, len do tzv. "patinového"
https://motorky.bazo...85/yamaha-dt-125.php

Ale prenechám príležitosť inému...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.2.2020 v 20:26 | Nahoru | #254
DRN.> Díval jsem se na ty závoďáky.
Jedna mašina je tak na účast v nějakém oblastním přeboru. Podvozek komplet ze stopětasedmy, v tom motor z krosky 125 / 511 předělaný na šoupátko a výfuk dozadu.



Další je Yamaha TZ 250 z roku 1975, nepředělaná v pozdějších letech, s původníma kolama, brzdama. Taková se cení na zahraničních aukcích tak na 200.000 Kč.


Ta třetí je takový československý speciál. Dva válce z Yamahy TR2 na spodku krosového motoru ČZ. Dal jsem to do jiné diskuse a postupně se dozvídáme víc.



Naposledy editováno 11.02.2020 20:27:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 10:33 | Nahoru | #255
Kohlstein> Tu Ossu asi málokdo ocení, není to Jawa, že jo.
Mě se na těch dobovejch závoďákách strašně líbí ta invence stavitelů.

BTW ta cityna co se tu nedávno řešila už majitele má, už řeší první "problém".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 10:46 | Nahoru | #256
DRN.> Asi to nevyznělo dost jasně , že Yamaha DT125R je pro některé líp zvládnutelná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 11:00 | Nahoru | #257
Kohlstein> Případně TDR, pár jich tam je.. Třeba bude ta city zas k prodeji za dobrou cenu.

Teď se objevilo 3x TZR.

Naposledy editováno 17.02.2020 11:01:02

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 11:28 | Nahoru | #258
Starý TDR by se mi taky líbilo. Nový se mi moc nelíbí. Víte jaký jsou rozdíly mezi starým typem a novým? Nový ma hliníkový rám a trochu jiný předek + alu kola, ale co motor, ten je stejný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 12:27 | Nahoru | #259
Bakoun> Motor je v tom čistokrevný DT, tudíž vložka a ne nikasil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 13:34 | Nahoru | #260
Hitak128CZ> Všechny DT/TDR maj vložku? To dost ušetří při GO.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 13:46 | Nahoru | #261
DRN.> Všechny DT a TDR pouze belgarda (první model, trubkový rám, jiné plastky)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2020 v 20:29 | Nahoru | #262
DRN.> Cenovka je to pěkná, 45 tisíc za dvě TZR-RR, plus jedna v dílech. Optimální pro někoho, kdo jezdí rád ve dvojici a navzájem se čuchají. Podle banánové kyvky jsou obě Belgardy, které se dělaly od roku 1994 s 24kW motorem a nebo s 11kW od roku 1995. Teď nevím, jakým způsobem omezovala Yamaha výkon motoru na 11kW. Jestli jdou ty restrikce odstranit, a nebo jestli tam dávali nějaký jiný válec.

Podle katalogu dílů není moc jasné, který válec v Belgardě vlastně je. Našel jsem jich několik. V katalogu pro nejvýkonnější italský model pro rok 1994 je válec 3MB, se zalitou vložkou, a ten se asi dával se do všech 24kW TZR-R od roku 1991. Jenže na to, aby měl 24kW se mi nějak nezdá velikost přepouštěcích kanálů.


Pak tu máme modely 1990 a starší, které měly výkon 19kW a měly válce 2RH, se vložkou. Tyto válce uměli Japonci, takže se dá předpokládat, že pozdější 3MB byly taky z Japonska a v Minarelli 3MB montovali na v Itálii vyráběný spodek.



A pak je tu ještě nikasilový válec 4FU, který byl v TDR, a v neitalských TZR-R (F, DE, A, CH) v roce 1993-1994



Naposledy editováno 17.02.2020 20:33:26

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2020 v 09:37 | Nahoru | #263
Beranidlo> Bych řekl, že na papírech bude jenom ta jedna. Takže inzerát pro solistu a spousta ND k tomu. S tím nacasilem/vložkama je slusnej chaos.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2020 v 10:01 | Nahoru | #264
Každopádne nějvýkonější je tedy 3MB? Ještě jsem dohledal, že existuje 3BN což je škrcený válec používaný na DT a 4DL o kterém nevím teda nic.
//EDIT
Tak 4DL by měl být nejvýkonější válec určený na TZR125R SP

Naposledy editováno 18.02.2020 10:11:17

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2020 v 19:07 | Nahoru | #265
Hitak128CZ> S DL4-00 válcem máš pravdu, že je nejvýkonnější. Ale myslím, že ho jen tak někdo nemá a pokud se někde objeví, prodává se za cenu celé motorky. Vyčetl jsem, že pro Itálii byly jenom v 95 motorkách a zbytek se prodával jako kit pro závodění ve třídě Sport Production.
Maximální výkon motoru 24kW byl papírově stejný, jako u válce 3MB, ale spolu s jiným výfukem a přívěrou (včetně ovládání) byl průběh točivého momentu o hodně příznivější. Konstrukčně byl tento válec od Gilardoni blízko spíš tomu, co dělala Yamaha pro motokros - Nikasil, 5 přefuků, výfukový kanál se dvěma boostery, přívěra řídila všechny tři výfukové kanály.



Dva takty jsou víc než dost

18.2.2020 v 19:11 | Nahoru | #266
Mam kamarada ktery tzr pripravuje na roadracing zavody na letosni sezonu. Podle mne to nema na Mitovky ani na Rs sanci , ale aspon pribude dalsi stroj.

Dva takty jsou víc než dost

18.2.2020 v 21:58 | Nahoru | #267

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.2.2020 v 10:23 | Nahoru | #268
Tady jsem nasel zajimavou tabulku s vykony Cagiv, taky je tam hodne dvoutaktu.


Naposledy editováno 19.02.2020 10:26:51

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.2.2020 v 14:31 | Nahoru | #269
mickaelb> Docela zajímavé jsou tam i ty váhy.

Jeden Sachs z Bazoše, měl by v tom bejt motor DT.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2020 v 13:54 | Nahoru | #270
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist