bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.8.2021 v 12:40 | Nahoru | #1531
mito7> Myslím, že se už hodně na začátku řeklo, že tohle sem fakt nebudeme tahat. Nad nějakým podivně vyklepaným číslem na motoru z kývačky ať se rozplývají jawablázni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.8.2021 v 12:54 | Nahoru | #1532

Béďa17 píše: Kohlstein> Jasně,Mirek Lisý.


Byla to pravděpodobně spíš řečnická otázka, ale máš plus 1 bod.
Pravěká trialka (vzduch, bubny, atd.) by mně nebyla k ničemu, ale brouka do hlavy mi to nasadilo a taková Aprilia Climber 280R za lidových 26 táců by se mohla hodit. Jakožto nemehlo a netalentovaný nemladík bych ocenil možnost pověsit na to RZ a nemuset to vozit na nějaké odlehlé místo na vozíku. Akorát nevím, jestli by mě to bavilo ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.8.2021 v 13:14 | Nahoru | #1533
Sakra to vypadá dobře, akorát je to až někde na středním slovensku.

Něco podobného má Ozzák a je s tím dost spokojenej. (Je to teda 4t)



Naposledy editováno 25.08.2021 13:22:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.8.2021 v 22:49 | Nahoru | #1534
DRN.> Tak já se radši zklidním a vyměním konečně ložiska v zadním kole na CRM za nová, protože v květnu jsem tam vrazil v nouzi nějaké použité a zase už je po něm.
Jedna zachovalá CRM125R je na Slovensku za 49 tisíc (nejsem si jistý, jestli už tady nebyla)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.8.2021 v 08:32 | Nahoru | #1535

Beranidlo píše: Jakožto nemehlo a netalentovaný nemladík bych ocenil možnost pověsit na to RZ a nemuset to vozit na nějaké odlehlé místo na vozíku. Akorát nevím, jestli by mě to bavilo ...


Ja to zkousel. Mel jsem Betu Rev3 280 2006. Vydrzela mi cca rok. Jediny ceho jsem dosahl bylo to, ze jsem si na tom pochroumal koleno. Chce to partu vice lidi. A v ni nekoho, kdo uz to trochu umi a vi, jak na to. A hlavne hodne casu na pravidelnej trenink. A taky mozna neco slabsiho a ne hned 280.



Naposledy editováno 26.08.2021 08:41:30

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.8.2021 v 08:41 | Nahoru | #1536
Beranidlo> Já už jsem se trochu rozjezdil na Dominátoru a zjišťuju, že na to co mě baví (různé výjezdy, sjezdy,..) by to chtělo něco lehčího/obratnějšího. Buď domino zhubne nebo ho vyměním. Ta aprilka by mohla bejt dobrá, ale jak jsem nad tím přemejšlel tak bude problém s TP. Český papíry na slovensku takže buď je to psaný na nějakého minulého majitele nebo hůř je to v polopřevodu. Psal jsem mu.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.8.2021 v 09:34 | Nahoru | #1537
Koudy01> Dám na tvoje slova, na to, kde všude si troufnu já, stačí enduro.
Rev3 jsou na bazošu taky, jedna za 54

a druhá za ještě hezčí na Slovensku za 47 tisíc.

Dva takty jsou víc než dost

26.8.2021 v 15:02 | Nahoru | #1538
Garelli cyclone další představitel mopedů, který jsme tu už měli.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

26.8.2021 v 17:28 | Nahoru | #1539
Tak ta Aprilia je odhlášená, takže bez papírů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.8.2021 v 14:48 | Nahoru | #1540
DRN.> Nezoufej, čert ví, jak bys dopadl. Text v následujícím inzerátu je výstižný.
2017 Beta Evo 250 za 90 tisíc


Edit - až teď jsem si všimnul, jak mají všechny ty trialky umístěný třmen přední brzdy. Na silničních motorkách se od toho v zápětí po zavedení kotoučových brzd upustilo, protože je to váha umístěná daleko před osou řízení a zvyšuje o dost moment setrvačnosti řízení. Tady u trialek jde o zranitelnost, dole u osy je třmen na ráně. Ale možná i ta zvýšená setrvačnost je k něčemu užitečná.

Naposledy editováno 27.08.2021 14:56:52

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.8.2021 v 20:33 | Nahoru | #1541
Díky indexu můžu napsat, že jsem sem dával ČZ 380/514 do #1144 , do #1001 a do #618 . Ale pořád nad tím jeden ohrnoval nos (nedivím se ) a tvrdil, že chce bočák . Tak má možnost , ale za 2500 euro je to teda hodně zbastlený kus šrotu Je k tomu i rakev, takže by to mohla být 380/981 z období 1973-1977.


Edit - nějaký šotek mi to vložil dvakrát, tak jsem to druhé vložení upravil na RD 50

Naposledy editováno 27.08.2021 22:21:18

Dva takty jsou víc než dost

27.8.2021 v 20:33 | Nahoru | #1542
Yamaha RD50 za 25 , to už je skoro jako za Simsona



Naposledy editováno 27.08.2021 22:20:10

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.8.2021 v 23:05 | Nahoru | #1543

Beranidlo píše: DRN.> Nezoufej, čert ví, jak bys dopadl. Text v následujícím inzerátu je výstižný.

Edit - až teď jsem si všimnul, jak mají všechny ty trialky umístěný třmen přední brzdy. Na silničních motorkách se od toho v zápětí po zavedení kotoučových brzd upustilo, protože je to váha umístěná daleko před osou řízení a zvyšuje o dost moment setrvačnosti řízení. Tady u trialek jde o zranitelnost, dole u osy je třmen na ráně. Ale možná i ta zvýšená setrvačnost je k něčemu užitečná.


Vypada to jednodusse, ale chce to fakt hodne casu a treninku. Nejen na motorce. I balanc na balonu, desce na kulatine, chozeni po lane, atd...

Nevim, jestli ma ten brzdic u trialky nejaky zasadni vliv na setrvacnost. Pri tech rychlostech. Spis to tam nahore asi neni tolik na rane, kdyz ta motorka porad pada. Bych rekl....btw. na Suze mam takto umisteny dva velky tezky masivni trmeny. K tomu celkem velkej uhel rizeni a velky tezky kolo s tlustyma litinovyma kotoucema. Nekdy to premluvit do zatacky je docela kumst.

Naposledy editováno 27.08.2021 23:07:58

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.8.2021 v 20:16 | Nahoru | #1544

Kohlstein píše: Díky indexu můžu napsat, že jsem sem dával ČZ 380/514 do #1144 , do #1001 a do #618 . Ale pořád nad tím jeden ohrnoval nos (nedivím se ) a tvrdil, že chce bočák . Tak má možnost , ale za 2500 euro je to teda hodně zbastlený kus šrotu Je k tomu i rakev, takže by to mohla být 380/981 z období 1973-1977.


Edit - nějaký šotek mi to vložil dvakrát, tak jsem to druhé vložení upravil na RD 50



no tvrdil a tvrdí to pořád, že tu 380 chce ale tohle za 2500€ je hodně velký přestřel za takovou hromadu šrotu...zatím si vystačím s motorem,s tím že ho prdnu do naší čz...
k těm nádržím, 73 a 74 byly rakve plechové a tyhle hliníkové šly až 75 nahoru

Dva takty jsou víc než dost

30.8.2021 v 14:20 | Nahoru | #1545
Sherco 125 SE 2022 za 250 . Zarazila mě ta cenovka, když v obchodě stojí 210
Že by ty motard kola stály 40? A jde na nich legálně jezdit? Assassin tvrdí, že enduro nejde moc předělat na supermoto závody. A je nějaká třída do 125ccm? Ne, že by to nejelo, ale stopětadvacítka na silničním okruhu obvykle nevydrží dlouho. Tak nevím ...

Dva takty jsou víc než dost

30.8.2021 v 14:48 | Nahoru | #1546
TM 300 EN 2003 za 50. Trubkový rám je jasné znamení (jak jsem - neber to, když máš slabé ruky, nebo tě ucasnuje k smrti , jak jsem se tu nedávno dočetl

Dva takty jsou víc než dost

30.8.2021 v 14:52 | Nahoru | #1547
Za levno a bez čekání!

https://motorky.bazo.../140978578/obraz.php

Naposledy editováno 30.08.2021 14:53:13

Dva takty jsou víc než dost

31.8.2021 v 21:32 | Nahoru | #1548
Jedna rozumně vypadající Supercity za 40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.9.2021 v 15:55 | Nahoru | #1549
Kohlstein> Psal jsem , že to nevydrží!
Cagiva W8 vzducháč bez TP za 15

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.9.2021 v 13:24 | Nahoru | #1550
Speciální nabídka. Honda RS 125 R, stojí v koutě u Trajbolda.


E - ten design kapot odpovídá spíš modelu pro rok 1996

Naposledy editováno 02.09.2021 13:39:42

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.9.2021 v 14:25 | Nahoru | #1551
Měl jsem Roadstera s tímhle motorem a ten motor je docela lemra: 24mm karburátor, malý kanály, žádná přívěra, miniklapka, válec vzducháč s nikasilem... navíc tahle je zadřená, výfuk. koncovka z nějakýho 4taktu. Asi bych mu za to 15k nedal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.9.2021 v 19:38 | Nahoru | #1552

Kohlstein píše: Speciální nabídka. Honda RS 125 R, stojí v koutě u Trajbolda.
...
E - ten design kapot odpovídá spíš modelu pro rok 1996



Koukal jsem na to. Vše je z Lán. Tedy, prodávaj plno zajímavostí

Jeden ze závodních Trabantů.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.9.2021 v 20:24 | Nahoru | #1553
Frantas> Moc pěkný kousky

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.9.2021 v 08:33 | Nahoru | #1554
Freccia za 32 000.-
Až na divoký polepy vypadá dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.9.2021 v 21:05 | Nahoru | #1555
DRN.> Došel jsem tento týden k rozhodnutí, že kapotu už ne. Frecciu jsem nechtěl za 11 do muzea , natož za 32 na ježdění. Předevčerem jsem byl projet GPZ a vrátil jsem se s bolavým krkem, až mě má drahá musel přerovnávat. Nějak se mě na ní nedaří vychytat aerodynamiku a turbulence od plexi mně zahrkaly s helmou tak, že se mi hnuly krční obratle. Takže dneska šlo to krásné turistické plexi pryč a jako znouzecnost tam mám jenom kousek starého do výšky budíků.
Zlaté Pegaso!
A jedno je v Brně ve slevě. Už bylo i za 35 , teď šlo na 22 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.9.2021 v 19:25 | Nahoru | #1556
K názvu vlákna: Sláva dvojtaktům a zážehovejch k tomu. V zážehový je elektrika, ale vznětovej pokud se posere, tak pouze prasklá ojnice nás zastaví, pokud to točí, tak to (nějak ) tak to pojede, viz ponorka, nebo lokomotiva Sergej.

Dva takty jsou víc než dost

6.9.2021 v 22:50 | Nahoru | #1557
Honda MTX 125R Beach Hunter, za 30 tisíc


Prospekty z 125stradali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.9.2021 v 09:18 | Nahoru | #1558
Beranidlo> Já se na kapoty taky moc neposkládám a navíc mě serou při servisu, zlatej naháč nebo enduro Pegaso asi na prodej dost spěchá, už je tam za nabídněte.

Harley Davidson - Cagiva SST 250 za 44 000.-


Cagiva 125ccm


Suzuki GT 250 nevim jestli tady už nebyla.


Naposledy editováno 07.09.2021 09:34:48

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.9.2021 v 09:38 | Nahoru | #1559

Julip2 píše: K názvu vlákna: Sláva dvojtaktům a zážehovejch k tomu. V zážehový je elektrika, ale vznětovej pokud se posere, tak pouze prasklá ojnice nás zastaví, pokud to točí, tak to (nějak ) tak to pojede, viz ponorka, nebo lokomotiva Sergej.


Lokomotivám se motají kola, teplý popel metá kozelce v kotli, cyklisté sykli a sténají .... Kola se motají lokomotivám!
To je taky od fyzického básníka. Ale ať nepíšem jenom krávoviny, Dvigatěli Jaz-M204 i Jaz-M206, download
Tyhle obrázky si pamatuju z učebnic pro střední

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.9.2021 v 09:43 | Nahoru | #1560
DRN.> Myslím, že nebyla. CCI, RamAir, ... samá vychytávka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist