globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

7.4.2021 v 16:49 | Nahoru | #1111
Kvíz, co je to? Ovládá se výborně, vypadá skvělě, ale nepředjede zahradní traktor? Yamaha YZ 125 , model 1992, na Slovensku za 39 . Úplně nejvíc sexy růžová, která měla v roce 1991 znamenat návrat Yamahy na výsluní, ale místo toho to byl propadák. Motor slaboučký tak, že na opravdové závodění moc nebyla. Naštěstí to zachránil velmi dobrý podvozek, takže pro začátečníky na naučení je to vcelku použitelný stroj. Jak už jsem psal v #162 , s YPVS přívěrou se moc parády udělat nedalo. Konkrétní ročník chtěl ještě investici do nových jazýčků na sání, protože ty z výroby byly moc měkké, ovládání přívěry ze staršího ročníku, jiný výfuk a nechat natryskovat, aby YZ nebyla až tak viditelně pomalá ... dneska už je to asi jedno, jestli je vylepšená nebo ne, za ty prachy by do začátku šla.




Naposledy editováno 07.04.2021 18:47:23

Dva takty jsou víc než dost

7.4.2021 v 22:36 | Nahoru | #1112
Kdyby mě ta moje CRM opustila, vybuchla nebo shořela, tak bych ji asi chtěl znova. Akorát nad cenou 55 tisíc bych se asi trochu ošklíbal, ale zas na druhou stranu, ještě není ani zajetá.

Dva takty jsou víc než dost

7.4.2021 v 23:18 | Nahoru | #1113
1999 Husqvarna WR 360 za 84 tisíc , z italského chovu, mladší a silnější sestra 250 z #791 . Výkon kolem 40kW, přívěra na výfuku, 6 kvaltů, u válce s vrtáním 78mm se nemuselo s počtem přepouštěcích kanálů moc šetřit. Asi nejvýkonnější mašina, která se dá ve dvoutaktu na značkách provozovat, ever. Šetřílci patrně neocení, když pak 11L nádrž vystačí s bídou na 100km.



1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.4.2021 v 11:01 | Nahoru | #1114
ČZ 380/514 je na bazošu za 93.000. Podle motoru a rámu to je 514 z roku asi 1984, ale výfuk je tam ve stylu roku 1974 - odkaz na článek o pérování z tohoto roku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.4.2021 v 13:58 | Nahoru | #1115
Beranidlo> V #1 jsem psal o MTX 125 R, a ona je tady za 32 s italskýma papírama , předchůdce mojí CRM z r.1989 se 17kW. Mně se to zdá moc peněz za krám.


Dva takty jsou víc než dost

10.4.2021 v 22:32 | Nahoru | #1116
KTM 300 GS z r. 1985, zachovalá za 59 tisíc . Taková zvětšená 250. KTM v té době už měla přední kotoučovou brzdu v MX, ale v enduru se používala dvouklíčová klasika, zdá se.

Dva takty jsou víc než dost

10.4.2021 v 23:05 | Nahoru | #1117
Gilera RC 125 z roku 1990 za 32 tisíc , s TP a v něm 22kW / 10.000rpm. Gilery RC 125 byly jedny z nejvýkonnějších endur a díky přívěře APTS 2 s hezkým průběhem točivého momentu. Na RC 125 je v té době nový motor s jazýčkovým ventilem přímo na karterech. Dneska je to velká vzácnost, tak velká, že o ní nejdou sehnat skoro žádné informace, natož nějaké díly, kdyby bylo třeba.

Dva takty jsou víc než dost

11.4.2021 v 22:31 | Nahoru | #1118
Přehlídka RX z bazoše. S jarem a koncem blbákova se inzerce množí. Chvilku to vypadalo, že už nikdy nebudou.
Třebíč za 40

Brno za 37

Havlbrod za 43

Klatovy za 38

Dva takty jsou víc než dost

11.4.2021 v 22:49 | Nahoru | #1119
Yamaha BOP 50 je v Chomutově za 45 (jako všechny motorky na tomhle místě ). Kdy že to sněžilo, v úterý? A neměl by ten sráč být off-topic?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.4.2021 v 13:04 | Nahoru | #1120

Kohlstein píše: ČZ 380/514 je na bazošu za 93.000. Podle motoru a rámu to je 514 z roku asi 1984, ale výfuk je tam ve stylu roku 1974 - odkaz na článek o pérování z tohoto roku.



jó, ty výfuky se jezdí, jsou dostupnější než originální vrchem a podle mě to i k té číze sedí víc, o výkonu referovat nemohu, nevím.. :)
před rokem mi byla nabídnuta 514 za 1200 €...a já jeliman to nevzal

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.4.2021 v 13:51 | Nahoru | #1121

Beranidlo píše: tomasNJ> V NJ je na prodej 1988 Honda CR 250 R za 80, bazos, trochu obarvená na bílo.



Takhle vypadala původně


A teď problém - když jsem tento model porovnával s 89 (up-side-down) v #570, dal jsem tam tuhle fotku:

Jenže tohle není model 1988. Zadní vidlice je jako na 87, výfuk je svařovaný ručně ze segmentů, plasty jsou jako 88 s nápisem CR250 a je to leták přímo od Hondy. Tak co to je?



on je tahá, ta cr 250 co mám je od něj taky, :)
a na tu druhou část... to je mystifikace a přímo hondácká

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.4.2021 v 13:54 | Nahoru | #1122

Beranidlo píše: Kvíz, co je to? Ovládá se výborně, vypadá skvělě, ale nepředjede zahradní traktor? Yamaha YZ 125 , model 1992, na Slovensku za 39 . Úplně nejvíc sexy růžová, která měla v roce 1991 znamenat návrat Yamahy na výsluní, ale místo toho to byl propadák. Motor slaboučký tak, že na opravdové závodění moc nebyla. Naštěstí to zachránil velmi dobrý podvozek, takže pro začátečníky na naučení je to vcelku použitelný stroj. Jak už jsem psal v #162 , s YPVS přívěrou se moc parády udělat nedalo. Konkrétní ročník chtěl ještě investici do nových jazýčků na sání, protože ty z výroby byly moc měkké, ovládání přívěry ze staršího ročníku, jiný výfuk a nechat natryskovat, aby YZ nebyla až tak viditelně pomalá ... dneska už je to asi jedno, jestli je vylepšená nebo ne, za ty prachy by do začátku šla.




líbi se mi model 90, tahle ružovka u moc ne, o slabém výkonu jsem čítal taky, ale podařilo se jim to zlomit až v r.96 gdy yz 125 byla top, a naopak honda pomalu směřovala zase dolů

Dva takty jsou víc než dost

13.4.2021 v 21:43 | Nahoru | #1123
Derbi GPR 125 Nude za 26 s D papírama . Fotky v inzerátu nic moc, tak jsem se sháněl po lepších a nic moc výběr na tom internetu. Verze bez kapot vypadá divně s tím zvedlým zadkem. Kapotovaná tu byla v #238 a o motoru Yamaha se vedla řeč v #373-377


Dva takty jsou víc než dost

14.4.2021 v 11:02 | Nahoru | #1124
Úplně nové Mito z r. 2005 za 164 tisíc. Fotky jak z propagace (skoro )

Dva takty jsou víc než dost

15.4.2021 v 00:17 | Nahoru | #1125
Yamaha RD 125 po záběhu, model 1974 . Původní gumy, za 73 táců.



Mladší verze už tady byla dvakrát, #594 a Bakounovo #165

Naposledy editováno 15.04.2021 00:24:07

Dva takty jsou víc než dost

15.4.2021 v 21:25 | Nahoru | #1126
Ty kraso to jsou desivy ceny, neni to tak dlouho cca rok co byla na prodej stribrna rd 200 za 45 a rd 250 za 55.
S rd 125, rd 200 kazda je vlastni rada bez moznosti vymeny dilu. Klapky to ma male jako rd 80.
Zato rd 250 to je uplne jina liga, tam to lze vymenit za 350. I DS 7 lze prestavet na klapku RD 350, vse pasuje. RD vzduch pri trose svareni a brouseni pojme i klapku z LC Ypvs.

Dva takty jsou víc než dost

17.4.2021 v 13:19 | Nahoru | #1127
2001 Honda CR250R za 58 tisíc , s novým nikasilem a vypucovaná. K dokonalosti chybí už jenom polepy s kačerem Woodym a 20-palcové přední kolo.




Na poslední fotce je vidět jeden z možných důvodů, proč se model 2001 motoricky lišil od předchozích (údajně k lepšímu) - namísto tradičního Keihin je nově Mikuni s plochým šoupátkem. A údajně je taky problém trefit správné trysky. Modely 2000/2001 měly druhou generaci hliníkových rámů, které už nebyly nepoužitelně tvrdé jako 1997-1999, viz. taky moje zmínka v #168 , ale pořád ještě to nebylo to pravé (slovy jezdců - není cítit nic, jenom rány a vibrace). Podmínkou jsou dobré silentbloky na uchycení řidítek, a aby se na tvrdém povrchu zmenšil třas v řidítkách, Honda v té době alternativně nabízela 20" přední kolo místo standarního rozměru 80/100-21. Výhodou byl vyšší průřez pneumatiky - v rozměru 90/100-20 je to o 10mm při skoro stejném obvodu (dělá se!, např. Dunlop D756, Pirelli Scorpion MX, Maxxis M-7304), který lépe pohlcuje malé nerovnosti povrchu. Nevýhodou je menší ochota k zatáčení, horší jízda ve vyjetých kolejích a náchylnost k zanášení bahnem (to znám, dal jsem si na enduro 90/90-21 a bahno neprotočím skrz vidlici ).
A takhle to vypadá s Woodym a dvacítkou na předku:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.4.2021 v 21:33 | Nahoru | #1128
Trefit trysky u TMX je porod, protoze hlavni usazeni trysky prolina po case. Tim i na stejne moto jiny TMX ma o dost jine otryskovani nekdy az nesmyslne male trysky. Bojoval jsem s tim karbem dost dlouho. Proto TMX z druhe ruky neni dobry napad, vetsinou s tim uz nekdo sasil a jeste vic to do#ebal.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.4.2021 v 21:43 | Nahoru | #1129
Dve Tzr Belgarda podle budiku a kyvky by to mohlo byt.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.4.2021 v 22:06 | Nahoru | #1130
havlis_de> Vybavilo se mně jedno TMX téma:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.4.2021 v 22:20 | Nahoru | #1131
havlis_de> Chvilku mně trvalo, než jsem to na bazošu našel a jsou mi nějaké povědomé:


Řekl bych, že je před rokem někdo koupil za 45, ale nakonec kapituloval a snaží se je poslat dál (za 65 ) - už tady nafasovaly číslo 262

Dva takty jsou víc než dost

18.4.2021 v 07:59 | Nahoru | #1132
Kohlstein> To tesneni vzdy u TMX prolina, to je presne ono! Pak to obchazi HT a dost to nejde natryskovat.

TZR Belgardy jsou zabavny. Ale pri vybrusu se musi dat hodne pozor na ypvs privedu. Vyfuk je 70% vrtani, vic jak u RD a tak krouzek ma velkou chut se kousnout o priveru. A pak RR ma selenoid na odpojovani mazani cerpadla pri zavrenem plynu a nizkych otackach. To je takova emisni blbost, ze jsem diky tomu uz zadrel.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.4.2021 v 22:09 | Nahoru | #1133
Beranidlo> Další MTX 125 R, zas kousek od mě, akorát je už asi prodaná, když byla za 18

Dva takty jsou víc než dost

19.4.2021 v 08:05 | Nahoru | #1134
Včera jsem na ni taky narazil, nemusí bejt prodaná. Takovejch rezervačních debilů je. Třeba to TZR 50 v Praze za 10 tam furt je, v rezervaci.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.4.2021 v 22:36 | Nahoru | #1135
Kawasaki KX 125 za 1000 ojro na Slovensku. Taková vzpomínka na nejúspěšnější rok Petra Kováře v MS, 1987.


Na obrázku s Petrem je pár detailů jinak, naši třeba jezdili pérování od White Power (WP Suspension přišlo až po bankrotu v r. 1991, stáhla to s sebou pod vodu krachující KTM, viz. moje #746 )

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 10:53 | Nahoru | #1136
Má cenujít do tohodle Mita ? S prací problém nemám, ale nechce se mi zabít den cestou, abych zjistil, že je to uplněj šrot

Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 11:18 | Nahoru | #1137
Prý na kapotážích jsou nějaké škrábance

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 11:28 | Nahoru | #1138
kuba350> Za 19 tisíc to není motorka na které by se dalo hned jezdit. Možná malichernosti, ale dát to pucu je spousta práce. Kapoty dobité a nesedí, sedátko, blinkry, tlumič výfuku (ten, co tam je, nejspíš moc netlumí), gumy, nebrzdí. GO před 5000km - to znamená píst Mitaka ( ) a nikasil ze Strakonic ( )? Odpojil oilmaster a mazal jak, 1:50? To abys začal znova. (Edit - rok a půl, ne půl roku) - Kluk ji má půl roku, to toho přes zimu asi moc nestihl a předtím to měl v rukách nějaký kurvič? Kdybys byl v pozici, že máš nově řidičák, nutně potřebuješ hned teď nějaké Mito a v kapse máš jenom tu dvacku, ale to ty asi nejseš.


Naposledy editováno 20.04.2021 11:31:10

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 12:43 | Nahoru | #1139
kuba350: a poskládáš se na to vůbec? Když jsem tě viděl naposledy, tak jsi žádný Drobek nebyl :)

A když už se nakousl nikasil. Tak kde ho udělat? Forum jsem samozřejmě prohledal, ale bylo tam tolik nesmyslů od pubošů, že jsem to vzdal.

Chci si pohrát se svoji Supercity a mám sehnaný válec 73037, 200H hlavu, 34mm Dellorto a Boyesen klapky. Ale válec je zralý na nikasil.
Ještě mám doma válec A0401, ten teď jezdím, ale nejede nijak úžasně. A 66650E, ale ten hlavně podle toho časování výfuku může kloudně fungovat v Mitu, ale ne v Supercity s tím dlouhým „enduráckým“ výfukem. U něj zase přemýšlím, že bych vybrakoval ty koncovky a předělal vnitřky na absobční tlumení stejně, jako se to dělalo např. u koncovek dvoukomoráku na Jawách 640.

Dva takty jsou víc než dost

20.4.2021 v 13:02 | Nahoru | #1140
Nicasil prej dobře umí Vácha. Řešil jsem to s jedním naším zákazníkem, ale nevím jestli to dělá i pro cizí, oni se znají přes motokáry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist