globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 21:38 | Nahoru | #961
To je pekac. A mam to kousek. Skoda, ze to zabere mista jak auto.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.2.2021 v 08:50 | Nahoru | #962
Planet na GO za 10 000.-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.2.2021 v 09:50 | Nahoru | #963
DRN.> Ty jo, jak dostal ty hadice až na řidítka!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.2.2021 v 10:11 | Nahoru | #964
DRN.> Vlastně mě nikdy nenapadlo zabrousit na bazošu do sekce Ostatní, najdou se tam i obzvlášť povedené kousky . Kawasaki KX500 za 150 z r. 1988. O rok později dostala Up-side-down vidlici, ale jinak už se na téhle motorce pro příštích 15 roků ve výrobě nic neměnilo (alespoň navenek). (Koukám, že tohle už jsem jednou psal v #491 )

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.2.2021 v 18:27 | Nahoru | #965
Kohlstein> Slušnej oddíl. zajimalo by mne jak se na tom sedi

Dva takty jsou víc než dost

1.3.2021 v 15:46 | Nahoru | #966
Planet je pryč.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.3.2021 v 17:49 | Nahoru | #967

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.3.2021 v 18:34 | Nahoru | #968
Koudy01> Tak abyste věděli, do čeho jdete, obrázek

Dva takty jsou víc než dost

1.3.2021 v 21:53 | Nahoru | #969
Něco pro Mita, ať ví, že není sám. I když tahle dírka do pístu se možná přihodila už dávno. Motůrek na starou Yamahu DT 125 LC někdy z půlky 80. let za trojku.

A takhle by vypadal v mašině

Dva takty jsou víc než dost

2.3.2021 v 06:56 | Nahoru | #970

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.3.2021 v 19:35 | Nahoru | #971
Honda NS1 - 75ccm.



Naposledy editováno 02.03.2021 19:36:41

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

2.3.2021 v 20:00 | Nahoru | #972
Koudy01> A tady je ta druhá, co se momentálně prodává, 50cc za 30.

Ovšem co s tím, v dnešní době, že? Koupíš to za 30-40 tisíc, že to za rok v šestnácti prodáš, jenže jak se do toho zamiluješ, zůstane ti v garáži ... a na další větší už ti fotr prachy nedá.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.3.2021 v 15:48 | Nahoru | #973
Mito na projekt za 17 000.- v Brně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.3.2021 v 22:48 | Nahoru | #974
DRN.> První Mito s těma jeho 22-24kW by byl dobrý projekt. Jenže mám teď před sebou projekt, kterému doma říkají zahradní domek, plot a dláždění dvora.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.3.2021 v 08:36 | Nahoru | #975
Beranidlo> Já se zas v týhle době nedostanu do Brna. To znám já mám něco podobnýho na chalupě, ale na podzim jsem 2 motorky prodal, takže budget je.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.3.2021 v 09:30 | Nahoru | #976
DRN.> Jestli chceš, tak ti to Mito koupím. Sice doma asi dostanu po tlamě, než to stihnu vysvětlit , ale co bych pro záchranu takového stroje neudělal! Domluv si to a já se tam stavím navečer cestou z práce. Odvezeš si to od mě, až skončí současný blázinec.
Zbytek kdyžtak dořešíme přes PM a přes telefon.
EDIT
Tak nekoupeno, důvodem je legal fight, protože už nejmíň dva roky nikdo neplatí pojistku, ani původní majitel, ani současný držitel. Stav - olezlá, zaprášená, motor jde na start spray nastartovat, nic v něm necinká. Nádrž uvnitř rezatá (narostlá rez z lihu ), přívěra není, nádržka na olej není. Technická platí ještě měsíc. V TP psáno 24kW / 11500rpm.



Naposledy editováno 04.03.2021 18:37:12

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.3.2021 v 15:27 | Nahoru | #977

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.3.2021 v 16:39 | Nahoru | #978
DRN.> Dobra brzdova packa

Dva takty jsou víc než dost

4.3.2021 v 19:59 | Nahoru | #979
A teď něco, co jsem taky ještě neviděl. GasGas Pampera 125 ve dvoutaktu. Tohle bylo předtím, než v r. 2000 udělali civilnější Pamperu se čtyřtaktním vzducháčem od Yamahy. Za 40 tisíc ale na tom možná nebude moc jezdit každý, protože na 95kg pohotovostní váhy píšou na internetech 10,9kW, příliš pro A1. Jako bonus se dají očekávat nesehnatelné díly a jedinečnost v okruhu 500km.





Dva takty jsou víc než dost

5.3.2021 v 14:58 | Nahoru | #980
Praštila mě do oka hned když to borec dal na ksichtoknihu. To ještě bez názvu. Ten jsem samozřejmě hned věděl, a přišlo mi to zajímavý vůči ceně. Než jsem zjistil že to neni 250 Motorky tohoto typu podle mě dnes prostě na trhu chybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.3.2021 v 22:31 | Nahoru | #981
DRN.> Když to s tím Mitem zatím nevyšlo, za 17 je na bazošu Honda NSR 125R, JC20 / 1991. Pokus o avangardní design, 20kW/10000rpm. Co mě těší, že na tachecu má 50 tisíc a žádný důvod ke stížnostem stran motoru (mám ho v CRM). NSR na 125stradali Co se skrývá pod kapotou, to už jsme tu měli #283 , zahodit kapoty se taky dá.


Dva takty jsou víc než dost

7.3.2021 v 20:12 | Nahoru | #982
Kromě toho, že GasGas Halley #782 trochu slevnil z 95 na 80, je konečně i na místním bazaru něco zajímavého - Yamaha TZ 250 z r. 1987 za lidových 289 tisíc.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

8.3.2021 v 10:55 | Nahoru | #983
Beranidlo> Až na pár vyjímek bych kapotu nechtěl. A když NSR, tak nahatou F2.

Nevím jestli je po TZR takovej hlad, nebo je majitel nesoudnej, TZR 125 v poměrně dezolátu, ale o to dražší.

Dva takty jsou víc než dost

8.3.2021 v 17:44 | Nahoru | #984
Motor z KTM MC 125, cca rok 1977 (dělal se v letech 1975-1979, předtím používali u KTM motory Sachs), bazoš za 8 tisíc. Hořčíkové kartery stejně jako u větších 250, které tu několikrát byly. S karburátorem Bing 32mm jsem našel údaj o výkonu 25k-26k(18,4-19,1kW) / 9000rpm ( http://www.ktmmotoc...sic.com/modele77.htm ). Hned se nabízí porovnat to se soudobou ČZ 125 / 511, kde se u továrního modelu psala podobná čísla ( Svět motorů ) - 19,5kW / 9200rpm. Seriové stroje měly o něco míň, viz. graf z návodu v #402


Z fotek by jeden mohl říct, že takový výkon ze dvou kanálů, když ČZ měla čtyři přepouštěcí kanály, ale zdání klame. Napoví fotka pístu:

Ten třetí krátký kanál, který tak pomáhá chlazení dna pístu a mazání ojničního ložiska jsem nikdy neviděl prezentovaný v žádném prospektu nebo firemní literatuře. Jediný obrázek vyšel v knížkách od Pavla Husáka, např. Motocykly s dvoudobým motorem, tady ten:

A pro úplnost pohled na válec té 511

Dva takty jsou víc než dost

8.3.2021 v 17:52 | Nahoru | #985
A teď jedna blbost, asi od člověka, který rád něco vyrábí, i když to nemůže fungovat. Vidlicový dvouválec se společnou klikovou skříní.
https://motorky.bazo...-vidlicovy-motor.php

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 12:37 | Nahoru | #986
DRN.> Nesoudnost a nestoudnost (z mého úhlu pohledu ) je na pořadu dne. Jak může chtít někdo za tohle TDR osmičku (euro)? Krasavice čeká v Modeně.


Naposledy editováno 09.03.2021 12:37:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 12:55 | Nahoru | #987
Beranidlo> to je 250ka ne?
Tech zas tolik neni...posli to assassinovi

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 13:23 | Nahoru | #988
Beranidlo> To je 250, sháněl ji Assassin za rozumný prachy, nevim jestli je 8k euro rozumný, ale o moc víc jich na prodej asi nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 13:55 | Nahoru | #989
Wenca24> Jasně, že je to TDR 250. O stopětadvacítce za ty prachy by se dalo bavit jedině v případě, že by jich bylo pět nebo šest pohromadě.
Tady je odkaz na všechny čtyři, které jsou momentálně v Itálii na prodej - subito.it To jen aby řeč nestála.


Naposledy editováno 09.03.2021 13:55:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.3.2021 v 15:16 | Nahoru | #990
Beranidlo> No, svezení na tom musí být zajímavý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist