globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.7.2020 v 00:09 | Nahoru | #571

Beranidlo píše: Porovnání 1988 a 1989



takhle nigdy sem to neporovnával, myslel jsem že tam je rozdíl jen v tech apsajdech...ale ted gdyž to vidím tak tam je rozdílů hafo :) takže mám '89
ad CRM, myslím že tam se inspirovali daleko víc než jen podobností rámu :) to blato je na cypa, proto tam přibude kryt pod motor, chtěl bych kryty ještě na rám nad stupačky ale nemůžu je najít... na CR/CRF sem si je dělal, ale vydržely na MX 15 hodin... na CRF jsou zatím bez poskvrny, ale to taky jezdí uplně něco jiného než mx

Naposledy editováno 14.07.2020 00:47:58

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

14.7.2020 v 06:34 | Nahoru | #572
Máte někdo na CRM manuál?Teď se s jedním trochu trápím.Chová se jako kdyby nepritťekal,bych potřeboval alespoň základní nastavení karbece a případně přívěry...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.7.2020 v 09:57 | Nahoru | #573
Anti> Manuál je tady na motorkářích , francouzsky, i s nastavením karburátoru až do roku 1999. Jinak je motor jako NSR, hlavní rozdíly jsou ve startéru a v trošku jiném časováním kanálů. Já jsem musel snižovat hladinu #507. Teď to jede plynule od 5000rpm a v 8000 už to tak nekoktá. S vyšší hladinou jsem se v teplém počasí přes těch 8000 vůbec nemohl dostat.
Tohle je tam pro novější NSR JC22 a myslím, že stejně to mám i na CRM JD13:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

15.7.2020 v 16:32 | Nahoru | #574
Beranidlo> Díky.Pointa byla ve šroubu bohatosti,Jsem zvyklý dávat tak 1,5 max a tady je kapánek víc.Kupodivu jsem na to přišel včera při testování.Vytočil jsem šroub kvůli kontrole a ledabyle ho tam natočil na pár závitů.A ejhle,ono to jelo.Dnes jsem to kontroloval a byly tam dvě otáčky,tak jsem ještě půlku přidal.
Stroj je z Rakouska,papírově seškrcen na 9 kW .Pod šroubkem víčka šoupátka byl hliníkový štítek,ale jinak jsem nic nenašel.

Dva takty jsou víc než dost

15.7.2020 v 17:33 | Nahoru | #575
Někdy jsou ty inzeráty hodně vtipné. Měl bych dát 35 tisíc chlápkovi, co vozích svých 120kg kopec nekopec pořád stodvacet?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.7.2020 v 11:12 | Nahoru | #576
Zajímavá Gilera na prodej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.7.2020 v 13:04 | Nahoru | #577
DRN.> Gilera je to pěkná, cena 29 tisíc nejspíš vyloučí z okruhu zájemců mladistvé ničitele. Na wiki se jeden může dozvědět, že v r. 1977 přešla Gilera typem TG1 a pak TG2 ze čtyřtaktů na levnější dvoutakty.
Stejný člověk prodává Suzuki TR500 za 200k, závodní verzi odvozenou od T500 Titan. Pěkná stránka o tomhle typu např. zde

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.7.2020 v 13:24 | Nahoru | #578
Beranidlo> Vidíš, na ostatní inzeráty jsem mu ani nekoukal, ale podle tý 500 měl na prodej ještě tu tady probíranou Malancu. Inzerát tam už není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.7.2020 v 00:10 | Nahoru | #579
Kohlstein>
Dík za reklamu
Ale upřímně... Už si nejsem moc jistá, že chci, aby šla o dům dál
Edit: Ještě jsem jí objednala novou zadní pneu, takže jestli půjde tak za 30 a níž ani ťuk

Naposledy editováno 18.07.2020 00:16:52

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.7.2020 v 12:17 | Nahoru | #580
Kaczenka30> Dej do inzerátu 40 a nebudeš litovat. Buď ti zůstane doma, což je ta lepší varianta, a nebo tě při případném vydařeném prodeji nebude mrzet vynaložené úsilí.
Když teď mrknu na bazoš, tak teď zrovna RS nejsou a do konce sezóny možná ani nebudou.

Dva takty jsou víc než dost

20.7.2020 v 11:24 | Nahoru | #581
Beta GS 250 na bazoši, cena neznámá. Mašina z dob, kdy českoslovenští jezdci vyhrávali Šestidenní.

Odkaz na dobový test

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

21.7.2020 v 14:06 | Nahoru | #582
Tak o tomhle jsem neměl do dneška ani tušení - Cagiva W8 v bazaru . Čumím na to, co je špatně, že je to na dnešek poměrně za levno, jenom za 20, značku to má ... a ono je to vzduchem chlazené! Údajně se to dělalo za levno v ČZ od půli devadesátých let spolu s Roadsterem, poté, co se v EU uzákonil limit 11kW. Tohle by mělo mít 10kW, žádná přívěra, nízké kanály, výfuk jako poloviční atrapa, jako bonus přehřívání v terénu, opotřebení vložky válce a přidírání - tak jsem se dočetl na internetu.


Dva takty jsou víc než dost

21.7.2020 v 14:33 | Nahoru | #583
S tím opotřebením vložky a přidíráním nesouhlasím. Mám ten motor v Roadsteru, ono to nemá moc velký výkon, ani kompresní poměr. Nijak extra to netopí a má to nicasil. A za tuhle je 20k dost. Je hodně zbastlená. Za poslední půlrok jsem viděl asi 3 s papírama kolem 20k Kč a v o dost lepším stavu. W8 se v ČR narozdíl od Roadstera nedělal. První verze W8 měly vodou chlazený motor z Mita/Raptora. Tohle je pozdější levnější varianta.

A s tím časováním máš pravdu. Přefuky 119 °, výfuk 171 °, 24mm karburátor a malá 4jazýčková klapka s ocel. planžetami.

Dva takty jsou víc než dost

21.7.2020 v 18:52 | Nahoru | #584
Suzuki TS 125 za 17 na bazoši . Bez RZ, švýcarský TP. Jde to u nás na značky, když nejsou v EU?

Edit - Tak jsem pohledal , a mělo by to na značku jít.

Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích | Zákon č. 56/2001 Sb.
§ 2,
(17) Členským státem se rozumí členský stát Evropské unie, jiný smluvní stát Dohody o Evropském hospodářském prostoru a Švýcarská konfederace.


Edit2 - a už je pryč ...

Naposledy editováno 22.07.2020 23:24:02

Dva takty jsou víc než dost

23.7.2020 v 11:02 | Nahoru | #585
Kolikpak asi může být cenovka u Yamahy WR500 na bazoši ? Viděl jsem prodávat 4000-5000 USD, ale je to celkem ojedinělý kousek, bylo vyrobeno jen 1000ks v letech 1991-1992.


Vzduchem chlazená Yamaha YZ490 (#496 ) se koncem osmdesátých let stala skladovým ležákem v konkurenci vodou chlazených CR 500 (#417 ) a KX500. Poslední vzkříšení tohoto motoru, který kvůli chlazení neměl výfukovou přívěru, přišlo po zabudování do rámu odvozeného od YZ 250. Pro závody na vyšší úrovni to nebylo, spíš pro hobby ježdění po tratích i ve volném terénu. Výkon dostatečný i po umravňujících úpravách původní divočejší YZ490, podvozek i na dnešní poměry moderní. Stroj má svoje fanoušky dodnes,více třeba na stránkách yamahaWR500.com
Podle motocrossaction bylo měkčí pérování ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.7.2020 v 13:05 | Nahoru | #586
To nám navazuje pěkně KX. Neni levný, neni původní. Ale je to krásný kladivo k prodeji

motorky.bazos.cz/inzerat/122984824/kawasaki-kx500.php

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.7.2020 v 14:05 | Nahoru | #587
Frantas> Ještě míň levná, ale původní 1988 KX500 je tam taky , za 150.000


A k tomu o něco mladší a míň vyvinutá sestřička 1989 KX250 za 45

Kdepak je na té fotce motorka? Všechno je jakési zelené ...

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.7.2020 v 10:37 | Nahoru | #588
Neměla Kx v r 89 už apsajdy?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.7.2020 v 22:52 | Nahoru | #589

tomasNJ píše: Neměla Kx v r 89 už apsajdy?


Ano, měla, a taky ne, neměla. Kawasaki připravovala Up-side-down pro modelový rok 1989, ale pro americký superkros to údajně nebylo ještě to pravé. Takže pro Ameriku byla klasika a pro zbytek světa nové Up-side-down. Ale taky to mohlo být tak, že Amerika dostávala nový modelový rok přednostně, dřív, než ostatní, a Kayaba potřebovala víc času.

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 01:28 | Nahoru | #590


tož ja už to teda mám a dnes už na klasiky do Žlutavy tata jede Čízu a já tohle

Kohlštajn... díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 09:39 | Nahoru | #591
tomasNJ> Ale ty široké pegy tam nepatří! S tím přišla Kawasaki až v roce 1990.

Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 09:45 | Nahoru | #592
Ceny za italskou RGV neklesají. Na tuhle bude potřeba hooodně leštěnky.



Naposledy editováno 25.07.2020 09:53:14

Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 10:02 | Nahoru | #593
Si myslím, že ty RS 250 se na těch inzerátech točí furt dvě nebo tři dokola. Vždy to někdo koupí, sveze se a za chvilku zas prodá...

Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 10:07 | Nahoru | #594
RD 125 1982 za 30. 12kW výkonu, když se to podaří složit.


Dva takty jsou víc než dost

25.7.2020 v 10:15 | Nahoru | #595
Aktuálně jsou na bazaru dva Speedfighty 100. Decentní tuning za 24 nebo sériovka za 30?


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.7.2020 v 12:20 | Nahoru | #596

Kohlstein píše: tomasNJ> Ale ty široké pegy tam nepatří! S tím přišla Kawasaki až v roce 1990.



Hledím hlavně na funkčnost, a ty původní stupny byly pěkně v háji

Dva takty jsou víc než dost

26.7.2020 v 20:38 | Nahoru | #597
Kohlstein: Ta Yamaha je pekne zbastlena. Predni maska spatne, podsedlovy plechy, paka brzdy divna, oba blatniky spatne, zadni urizly... Bez dokladu za 30k, to je nesmysl.

Naposledy editováno 26.07.2020 20:38:09

Dva takty jsou víc než dost

26.7.2020 v 22:32 | Nahoru | #598
Dva měsíce dozadu jsme řešili Antiho RMX, #457. Teď je na bazoši sestra RM 250 z roku 1990 za 38 tisíc.


Modely 1989-1992 od sebe nejdou navenek moc rozeznat, zvlášť, když už mají neoriginální polepy a barvy. Co dodat navíc k tomu, co už jsem psal ke zmiňované RMX?
Když v roce 1986 Suzuki opustila původní Full-Floater, podařilo se jim udělat jednu z nejhorších dvěstěpadesátek. Kromě špatného pružení, slabého motoru s rezonanční komorou na výfuku SAEC byly navíc ještě škaredé. Suzuki se ale odrazila ode dna, až nakonec přišel velmi pohledný a štíhlý model 1989 s novým motorem (s přívěrou AETC , sáním přímo do klikové skříně, karburátorem s oválným šoupátkem Slingshot), rámem z chrommolybdenových trubek, konečně vyladěným zadním pružením a první slušnou Up-side-down vidlicí Kayaba (nepovedenou Showa na Hondě jsem zmiňoval ). V souvislosti s převodovkou na Antiho RMX, řadit šlo až moc lehce a falešné neutrály ničily kola, písty nesnášely delší dobu ve vysokých otáčkách, když se někdo snažil chytit Hondy . K tomu ta odlupující se boron-composite vrstva na povrchu válce.

Naposledy editováno 26.07.2020 22:35:56

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.7.2020 v 09:35 | Nahoru | #599
Dvě Pegasa na hraní za pár korun. Tady na bazaru. Taky to mohl dát dřív, teď už mám hujdu.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

27.7.2020 v 12:11 | Nahoru | #600
Byl by mi negdo (Kohlstein, Beranidlo) říct jaký výkon by měla mít ta moje Cr 250? Bo se mi zdá že to jede jen o trochu víc než ta moje CR 125 2004. Mám zažité že 250 je mor s 60 koňmi ale na té mé mi to tak nepřijde.... A negde jsem se dočetl že ta 89 by měla mít snad jen 35 koní, Díky za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist