globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.12.2019 v 10:30 | Nahoru | #91
mito7> Takže přetržená ojnice? Ale měl jsi štěstí v neštěstí, že to ten píst šouplo do horní úvratě a nerozsekal jsi půl motoru, nebo ještě hůř nelehnul! Držím ti palce, ať nemusíš zavařovat nějakou díru.
Bowden sytiče i plynu mám vedený vlevo škvírkou mezi nádrží a krkem řízení. Není to ideální, dře se to tam a láme se, ale vhodnější poloha při mojí delce bowdenů není.
Na novém máš kladku do rychla? A není to ten rozdělovač karburátor - olejové čerpadlo?
Na sbazaru jsem objevil jednu kompletní rozebranou bez motoru. Kdo máte ten motor doma?

Dva takty jsou víc než dost

7.12.2019 v 22:37 | Nahoru | #92
Skutečně je to převod do rychla a dá se tam zavěsit i další lanko pro čerpadlo. V tomto případě není třeba - čerpadlo je elektrické. 525 jsem ještě neodkapotoval, takže nevím. Dělám Raptora. Dnes se mně zase "zadařilo". Chtěl jsem to hodit na stojan a zapomněl jsem, že jsem ho sklopil. Takže pád a sklíčko blinkru KO. Jsou moc dlouhý, musím pořídit kratší, aby se to nemohlo stát příště. Předpokládám, že to není poslední padnutí "ze stojánku", který tam nebyl. V ten moment je ta motorka neočekávaně těžká.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 10:48 | Nahoru | #93
https://motorky.bazo...m-gilera-250-nrg.php


V 16 jsem měl podobnou, RV 125, ta už nejspíš neexistuje.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 13:45 | Nahoru | #94
DRN.> Nádherný kousek za pár peněz, tahle Gilera RV 250 New Rotary Valve. Kdyby měla papíry, ale takhle je to akorát do muzea. Jedno je jisté - cena už klesat nikdy nebude.
Stejný motor - RX 250 Arizona:


Naposledy editováno 09.12.2019 13:46:44

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 14:16 | Nahoru | #95
ta arizona rally vypada super, kdyby v tom inzeratu byla bez papiru ta, tak uz jsem na ceste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 14:21 | Nahoru | #96
assassin> Za víc, ale ušetříš cestu. 250

Kohlstein> Na vetránský by to snad prošlo.

Naposledy editováno 09.12.2019 14:31:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 14:46 | Nahoru | #97
DRN.> Ten motor je dost zajímavý tím rozvodem sání kotoučovým šoupátkem.Výkon byl 28kW při 7500-7800rpm, válec má nikasil, bez přívěr, pět kvaltů, 32mm DellOrto, vyvažovací hřídel. Takže kdyby jsi měl pokažené Mito s papírama a dal tam motor z té Gilery, pod kapotou to nikdo nepozná, jeden výfuk z toho bude trčet ... . K tomuto polodebilnímu nápadu mě přivedlo nedávné čtení o Mito-RD350:

Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 14:51 | Nahoru | #98
Tady ta prestavba Mita s motorem z RD350 neni az tak neobvykla, onehda za mnou na zavodech prisel anglican ktery to mel udelane. Skoda ze u nas by to nikdo na papiry nedostal, byla by to skvela kombinace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 14:52 | Nahoru | #99
Kohlstein> Jedno Mito 350 je i tady v DB.
Tý Gilery by bylo jako dárce asi škoda. Kdyby se do toho někdo chtěl pustit tak jsem tu nedávno jedno levný Mito dával.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 15:35 | Nahoru | #100
DRN.> Škoda neškoda, taky bys mohl mít jeden motor pro dvě mašiny
Každopádně RV 250 nebude úplně moc rozšířená motorka. Zjišťoval jsem - vyrábělo se to v letech 1985-1989, v řadě spolu s tvojí 125 a 200ccm. Všechny měly ten rozvod sání kotoučovým šoupátkem. Dvěpade údajně moc velký obchodní úspěch nezaznamenala, protože v 16 si mladí pořizovali 125ccm a v 18 letech (edit - v Itálii) mohli 350ccm, takže když už dvoutakt, tak RD 350.
Motor je odvozený od motokrosové 250, se kterou skončil v roce 1984 Marc Velkeneers čtvrtý v MS, takže by šel použít i při renovaci nějakého MX vraku.
Takhle vypadala motokrosová HX 250 v roce 1984, tovární:





a plakátová pro smrtelníky:






Naposledy editováno 09.12.2019 15:39:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 16:51 | Nahoru | #101
Kohlstein> Moje byla 86 a urcite ne rotacni soupe ale klapky. Tady par fotek.
Po dvou nebo trech letech od prodeje jsem ji zahlidl na prodej s prasklym valcem. Predpokladam, ze ji nekdo rozebral na dily.

Naposledy editováno 09.12.2019 16:53:07

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 17:23 | Nahoru | #102
DRN.> Máš pravdu, nechal jsem se unést, když jsem se díval na ty motokrosy, ty totiž to šoupátko měly.

Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 21:44 | Nahoru | #103
Jo, obě jsem číhal. škoda že dneska takový motorky nejsou.. Mito je dobrej rám, RDčko dobrej motor. Kdesi v neveklově už leta vzniká Mito exc300 (ještě dlouho bude ) Dle mě taky dost dobrej kompromis, ale twin na silnici bude jistě lepší..

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.12.2019 v 23:23 | Nahoru | #104
Frantas> Vracím se k té Aprilii RS 250. Mě se teda kvůli těm kapotám nelíbí, nikdy se mi nelíbila a v černé už vůbec ne. Vkus nikomu radši vnucovat nebudu.
Kdysi jsem měl tu možnost obhospodařovat originál - Suzuki RGV 250 - a zrovna se tu jedna objevila. Okruhovka s číslem 83, s možností dát to na značky. Ale pro mě moooc peněz. Stopadesát tisíc za motorku nedám, a v mém případě platí, že zrovna u téhle jsem na rozumný způsob používání nepřišel.


Naposledy editováno 09.12.2019 23:24:41

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 15:01 | Nahoru | #105

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 18:05 | Nahoru | #106
Eastrider> Starý věci mám rád, dvoudobé dvojnásob.. Ale motokrosový zedky mi připadaj jako velký polotovary. Ty bys na tom jezdil ? (Jsem jem zvědavej, jestli je někdo ještě větší sebemrskač než já. Neber si to špatně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 18:20 | Nahoru | #107
Eastrider> No, kamaráde, nechci ti brát iluze, ale byla to neuvěřitelně špatná motorka, podvozkově i motoricky, už v roce 1984, když se začala vyrábět. Jednu jsem chvilku měl - řev, dým, rachot v motoru, vír v nádrži, Super tím protekl jak kanálem. Jezdit s tím po polní cestě a po poli šlo, ale na trati v té době už dávno nepoužitelná od krajského přeboru výš. Všechny se upravovaly a pamatuju inzeráty ve Světě motorů - vždycky tam stálo: klapka, komín, Magura, Motoplat, atd. Kdo měl tu možnost a sehnal čtyřkanálový válec z fabrické 978, ten byl král.
Ale věřím tomu, že nějaký blázen si to do vitríny za 150 tisíc pořídí, každé zboží má svého kupce.
Edit - a ještě centrál, kotouč, Mikuni, ...

Naposledy editováno 10.12.2019 18:24:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 18:28 | Nahoru | #108
Beranidlo> To byla taková mizérie? A co Jawa 360?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 18:40 | Nahoru | #109
Anti> Myslíš ČZ 380, typ 514? Tak tu jsem nikdy nezkusil, ale co si vzpomínám, tak při startování kopala jak svině . Brutálních 47 koní v tomhle podvozku, slušný zabiják.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 19:03 | Nahoru | #110

Byla to Jawa.Měl jsem tu čest nějakou dobu.Tenkrát jsem měl jen dvaapůli kejvačjku a toto bylo neskutečný dělo...
Nechápu proč to editor otáčí..

Naposledy editováno 10.12.2019 19:05:01

Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 22:00 | Nahoru | #111
na tý fotce je jawa zvaná tramvaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.12.2019 v 23:28 | Nahoru | #112
Anti> O Jawách já vlastně nevím víc, než co se psalo ve Světě motorů a co vypustil do světa Pavel Husák. Vždycky kusovka, přes Svazarm vyvoleným nebo do Polska. Když to jelo kolem, tak to řinčelo stejně jako čezety. Motor se dělal od začátku sedmdesátých let, kdy vznikla nejdřív 350 a od toho pak odvozené 250, 360/380 a taky 510. Ročně se dělalo tak do dvaceti kusů, tipuju. Pro reprezentaci byly od roku 1986 vodníky s přívěrou a jazýčkovým sáním. Pro rok 1988 udělala Jawa komplet nový motor 250 a 338 ccm, aby do toho vzápětí ještě ten rok hodili vidle. Asi nejvypiplanější pětistovku měl v roce 1989 B. Poslední, ale to už byla jenom labutí píseň. V té době už na menší motory ani nebyly díly, tak si někteří půjčovali od motokrosařů motory Kawasaki, aby mohli jet soutěž za Svazarm. Posledni 125ccm jawácký motor byl v roce 1986, pak se dávaly Rotaxy. Od roku 1989 už jela reprezentace na 125 KTM.
Pětistovky se pořád nějak udržují, v inzerátech jsou za 100 nepojízdná

a za 120 v chodu

Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 08:27 | Nahoru | #113
Ano,to je ona.Měla sportovní průkaz,tuším nějaký Svazarm snad Pardubice?Pomáhal jsem kamarádovi dávat dohromady.Dělal se tenkrát snad výbrus.A on mě na oplátku nechal "zajíždět".Byla to pro mě extáze.Akorát to neumělo jezdit pomalu.Posléze mi ji nabídl k prodeji.Já měl tenkrát svou dvaapůli a k tomu 350 předělaného na jednohupa,říkal jsem si k čemu třetí motorka...Nabídl jsem ji kolegovi z práci,skočil po ní.Měnila se přední maska,zadní tlumiče,snad i blatníky a koncovka výfuku.Pak se tryskovalo.Pak na kolegu "přišla" rodina prodal to...Kdybych ji tenkrát koupil,asi bych ji stejně prodal,protože jsem pak stavěl,začínal od nuly.Dneska bych ji někde maximálně vystavil.Už tenkrát se na to nedalo moc sehnat,každá jízda byla se strachem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 08:47 | Nahoru | #114

Beranidlo píše: Anti> O Jawách já vlastně nevím víc, než co se psalo ve Světě motorů a co vypustil do světa Pavel Husák. Vždycky kusovka, přes Svazarm vyvoleným nebo do Polska. Když to jelo kolem, tak to řinčelo stejně jako čezety. Motor se dělal od začátku sedmdesátých let, kdy vznikla nejdřív 350 a od toho pak odvozené 250, 360/380 a taky 510. Ročně se dělalo tak do dvaceti kusů, tipuju. Pro reprezentaci byly od roku 1986 vodníky s přívěrou a jazýčkovým sáním. Pro rok 1988 udělala Jawa komplet nový motor 250 a 338 ccm, aby do toho vzápětí ještě ten rok hodili vidle. Asi nejvypiplanější pětistovku měl v roce 1989 B. Poslední, ale to už byla jenom labutí píseň. V té době už na menší motory ani nebyly díly, tak si někteří půjčovali od motokrosařů motory Kawasaki, aby mohli jet soutěž za Svazarm. Posledni 125ccm jawácký motor byl v roce 1986, pak se dávaly Rotaxy. Od roku 1989 už jela reprezentace na 125 KTM.
Pětistovky se pořád nějak udržují, v inzerátech jsou za 100 nepojízdná

a za 120 v chodu



Ty inzeráty sou tak 10 let starý, dneska by to bylo za jednou tolik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 13:33 | Nahoru | #115
kuba350> Datumu jsem si nikde nevšimnul, ale je tam, že platí do smazání, tak jsem to bral jako platné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 13:45 | Nahoru | #116
Beranidlo> Já se v těhle soutěžácích docela hrabu, takže tě můžu ujistit, že za kilo je dneska samotnej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:12 | Nahoru | #117
kuba350> Že ten motor někdo za sto prodává, budiž. Ale co mě nejde do palice, kdo to za sto kupuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:15 | Nahoru | #118

Beranidlo píše: kuba350> Že ten motor někdo za sto prodává, budiž. Ale co mě nejde do palice, kdo to za sto kupuje?



za kilo to kupuje Kuba, pak to prodava za 4kila komplet jawu lidi koupi za libovolnou castku, ale proc taky nechapu...

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:35 | Nahoru | #119
assassin> V tom případě se jistě prodá i následující, původně typ 634, za 50 jen vážnému zájemci. Asi bych se hanbou propadl, kdyby nebyl zrovna maškarní, vidět mě u toho někdo. Dávám to sem, protože mě v dnešní inzerci nic jiného nezaujalo, sorry jako.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:44 | Nahoru | #120
Já myslim, že když se tu začnou řešit jawy a coby kdyby, tak to téma pujde do kopru Jdu pohledat nějaký hezký fotky dvoutaktů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist