renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha RD 350 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Joker46
Vloženo 30.6.2008
Aktualizováno 19.10.2008
Zobrazeno 8 770x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1

Popis motorky


motorka na nedělní projížďku v rychlejším tempu,kterou nikde jinde nepotkám...

Recenze

Doplňuju nějaké informace o mojí motorce. Motorka je až na elektroinstalaci , boční kapoty a koncovky výfuku hotová. Moje první zkušenosti s jízdou na této přestavbě byly rozporuplné, protože neoplívala nijak velkou spolehlivostí. Většinu jsem vyřešil montáží novějších karburátorů Dellorto, se kterýma mám mnohem lepší zkušenosti při seřizování.

Teď se zdá být všecko v pořádku a motorku zajíždím, jezdím olej Motorex 2T racing . Maximální výkon jsem zkoušel zatím jen chvilkově a velice zřídka,ale dost mě zaskočil výkon motoru res. to co se odehrává ve vysokých otáčkách a odstupňování jeho převodovky(vše pozitivní :) ).

Největším problémem při stavbě bylo zapalování, které jsem kupoval asi 2X a pokaždé k ničemu. Nakonec jsem všechno vyřešil koupí laditelného zapalování Ignitech.

V následujících dnech mě čeká zapojení regulátoru dobíjení , natažení kabeláže ke světlům a dopasování bočních kapot.Boční kapoty můžou být celkem problém, protože se motorka startuje pomocí kickstartu a budu muset vyřezávat složitý výřez, tak aby byl v rámci možností pohledný,ale přesto funkční pro nakopávání.



PS: pokusím se dodat nějaké video :)



Technická sepcifikace:



Rám: Cagiva Mito 125

-přední vidlice po opravě a přitvrzené

-stavielný centrální tlumič Sachs

-motorové lože pro motor Yamaha RD 350



Motor:Yamaha RD 350 31K

-kompletně vyčištěný a přetěsněný

-kované písty Wiseco

-některá nová ložiska

-něco málo úprav sacích kanalů

-karburátory Dellorto 28

-laditelné zapalování Ignitech

-výfuky dle dokumentace jollymoto




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Joker46
Joker46 napsal 16.01.09 v 20:27

Babu: motorku uz nevlastnim, nebylo to jaksi to prave orechove pro normalni cestu(ani na blbnuti po normalni ceste ), jelikoz to byla naprosta silenost, zvolil jsem vcelku kratky prevod tak aby maximalka byla kolem 170km/h, motor s motorkou cvicil opravdu ve velkem stylu (ale byl dost hlucny- nebylo dokoncene dotlumeni) brzdy dostacujici(rekl bych , ze ucinek byl hodne podobny jak se 125ccm motorem- takze velice dobry), podvozek take- nejsem nejaky strelec , takze nevim jak by se motorka chovala pri opravdu ostrem nasazeni, ale zase jsem se tomu nebal pritopit a muzu rict, ze zatim nejlepsi pocit na motorce co jsem mel (ale jsem trosku zvraceny, takze jinemu by se to libit nemuselo.)

Babu
Babu napsal 15.01.09 v 17:30

Můžeš sem vetknout nějakej dojem z jízdy? Jak si ten podvozek rozumí motorem, co vibrace...?

CryingDragon
CryingDragon napsal 08.01.09 v 17:13

tak to je super, puvodně jsem myslel že máš špatné fotky (nejdřív koukám a pak čtu)

yamaharider
yamaharider napsal 05.11.08 v 14:16

zdar zdar hodne fakt hodne dobry

fzr6
fzr6 napsal 09.09.08 v 15:37

Více komentářů



TOPlist