bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.12.2019 v 12:07 | Nahoru | #61
DRN.> Jo, díval jsem se na ni už včera. Za ty prachy nemusí být marná, šestikvalt EVO II, stejně jako v příspěvku #11 . Baterka je maličkost, ve startéru budou nejspíš zarezlé uhlíky, takže za hodinu to opravíš i s bádáním. Brzdu časem seženeš, případně naroubuješ podobnou páku. Kdybych chtěl Mito a měl zrovna cestu kolem Rokycan, nejspíš by stála za hřích. U EVO II stojí za připomenutí, že se u Cagivy přestali honit za největším výkonem, aby pobili konkurenci. Vrátili se k 28mm karburátoru, zmenšili kompresní poměr a časování kanálů na civilní použití. Na válci by mělo být odlito A0401. Třeba já mám na Planetě po repasi válec 73037, ze kterého jde možná dostat větší výkon, ale zdá se mi to žravější a náchylnější na nastavení karburátoru.

Naposledy editováno 03.12.2019 20:30:34

Dva takty jsou víc než dost

3.12.2019 v 20:28 | Nahoru | #62
Nějak nám sem do inzerce přibývají další kousky rychleji, než to stačím okomentovat.
Yamaha TZR 125, z první série 1987-1989, montovaná pro Evropu ve Španělsku, ještě s bubnovou brzdou vzadu, vpředu 16" a vzadu 18" kolo. Tacho 29k v km, v TP 9kW, že by Francouz? V italské verzi mívaly 19kW. Je to hodně maličká motorka, suchá váha je jenom 105kg. Cena 45,5k se mi moc nezamlouvá, údajně je pro sběratele.

V cizozemské inzerci jsou jich ve Švýcarsku a Francii tuny od 400 do 1000 euro, podle stavu. Tam to ještě nikdo nesbírá.


Naposledy editováno 03.12.2019 20:30:21

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

3.12.2019 v 20:50 | Nahoru | #63
Moc peněz, ale je to kráska.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 08:56 | Nahoru | #64
Koudy01> Peněz nesmyslně moc a i kdyby byla za 20-25 tisíc, zůstává otázka, co s tím v dnešní době. Řidítka nesmyslně vysoko a k tomu ta obstarožní kapota, s tím frajera neuděláš.
Ale když sundáš kapotu, dáš kulaté světlo, případně i jiná řidítka, dá se s tím i mezi lidi.


Naposledy editováno 04.12.2019 09:28:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 09:35 | Nahoru | #65
Beranidlo> No, me se prave ta kapota libi ale radsi bych rd350. Ale to je zase vic penez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 09:56 | Nahoru | #66
Koudy01> 350 ypvs jsem naštěstí podchytil ve správný době, 35000/ kus a obě pojízdný s českym TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 10:14 | Nahoru | #67
kuba350> jednu odkoupim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 11:27 | Nahoru | #68

Beranidlo píše: mickaelb> Žlutou z Uničova za 23.


Na tu jsem taky koukal, ale nakonec jsem sehnal Raptora 2010 z Benešova za 19. Zadřenej a i jinak napadenej, ale už brzo bude hotov.

Naposledy editováno 04.12.2019 11:30:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 11:56 | Nahoru | #69

Koudy01 píše: kuba350> jednu odkoupim


Nahatou N2 s 55 koňma ti nechám za 100

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 11:59 | Nahoru | #70
kuba350>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 13:34 | Nahoru | #71

Beranidlo píše: Koudy01> Peněz nesmyslně moc a i kdyby byla za 20-25 tisíc, zůstává otázka, co s tím v dnešní době. Řidítka nesmyslně vysoko a k tomu ta obstarožní kapota, s tím frajera neuděláš.



Tys asi nikdy nejel/neviděl motorky z Týnce že ? Vždyť to je krásný jako svině, a hlavně funkční

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 14:25 | Nahoru | #72

Koudy01 píše: kuba350>


Bohužel bys asi levněji nesehnal ani v cizině, se podivej na mobile nebo ebay

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 17:57 | Nahoru | #73
Frantas> Myslíš to retro na současné OHC číně? Daleko víc lidí by to oslovilo, kdyby to bylo míň retro, polokapota, jako kdysi (cca 1989) Gilera Saturno 350/500ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 18:14 | Nahoru | #74
kuba350> Koukám, že 350LC je minimálně za 100, spíš za 130 tisíc. Co na tom mají?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 19:09 | Nahoru | #75

Beranidlo píše: kuba350> Koukám, že 350LC je minimálně za 100, spíš za 130 tisíc. Co na tom mají?



Je to dvoutakt a ty už nikdy nebudou

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 21:59 | Nahoru | #76
tady jedna 2T/4V za hubičku

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 22:13 | Nahoru | #77
kuba350> Nebudou, ale některé bych asi už znova nechtěl, ani kdyby byly. Kamarád si v roce 1991 pořídil RD350LC, ještě bez přívěr a bez kapot. Předtím když jezdila v Německu, tak to někdo potunil na podvozku a i na motoru, aby byla víc "závodní" - řidítka dole, válce měly vydlabané všechny kanály, 50 koní tam určitě nebylo. Jelo to jen v režimu "píchlé svině", jinak nepoužitelná. Vždycky jsme se s tím dokodrcali někam na rovinku bez provozu, párkrát to zkusili tam a zpátky, a jeli domů dotankovat. Na benzinku jezdil radši autem s kanystrama. K tomu ještě olej, litr na 200km při poměru 1:30 . Za půl roku musela z domu, to nešlo uživit. Motorka na letiště ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 22:26 | Nahoru | #78
kuba350> Standardní cena za LC500 V4, mezi 12 a 20 tisíci euro, pokud je kompletní a jezdí. Pár V4 u nás jezdí nebo jezdilo, ale myslím si, že další už nepřibudou. Bláznů schopných koupit si tohle je u nás přesně nula


Naposledy editováno 04.12.2019 22:56:22

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.12.2019 v 22:47 | Nahoru | #79
Docela zajímavá nabídka. . Ikdyž je to taky peněz..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 07:29 | Nahoru | #80
Beranidlo> tak se někdy svez na rd, který funguje jak má. Tzn. se zapojenou a správně nastavenou přívěrou. Jede to krásně odspodu, tahne to všude stejně... To o čem píšeš byl nějakej domrdanej kus..

Jinak tu LC500 V4 má od nás kámoš, před lety jí kupoval v anglii asi za 120 000 kč a měli sme ho za blázna Kdysi jsem se na tom svez, ale NSR400 V3 funguje asi líp

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 08:03 | Nahoru | #81
kuba350> Vím, jak jede RD350 LCII. Ale já jsem popisoval RD350 LC, která se dělala v letech 1980-1983 bez přívěr, navíc se zvětšenými kanály. Vypadala nějak takhle - fotka z internetu:

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 08:36 | Nahoru | #82
Aktuálně jsou na prodej 2 RD350.
první
druhá
Byla i třetí, od místního Nick Slaughter. za 55, bez laku, buď už je prodaná, nebo si to rozmyslel.

Víc se mi líbí 250.
jedna
druhá tohle je nějakej překupník klasiků/youngtimerů.

Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 08:43 | Nahoru | #83
Inzeráty sleduju. A u té první jsme si říkal, že je fakt škoda, jak je dokuněná tou bílou barvou, která je úplně všude. Nejvíc koupitelná bez ohledu na cenu mě přišla ta od Nicka. V té jsem viděl největší potenciál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 08:48 | Nahoru | #84
DRN.> tu od toho Nicka Slaughter koupil kámoš

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 08:50 | Nahoru | #85
kuba350> Neříkal proč prodává? Prodával i to SSko.
Ta by měla bejt až na lak a kosmetiku hotová, ne?

Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 09:05 | Nahoru | #86
já od jeho bráchy kupoval taky jedno ypvs. Tak nějak si myslim, že tuhle kapitolu uplně uzavřeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.12.2019 v 23:39 | Nahoru | #87

mito7 píše: Na tu jsem taky koukal, ale nakonec jsem sehnal Raptora 2010 z Benešova za 19. Zadřenej a i jinak napadenej, ale už brzo bude hotov.


Válec jsi měl náhradní doma, je to tak? Co říkáš na Raptora, který je od včerejška v inzerci za 45 tisíc? Fotka je ještě s italskýma značkama a jediný tuning je komplet výfuk Giannelli. Model 2007, tacho 14k, takže skoro nový.

Jenom info pro zatím neznalé věci: Raptor je přebarvený Planet, s válcem A0401, v papírech vždy už jen 11kW. Rozdíly proti Planetu jsou minimální - jiný tlumič výfuku, vícepaprsková kola, rám a kryt nádrže většinou v černém matu, jiná řidítka a zrcátka, chybí nástavec pod motorem.

Naposledy editováno 05.12.2019 23:42:45

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

6.12.2019 v 07:22 | Nahoru | #88
Jen pro doplnění, Raptor se od Planetu liší ještě jiným zadním blatníkem, lehce jinak tvarovaným sedlem a předním čirým světlometem. Šestipaprsková kola měly už první Planety a třípaprsková se dle mého názoru z výroby nemontovaly. Jinak dle fotek těžko soudit, ale přední kotouč mi přijde už docela sjetý a řetězovka už měněná, takže bych těch 14kkm na tachu asi nebral příliš vážně. Nemusí být stočeno, ale tydle budíky nejsou zrovna etalonem spolehlivosti, často odcházejí í náhony.

Naposledy editováno 06.12.2019 07:29:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.12.2019 v 08:06 | Nahoru | #89
Beranidlo> Ahoj, dal jsem tam celý nový motor, co jsem měl doma. Je to nový nejetý náhradní díl z regálu. Válec je A0401, hlava 200C. Válce A0401 s novým nikasilem mám ještě 2 v rezervě včetně pístů a kroužků dodané jako sada. Pořád mám co dělat. Teď řeším kudy byl originálně protažen bovden sytiče a plynu. Koupil jsem nový bovden plynu, ale on má uprostřed kladku jako převod do rychla, pro manželku je to nevhodné. Buď vyhodím a propojím, nebo zapojím obráceně, ale to už by se zase muselo točit plynem jako na starých Jawách.
Až dodělám, tak se musím vrhnout do 525, protože při poslední jízdě ve 2 se ženou, když mě dcera na EVU předjížděla též ve 2 se synem, jsem se nechtěl nechat zahanbit a tak jsem podřadil na 5-tku a suverénně je předjel. Ale následovala rána a bylo ticho. Dotlačil jsem domu a zatím nerozebral. Motor se točí volně (trochu ťuká) a píst stojí. Měl jsem tam přes 150 na 5-tku. Až dodělám Raptora, tak můžu pokračovat. Asi se už dostávám na hranici s výkonem co ty komponenty vydrží. Jsem zvědav, co tam najdu.
Jinak Raptor pěknej, ale dost peněz na přes 12 let starou motorku, stav ?
Z fotky vidím, že bovden sytiče jde kolem levé vidlice a předpokládám mezi rámem a nádrží ke karburátoru.

Naposledy editováno 06.12.2019 08:15:40

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

6.12.2019 v 10:14 | Nahoru | #90
mickaelb> S těma kolama si musím doplnit vzdělání. Čeknul jsem fotky na internetu a fakt, vypadá to, že ta třípaprsková měly jenom některé Planety, podle toho, jak se skladník vyspal a co kde vyštrachal.
Náhon tachometru jsem taky spravoval, u předního kola byla ukroucená spojka mezi šroubovým kolečkem a čtyřhranem na lanku. Brzdy - kéž by to byla jenom patina a ne půlmilimetrový ráfek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist