bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.4.2020 v 22:56 | Nahoru | #421
Měli jsme tu Gileru XR1, #358 , ještě pořád visí na bazoši.
A teď k ní přibyla i XR2 , bez zobáku na kapotě a bez cenovky. Jinak by měly být XR1 a XR2 téměř identické.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.4.2020 v 08:50 | Nahoru | #422
Docela se urodilo. Aprilia ST125

Motobi 125 2C.Tady.

160ccm NSR, By mě zajímalo jak to jede, našel jsem, že se z toho dá dostat až 190ccm, ale nepovedlo se mi najít ceny těch kitů.
Tady.

Naposledy editováno 20.04.2020 08:50:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2020 v 10:53 | Nahoru | #423
DRN.> Big bore jede přiměřeně zvětšení objemu, otáčková charakteristika motoru by měla zůstat, protože zůstává výfuk a nemělo by se měnit časování kanálů, i z důvodu ovládání přívěry, případně předstihu. V praxi jede víc asi o 20% než o 30%, podle toho, jak se podaří výrobci udělat kanály, ale může se pocitově zlepšit v nižších otáčkách, protože karburátor je k objemu válce menší. Pokud se správně otryskuje. Kit - válec, píst, hlava - stojí tak 400-500 euro

Kolik mám nabídnout za tu Aprilii ST? 10 nebo 15? Inzeráty, kdy prodávající neví, co má chtít, mě vyvádí z míry.

Naposledy editováno 20.04.2020 10:57:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2020 v 11:02 | Nahoru | #424
Beranidlo> Nemá to NSR jiný výfuk? Na tu Aprilku už jsem psal, je to hodně podobný tý Gileře co jsem měl, bez reakce. Jestli to má v TP plnej výkon, tak to puboš nekoupí a starších magorů jako potenciálních kupců moc nebude.

Naposledy editováno 20.04.2020 11:04:36

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.4.2020 v 12:49 | Nahoru | #425
Samé malorážky, je třeba to trošku provzdušnit drapákem

motorky.bazos.cz/inzerat/118806125/honda-cr-700.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.4.2020 v 13:07 | Nahoru | #426
Frantas> Ten Zabel musi byt strasny peklo.

Dva takty jsou víc než dost

21.4.2020 v 08:31 | Nahoru | #427
Pánova představa o ceně tý Aprilky je 35t.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.4.2020 v 10:44 | Nahoru | #428
DRN.> Výfuk to má sériový, akorat s nějakým nerezovým obložením. Ono by to mělo mít správně nižší otáčky, protože je těžší píst, tak aby to něco vydrželo.

Ta Aprilia je za 35 dost přestřelená. Že je dobrém stavu, to tady asi nikoho netrápí, když za půlku peněz seženeš lepší motorku a za stejné peníze půllitra se stejnou spotřebou, ale 3x větším výkonem. Uvidíme, jestli se prodá, nebo jestli sám půjde s cenou dolů.

Dva takty jsou víc než dost

23.4.2020 v 23:53 | Nahoru | #429
Markovi Stiborovi vykvetla s jarem na zahrádce jedna RD400.


Je toho plný Marktplatz . Zajeto na brzdě.


Naposledy editováno 23.04.2020 23:58:10

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

24.4.2020 v 08:09 | Nahoru | #430
Přesně takhle sem na brzdě pustil plyn dvoutaktu a neprotůroval to a kouslo se to Inu od té doby si dávám pozor

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.4.2020 v 11:11 | Nahoru | #431

kuba350 píše: Přesně takhle sem na brzdě pustil plyn dvoutaktu a neprotůroval to a kouslo se to Inu od té doby si dávám pozor


To samé za jízdy.

Dva takty jsou víc než dost

28.4.2020 v 22:16 | Nahoru | #432
Cagiva Elefant z roku 1984, kdy se jmenovala Dakar na bazoši za 20.

Motor je první vodník od Cagivy, možná má v dokladech 11kW, nemá ještě přívěru a otáčkoměr má červené pole už 8000rpm.
Pěkné detailní fotky na italských stránkách https://125stradali.com/elefant-125/

3 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.4.2020 v 22:29 | Nahoru | #433
Zkusím tady poprosit o radu odborníky. Mám doma skútr Yamaha Neos 50 2T. Karburátor vyčištěnej. Benzín z nádrže teče proudem. Na místě se nechá normálně vytáčet. Ale jak se rozjedu, po cca 30 metrech ubere otáčky. A když držím pořád plnej, zhoršuje se to. Až začne vynechávat. Se sytičem to jede celkem pěkně. Řekl bych, že je to chudý. Ale šroubek bohatosti mám už téměř zašroubovanej (cca 0,5 otáčky). S povolením se to rapidně zhoršuje. Má tam být něco mezi 1-2 otáčkama, ale s tim to vubec nejede. To klesnou otacky hned po rozjeti nebo to ani na miste nejde vytocit. Na výšku jehli motor téměř nereaguje. Kde hledat problém? Hladina je nastavená na pevno.

Že by nestíhal dotíkat benzín přes jehlový ventil? Nic jinýho tam snad není.

Naposledy editováno 28.04.2020 22:36:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.4.2020 v 22:55 | Nahoru | #434
Koudy01> Jediné, co nezmiňuješ, je hlavní tryska. Tak to bude tím, ničím jiným.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.4.2020 v 06:29 | Nahoru | #435
Kohlstein> Tryska je tam snad původní. Ještě mě napadla jehla. Je lehce pokřivená. Může to dělat takovou paseku?

Naposledy editováno 29.04.2020 06:31:56

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2020 v 09:00 | Nahoru | #436
Vypadá to jako ošklivá NSR, ale pod kapotou je Suzuki RG 125 Gamma. Na bazoši není cena , finský webmaster píše, že měly 33HP/11.250rpm

V originále je to ovšem krasavice.

Dva takty jsou víc než dost

29.4.2020 v 09:28 | Nahoru | #437
A ještě desetikoňová RG 80 za 11 tisíc. Odkaz bazoš a odkaz na německou wiki . Místo pincka slušné žihadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.4.2020 v 23:57 | Nahoru | #438

Koudy01 píše: Zkusím tady poprosit o radu odborníky. Mám doma skútr Yamaha Neos 50 2T. Karburátor vyčištěnej. Benzín z nádrže teče proudem. Na místě se nechá normálně vytáčet. Ale jak se rozjedu, po cca 30 metrech ubere otáčky. A když držím pořád plnej, zhoršuje se to. Až začne vynechávat. Se sytičem to jede celkem pěkně. Řekl bych, že je to chudý. Ale šroubek bohatosti mám už téměř zašroubovanej (cca 0,5 otáčky). S povolením se to rapidně zhoršuje. Má tam být něco mezi 1-2 otáčkama, ale s tim to vubec nejede. To klesnou otacky hned po rozjeti nebo to ani na miste nejde vytocit. Na výšku jehli motor téměř nereaguje. Kde hledat problém? Hladina je nastavená na pevno.

Že by nestíhal dotíkat benzín přes jehlový ventil? Nic jinýho tam snad není.



přdpokládám že je tam dell orto phbg nebo phbn, tak ten šroubek na bohatost je pouze na volnoběh, bohatost za jizdy se deje jen tryskou nebo filtrem, to co popisuješ se přesně děje pokud jezdíš s originál tryskou bez nasazeného filtru, ani filtr košíček nefunguje furt je to chudé

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2020 v 05:57 | Nahoru | #439
tomasNJ> Tome, díky za radu a nasměrování. Si přešel z Fiatků na skútry? Je tam PHBN12. Filtr tam je originální s novou neoriginální vložkou (101_Octane). Ale možná to někde přisává a nebo je ta vložka nějaká moc průchozí. Včera jsem si všiml, že ani příruba mezi motorem a karbanátkem už není zrovna v nejlepším stavu.

Když už jsem v tom, tak ještě jedna potíž. S větší tryskou to jede. Ale jak se zakousne spojka, motor ztratí otáčky a jde cítit, že nemá sílu na to, aby otáčky zase nabral do plna. Jsou tam 6,5g válečky. Ale originál jsou myslím 6g. Může to být tím, že to ty o 0,5g težší válečky už neutáhne? Výfuk je tam origo dusítko.

Asi to bude chtít ještě nějaké investice. Kdo ví, z čeho to je poskládaný. Majitel to nechal pár let stát někde pod přístřeškem rozdělaný, takže je to dost zubožený a teď to chce dát dohromady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2020 v 08:28 | Nahoru | #440
Koudy01> Buď trochu příčetný a nezasírej tady s opravou nějaké jebky. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2020 v 09:04 | Nahoru | #441
Beranidlo> Ahoj, nevěděl jsem si s tou 2T jebkou rady, proto jsem zavítal mezi odborníky. Pokud to není na místě, omlouvám se a poprosím tě, aby si ty příspěvky úplně smazal. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2020 v 09:49 | Nahoru | #442
Koudy01> Ahoj. Mazat to nebudu, ale dám ti možnost to editovat, určitě najdeš něco zajímavého.
Já třeba našel, že je sháňka po Cagivě WMX, prodejní replice mistrovských strojů Vehkonena a Strijbose (viz. moje lovení v paměti #407 )

Ta na fotce má jinou přední vidlici, originál byly klasické Marzocchi, koncepčně velmi pokrokové (v jedné noze pružina, v druhé seřiditelné tlumení), ale s jejich správným nastavením si málokdo věděl rady. A vzadu by měl být Öhlins. Ale ten motor, ten jel!

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

30.4.2020 v 23:24 | Nahoru | #443

Beranidlo píše: Koudy01> Ahoj. Mazat to nebudu, ale dám ti možnost to editovat, určitě najdeš něco zajímavého.
Já třeba našel, že je sháňka po Cagivě WMX, prodejní replice mistrovských strojů Vehkonena a Strijbose (viz. moje lovení v paměti #407 )

Ta na fotce má jinou přední vidlici, originál byly klasické Marzocchi, koncepčně velmi pokrokové (v jedné noze pružina, v druhé seřiditelné tlumení), ale s jejich správným nastavením si málokdo věděl rady. A vzadu by měl být Öhlins. Ale ten motor, ten jel!



tohle měl před rokem 2000 kámoš vedle v dědině...prodal to a buhvi gde je tomu konec....
jinak teda má CR prošla kompletním uděláním, ve válci bohužel vložka :/ a špatný píst z YZ pruměru 55 a díky posunutému zámku pístní kruh vybrousil přes kanál žlab, štěstí v neštěstí vyšlo to ještě na vrt 56 a píst páně Wossnera, ted je to 134ccm a spolu s Pro Circuitem to letí náramně :) ale samo, musel jsem upravovat přívěru aby se nepotkávala s pístem a upravovat těsnění pod hlavu, hlava průměrově vyšla... ;)

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

1.5.2020 v 16:37 | Nahoru | #444
Nevím, jak na tento FB příspěvek získat přímý odkaz. Je to ve skupině "Motorkářský BAZAR | INZERCE | FÓRUM | POKEC".

Dva takty jsou víc než dost

1.5.2020 v 17:05 | Nahoru | #445
Nebyla tu už jednou tahle RD 350 ? Nepamatuju se ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2020 v 17:07 | Nahoru | #446
Koudy01> Místní recenze
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=125127
Přišla bída na zem, tak je možné, že držet to v baráku nedává smysl, se spotřebou 10+

Naposledy editováno 01.05.2020 17:11:16

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.5.2020 v 21:59 | Nahoru | #447
Kohlstein> Prodává i Multistradu. Tak možná má něco v hledáčku Cena není špatná. Nedávno tu byly dvě celkem o dost dražší. Ale jak píšeš. Co s tím? Strašně rád bych si to zkusil, ale dopadlo by to asi stejně.

Naposledy editováno 01.05.2020 22:01:29

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

2.5.2020 v 14:06 | Nahoru | #448
Sice to nihoho nepoučí, či jinak obohatí. Ale někdo by mohl mít také výron semene.. Jako já

CR500
(Zdroj: Sociální síť Ksichtová kniha)

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

3.5.2020 v 10:52 | Nahoru | #449
Frantas> Vypadá o dost líp, než ta Pedrosova Hnusota.

Ale stejně si myslím, že na motorce se má jezdit, ale na tomhle? Café racer na prohlížení se v zrcadle?

Dva takty jsou víc než dost

3.5.2020 v 10:59 | Nahoru | #450
2x Jawa 90.
U jedné je asi špatně cena, za 5k to asi nebude. Zbytek je nějaký Tatran, plus ještě něco?


U té druhé je zajímavé akorát to, že to borec nechce prodat, jenom měl potřebu vypsat se, asi mu z té sociální izolace kape na karbid, furt nikdo nevolá ...


Naposledy editováno 03.05.2020 11:03:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist