globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dovoz nepojízdné motorky bez papírů
 
12.11.2019 v 12:16
Zdravím, asi se zeptám jako laik...
Někde ve světě, ať už v EU či mimo EU se mi zalíbí nějaký veterán, třeba v nálezovém stavu, nepojízdný - bez dokladů.
Je nějaká možnost jak ho k nám legálně dovézt a dostat u nás na papíry? Ať už klasické či veteránské?
Co by k tomu bylo všechno třeba?



2 reakcí na tento příspěvek Dovoz nepojízdné motorky bez papírů

12.11.2019 v 12:44 | Nahoru | #1
Na klasický papíry to je prakticky nemožné...
Naopak na veterány to jde i bez žádných dokumentů, ale zase je tam spousta požadavků na originalitu atd... což nemusí být snadné dodržet, protože už jen posoudit laicky, co je a není původní je složité. Tady to cca píšou třeba: http://www.ams-clas...a-veteranske-doklady

Já osobně jsem před časem zkoušel dát do úplně originálu soutěžní Jawku , obsah 511 ccm. Nikdy se to nepovedlo, protože některé díly se prostě nedochovaly a ti kdo tomu rozumí to velmi dobře vědí... Ale to byla kusovka, vzniklo jich míň než 5. Problém byla nádrž a náboj zadního kola, plyn s dekompresem…. jde o detaily.
U běžných sériových motorek to bývá snazší v tom smyslu, že je většinou šance ty díly sehnat časem, ale může to být taky pakárna. Ale když to klapne, tak paráda

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dovoz nepojízdné motorky bez papírů

12.11.2019 v 19:52 | Nahoru | #2
DVI> V Praze jezdí pseudoveteran, ktery je podle dokladu sněžná rolba a ten druhy je motocykl...vozi turisty a neplatí dane...federace FIVA je střechou pro korupci, klubovou atestaci pry nekde delaji korespondencne....bez fyzicke kontroly vozidla...je to k bliti a je to jen o penezich, stat to nemel zakonem delegovat na soukrome subjekty...

(reakce na) Dovoz nepojízdné motorky bez papírů

13.11.2019 v 10:50 | Nahoru | #3

DVI píše: Na klasický papíry to je prakticky nemožné...
Naopak na veterány to jde i bez žádných dokumentů, ale zase je tam spousta požadavků na originalitu atd... což nemusí být snadné dodržet, protože už jen posoudit laicky, co je a není původní je složité. Tady to cca píšou třeba: http://www.ams-clas...a-veteranske-doklady

Já osobně jsem před časem zkoušel dát do úplně originálu soutěžní Jawku , obsah 511 ccm. Nikdy se to nepovedlo, protože některé díly se prostě nedochovaly a ti kdo tomu rozumí to velmi dobře vědí... Ale to byla kusovka, vzniklo jich míň než 5. Problém byla nádrž a náboj zadního kola, plyn s dekompresem…. jde o detaily.
U běžných sériových motorek to bývá snazší v tom smyslu, že je většinou šance ty díly sehnat časem, ale může to být taky pakárna. Ale když to klapne, tak paráda


A je problém, když se udělají repliky pár dílů třeba podle fotografie?
(např. proreznutá nádrž, blatník, sedlo atp...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist