Naposledy editováno 28.09.2021 12:55:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Babetou 500km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Babetou 500km
Jenže tyhle starý pekáče jsou dnes tuze ceněné veterány, za nepochopitelné peníze, nad kterýma si veteránisti honěj péra. Nejrozšířenější a sehnatelné Pionýry typu 20 nebo 21 s tvým řidičákem řídit nemůžeš. Ne, policajt nad údajem v techničáku nepřihmouří oko, stejně tak s řidičákem na 125ccm/11kW nepřihmouří oko nad nejrozšířenější a bezcennou čízou 175 (172ccm/10kW).
Pokud bych si měl vybrat mezi Babetou a Pionýrem, rozhodně bych jel na Babetě - je mnohem spolehlivější. Snad kromě tekoucího gufera na klikovce a následně klouzající zamaštěné spojky nemá notorické závady.
Na fekálu je problémové skoro vše, na tom může jezdit dlouhé trasy jen dobrý mechanik, co tam rozumí úplně všemu a má před cestou vše perfektně připravené.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 10 | Včera v 18:27 pitbikeros |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 19 | 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |