Zajímalo by mě, kdo už za to dostal pokutu a jak velkou? (Případně i body)
Díky!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokuta za sjeté gumy
No, pokud to auto tam ještě pojede, tak ho zadrží , platidla a kamery jedou v automatu.
Stejně tak provozovateli běží dluh, pokud by ho chytli někde... což není moc pravděpodobné, italové chytají cizince jen v případě výrazného přestupku, nepotřebují si dělat pakárnu.
Je to jednotný systém v EU a už mě docela vytáčí, protože letos mám sbírku několikrát z Německa, jednou z Itálie, dvakrát z Rakouska a jednou z Holandska...
Tohle nepamatuju.
Systém jako u nás, buď v termínu zaplatit, a nepokračuje to. Nebo udat řidiče, ale pokud nebude reagovat jde se do správního s provozovatelem. Pokud se nezaplatí, správní řízení s provozovatelem. Pozor na termíny, pokud platba přijde po termínu, byť o den, systém platbu vrací, protože případ už je ve správním, tedy u toho jejích soudu, platí pro Německo a Benelux, nevím jak v It.
Výměna registrační značky pomůže, ale stejně tam má škraloup ten, kdo je provozovatel. Sbírá i body do místního systému, tak jako i u nás - může z toho vyjít zákaz řízení v dané zemi ( a jako u nás, nejsou povinní tě obesílat) . Vybodování ale u nás je zjistitelné, třeba při výměně řidičáku se na to narazí , většinou se to tváří jako že máte v např. Německu vydaný řidičák, a ve finále dotazem se zjišťuje co to má být.
Jestli můžu doporučit, platit okamžitě jak dorazí dopis, počítá se datum připsání u nich. A hlídat pak, jestli se to nevrátilo.
Jinak je to pak za ranec a za body.
Bohužel vyzkoušeno... Ještě dodám, že po vybodování v Německu se musí absolvovat psychotesty a přezkoušení u nich, jinak neobnoví oprávnění k řízení na jejích území pro danou osobu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokuta za sjeté gumy
DVI píše: gugo>]
Bohužel vyzkoušeno... Ještě dodám, že po vybodování v Německu se musí absolvovat psychotesty a přezkoušení u nich, jinak neobnoví oprávnění k řízení na jejích území pro danou osobu.
takze chces rict ze nemecko neuznava ridicaky vydane ceskou republikou?
a nasledne rikas ze musis absolvovat psychotesty v nemecku? se tezko bude hledat psychous co umi dobre cesky...
lepsi mlcet nez verejne psat co jste si vymysleli v hospode aby jste se vzajemne strasili...
DVI píše: gugo>
No, pokud to auto tam ještě pojede, tak ho zadrží , platidla a kamery jedou v automatu.
Stejně tak provozovateli běží dluh, pokud by ho chytli někde... což není moc pravděpodobné, italové chytají cizince jen v případě výrazného přestupku, nepotřebují si dělat pakárnu.
Je to jednotný systém v EU a už mě docela vytáčí, protože letos mám sbírku několikrát z Německa, jednou z Itálie, dvakrát z Rakouska a jednou z Holandska...
Tohle nepamatuju.
Systém jako u nás, buď v termínu zaplatit, a nepokračuje to. Nebo udat řidiče, ale pokud nebude reagovat jde se do správního s provozovatelem. Pokud se nezaplatí, správní řízení s provozovatelem. Pozor na termíny, pokud platba přijde po termínu, byť o den, systém platbu vrací, protože případ už je ve správním, tedy u toho jejích soudu, platí pro Německo a Benelux, nevím jak v It.
Výměna registrační značky pomůže, ale stejně tam má škraloup ten, kdo je provozovatel. Sbírá i body do místního systému, tak jako i u nás - může z toho vyjít zákaz řízení v dané zemi ( a jako u nás, nejsou povinní tě obesílat) . Vybodování ale u nás je zjistitelné, třeba při výměně řidičáku se na to narazí , většinou se to tváří jako že máte v např. Německu vydaný řidičák, a ve finále dotazem se zjišťuje co to má být.
Jestli můžu doporučit, platit okamžitě jak dorazí dopis, počítá se datum připsání u nich. A hlídat pak, jestli se to nevrátilo.
Jinak je to pak za ranec a za body.
Bohužel vyzkoušeno... Ještě dodám, že po vybodování v Německu se musí absolvovat psychotesty a přezkoušení u nich, jinak neobnoví oprávnění k řízení na jejích území pro danou osobu.
Správný přístup