Téma: Tdi
 
20.9.2019 v 10:53
Zdarec vám že to sem nepatří jelikož to má 4 kola, ale TDI má hodně lidí, takže pokut se tu někdo vyzná v naftovým motoru potřeboval bych poradit mam pasata B5 1998 typ motoru ahh, a chci se zeptat v čím se liší ahh alh, ahf, agr.. taky by se mi hodilo schéma zapojení ventilů n75 jelikož se mi zdá že je špatné zapojeny ale to schéma na tým ahh nemůžu někde najít,popřípadě jesty je to na všech TDI stejný...
Diky

Spazik píše: Chtěl, protože znám spoustu lidí co mají diesel, i když k tomu nemají žádný objektivní důvod. (jezdí málo km/rok, kratší trasy po městě atd.)
Finanční úspora přinejmenším dosti pochybná - komplikovanější (a dražší když se něco podělá) údržba motoru, cena nafty dnes už stejná jako u benzinu.
O tom že s tím všude smrdí a sami inhalují ty karcinogenní sračky co lezou z dieselu ani nemluvě...



On moderni benzin je stejne slozitej nebo slozitejsi nez ropak a kratky trasy mu zpusobuji taky problemy. V mym okoli kdo ma ropaka tak jezdi docela dost km a na spotrebe se to pozna, ja vozim na strese stan a taham motorku, i u ropaka spotreba pres 10litru...

(reakce na) Tdi

24.9.2019 v 07:52 | Nahoru | #2
assassin> :D kdybys jel takhle naloženej s 2,5 t, pojedeš tak za 18

(reakce na) Tdi

24.9.2019 v 07:54 | Nahoru | #3
assassin> ale alespoň je, díky nižší účinnosti, dřív ohřátej (když ten nafťák nebude mít bufíka)
assassin> není složitější a když mate atmosféru tak jezdíte se stejnou spotřebou jako nafta v té stejné velikosti!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist