Téma: NC 750X DCT vs X-ADV
6.8.2019 v 13:35
Ahoj všem,
chtěl bych vás poprosit o radu nebo názor při výběru nové motorky. Po rozšíření řidičáku na "A" chci přejít z dosavadního skútru Honda Forza 125 na něco silnějšího, co mi umožní i delší vyjížďky (prý i s manželkou), ale současně se to bude pořád hodit na každodenní dojíždějí do práce, kterou mám 8 km od domu ve velkém městě. Na výhody skútru s parkováním a jízdou v zácpách jsem si opravdu zvykl, o malých nákladech ani nemluvím. Přiznám se, že jsem typ "kochač krás českých luhů a hájů", takže jednak dobrovolně upustím od nutnosti rychlé jízdy a větru ve vlasech, manuálního řazení, mám tři hodné děti, milující ženu, která je kupidivu stále ráda, když se vracím domůa snažím se o klidnou jízdu (nejen) životem. Rozhodl jsem se proto pro DCT od Hondy a řeším jestli jít do skutečné motorky NC750X nebo "hybridu" X-ADV.
Každý prodejce mi radil podle toho, co měl zrovna na skladě...takže jeden vychvaloval NC, že je prostě motorka, levná, spolehlivá, atd...druhý tvrdil, že X-ADV je šperk, se kterým pomalu odjedu Dakar
Takže, i když X-ADV mám už projeté (a super) a na NC už se chystám, chtěl bych slyšet i názor jiných, zkušenějších, možná i takových, kteří něco podobného řešili. Recenzí jsem přečetl hafo, takže už vím, že "DCT není vůbec špatné, NC má horší sedlo a brzdy, X-ADV některé děsí cenou, ale má lepší kompotenty, atd. atd."
Díky moc rozumné argumenty
chtěl bych vás poprosit o radu nebo názor při výběru nové motorky. Po rozšíření řidičáku na "A" chci přejít z dosavadního skútru Honda Forza 125 na něco silnějšího, co mi umožní i delší vyjížďky (prý i s manželkou), ale současně se to bude pořád hodit na každodenní dojíždějí do práce, kterou mám 8 km od domu ve velkém městě. Na výhody skútru s parkováním a jízdou v zácpách jsem si opravdu zvykl, o malých nákladech ani nemluvím. Přiznám se, že jsem typ "kochač krás českých luhů a hájů", takže jednak dobrovolně upustím od nutnosti rychlé jízdy a větru ve vlasech, manuálního řazení, mám tři hodné děti, milující ženu, která je kupidivu stále ráda, když se vracím domůa snažím se o klidnou jízdu (nejen) životem. Rozhodl jsem se proto pro DCT od Hondy a řeším jestli jít do skutečné motorky NC750X nebo "hybridu" X-ADV.
Každý prodejce mi radil podle toho, co měl zrovna na skladě...takže jeden vychvaloval NC, že je prostě motorka, levná, spolehlivá, atd...druhý tvrdil, že X-ADV je šperk, se kterým pomalu odjedu Dakar

Takže, i když X-ADV mám už projeté (a super) a na NC už se chystám, chtěl bych slyšet i názor jiných, zkušenějších, možná i takových, kteří něco podobného řešili. Recenzí jsem přečetl hafo, takže už vím, že "DCT není vůbec špatné, NC má horší sedlo a brzdy, X-ADV některé děsí cenou, ale má lepší kompotenty, atd. atd."
Díky moc rozumné argumenty
1 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
Šel bych do X-ADV
je to super, na nc se vyser, pokud neřeší peníze teda
PS :že ty jedeš pomalu neznamená že tě nesejme další ocas na cestě, navíc pomalá jízda je dnes hodně nebezpečná

PS :že ty jedeš pomalu neznamená že tě nesejme další ocas na cestě, navíc pomalá jízda je dnes hodně nebezpečná

Ahoj. Pokud není cena problém tak X-ADV. Stojí víc, ale dává víc. Není to samozřejmě žádná kroska (to ani NC) ale polňačky to dává s lehkostí kterou by od toho člověk nečekal.
Měl jsem Integru. To je silniční verze X-ADV a vzpomínám na ni s láskou. Na Starý kolena to bude cesta kterou se vydám.
Měl jsem Integru. To je silniční verze X-ADV a vzpomínám na ni s láskou. Na Starý kolena to bude cesta kterou se vydám.
1 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
bral bych X ADV ale holé, bez trapných předražených doplňků, když jsem byl v červnu na jarově na garančce majitel X ADV tam reklamoval plastový kufr Honda který mu ulítnul za jízdy Prahou
Díky všem za dosavadní názory. Jsem trochu překvapený, že je to zatím jednoznačně pro X-Adv. V diskuzích k různým testům a recenzím spíš lidé tvrdili, že je nesmysl utrácet tolik peněz za x-adv, když NCéčko zvládne to samé, resp. je to to samé, ale za podstatně míň peněz. Samozřejmě stejný je hlavně motor, ale už vidlice, brzdy, a další řada komponentů je jiná. Spíš by mě zajímalo, jestli ten rozdíl v ceně je "adekvátní" (no, cítím, že by to zajímalo hlavně mou manželku
)

CRF1000 píše: bral bych X ADV ale holé, bez trapných předražených doplňků, když jsem byl v červnu na jarově na garančce majitel X ADV tam reklamoval plastový kufr Honda který mu ulítnul za jízdy Prahou
Originál kufr Honda NIKDY!!!
Mě se na Integře po projetí nějaké nerovnosti otevíral i když byl zamčený, nikoliv jen zavřený.
Když jsem po koupi přijel domů a zjistil před domem že kufr je otevřený a prázdný chtěl bych vedle sebe mít člověka který ho konstruoval.
Měl jsem v něm peněženku s asi dvaceti tisícema a všemi doklady, OP, ŘP, kartička pojišťovny, kreditka....Rukavice za 5000,- a komplet dokumenty od motorky, včetně kupní smlouvy a techničáků. Sice jsem tenkrát všechno našel asi 80 kilometrů od domu na dálnici, ale nic to nemění na tom že ten kufr stojí za hovno.
Vrátil jsem ho původnímu majiteli grátis s tím že si nebudu kazit jméno prodejem takovýho šmejdu.
2 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
Ahoj, tak x-adv už je garáži...sice pořád nejistota, jestli to za ty peníze oproti NC stálo, ale je fakt, že jizdně i komfortem jsem se na tom cítil líp. Díky moc všem za názory
2 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
Pokud za tuhle všehochuť a nic pořádně je někdo ochotnej vylepit 3 kila, tak už se nedivím ničemu. A koupit si moto dle názoru 10 lidí z fóra, které navštěvuje x-set a z těch 10 to ještě 5 nemyslí vážně, to chce už pořádně vybagrovanou palici. Uz sem chodím cca 8 let, ale co tu nacházím poslední rok v tématech výběru motorky, to mi hlava nebere.
To, že to koupil a pak zjistil, že je to trendy pultuna k hovnu, se ani nedivím. Když si vezmu,co za ty prachy mohl mít ?
Naposledy editováno 11.08.2019 16:54:15
To, že to koupil a pak zjistil, že je to trendy pultuna k hovnu, se ani nedivím. Když si vezmu,co za ty prachy mohl mít ?
Naposledy editováno 11.08.2019 16:54:15
oldyno> Nie som si istý, či príspevkom #6 a #8 správne rozumiem, ale asi naznačoval, že sa mu X-Adv páči viac, no niekto (žena) ho prehovára na niečo iné. 80% ľudí, čo sa pýta, čo kúpiť, má vybraté a iba chcú potvrdenie - niekedy preto, že im iní ľudia zasievajú do hlavy pochybnosti. Tak potvrdenie dostal...
Otázka je, ako to dopadlo s tým predajom, lebo to tam už zasa nie je, či zasiahla vyššia moc alebo čo sa vlastne udialo.
Otázka je, ako to dopadlo s tým predajom, lebo to tam už zasa nie je, či zasiahla vyššia moc alebo čo sa vlastne udialo.
1 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
Možná mám, co já vím, jak o mě smysli okolí. Kdybys věděl, na čem všem jsem jezdil, samý rozpočtovky a jednu aktuálně taky a jak si chrochtám. A borcovi samo závidím, že má 3 kila, který může vyhodit bez přemýšlení za takovej zázrak, tož asi takto.
Naposledy editováno 19.08.2019 15:00:28
Naposledy editováno 19.08.2019 15:00:28
1 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
O motorkách se řeč nevede, řešíme tu skútr. Hlubší myšlenky obsahující nepopiratelné skutečnosti byly v příspěvku 6, pak se to celý zvrtlo.
Naposledy editováno 19.08.2019 20:40:37
Naposledy editováno 19.08.2019 20:40:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC 750X DCT vs X-ADV
oldyno> X ADV je skůtr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC 750X DCT vs X-ADV
CRF1000 píše: oldyno> X ADV je skůtr?
Trochu je, trochu ne. Lze posed jako na skútru nebo stát jako na cenduru. Dvojspojkovy automat. A podvozek co nema se skutrem společného prakticky nic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC 750X DCT vs X-ADV
JoskaH píše: Trochu je, trochu ne. Lze posed jako na skútru nebo stát jako na cenduru. Dvojspojkovy automat. A podvozek co nema se skutrem společného prakticky nic....
A řetěz :)
Ale v očích je to skútr no
1 reakcí na tento příspěvek NC 750X DCT vs X-ADV
To je odlišnost od skútru 
A ano normální motorky mají řetěz, pak sou motorky pro dedky kteří kdyby se ohly namazat řetěz tak se nenarovnaji, a i proto to má válce do stran aby to v případě pádu ze stojánku šlo s bábou lépe zvednout

A ano normální motorky mají řetěz, pak sou motorky pro dedky kteří kdyby se ohly namazat řetěz tak se nenarovnaji, a i proto to má válce do stran aby to v případě pádu ze stojánku šlo s bábou lépe zvednout


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rok stará CF Moto 650GT nebo ojetá ... [1, 2] Honda NC 750X, CF Moto 650GT | Rsputin | 48 | 19.2.2021 v 12:21 TomasNBK |
Honda NC750X , primární kolečko Honda NC 750X | Suskin | 20 | 11.11.2020 v 10:50 Animals21 |
nekdo na vyjizdky Honda NC 750X | dablik12 | 3 | 29.10.2020 v 11:08 Dablicek200Mph |
Smysl nových modelů Honda NC 700 a ... [1 ... 92, 93] Honda NC 700X, Honda NC 700S, Honda CTX 700, Honda N... | Mufiozo | 2775 | 21.9.2020 v 21:03 MedWed |
Motorka/skútr do města pro 200 cm j... Honda NC 750X | Johnny99 | 17 | 4.8.2020 v 13:09 CRF1000 |