globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava spoje nádrže
31.7.2019 v 13:41
Ahoj, pořídil jsem stroj z roku 1978 a po krátkém čase jsem zjistil, že ve spodním spoji plechových výlisků nádrže začal prosakovat mastný zrzavý sajrajt. Má někdo nějaký tip, jak toto opravit neinvazivní metodou? Tedy bez svařování, tmelení, broušení a lakování - moto má zachovalou původní zlatou metalízu s ručně malovanými linkami. Představuji si zalít problémové místo zevnitř nějakým tmelem nebo pryskyřicí odolávající benzínu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava spoje nádrže

2.8.2019 v 01:48 | Nahoru | #1

krokoš píše: Čau, ja by som šiel u veterána inou cestou. Riešil som ten istý problém, teda nádrž bola hrdzavá fest, a nakoniec som namontoval druhú, ale pred kúpou som pátral na nete o objavil firmu v Čechách, čo tie nádrže opravujú. Vylievajú to prípravkom Kremrot, môžeš to urobiť sám, ale keď to posereš tak.... si skončil. Oni to urobia profi, aspoň , čo som videl recenzie, popátraj tu na fóre aj na nete, je to myslím v Brne, ale nie som si istý. Tam je ten hlavný problém tá príprava pred tým vylievaním, oni s tým majú skúsenosti a vedia to, aspoň si myslím. Čo som si s nimi písal tak vedia z vnútra opraviť zaliatím aj dierky , teraz neviem či do 1 mm Držím palce.


Na ten Kreem Rot jsem taky narazil. Našel jsem tu jeden příspěvek i s fotkami, kdy se té firmě vylití nepovedlo, vrstva toho přípravku popraskala a nádrž tím byla definitivně odepsaná, protože už to z ní nejde dostat ven. Tady je odkaz na vlákno: https://www.motorkari.cz/tema/?t=199765

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava spoje nádrže

2.8.2019 v 05:11 | Nahoru | #2
RTourer> moc to hrotíte a čím lepší a dražší technologie tím potom větší problémy když se něco nepovede. Znova říkám 1200 Epoxy smíchaná v předepsaném poměru s 11kou tvrdidlem, rozumné množství nalít do nádrže, cca 1,5-2dcl, a pěkně s nádrží párkrát zatočit aby se to rozteklo všude, co bude navíc tak vylít ale jestli někde do rohu nateče 2-3mm vrstva tak to ničemu nevadí. Nechat 48 hodin tvrdnout a pak to nepovolí ani pod 100oct. benzínem. Dělal jsem to hlavně na nádržích pro 2T a co se týče odmaštění tak jen technický benzín a pak přes noc nádrž napuštěná teplou vodou s jarem, vylít, nechat vyschnout a nalít Epoxy. Řešení na dva problémy, vyrezlá nádrž a sáknoucí nádrž ve spojích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava spoje nádrže

2.8.2019 v 20:23 | Nahoru | #3

RTourer píše: Na ten Kreem Rot jsem taky narazil. Našel jsem tu jeden příspěvek i s fotkami, kdy se té firmě vylití nepovedlo, vrstva toho přípravku popraskala a nádrž tím byla definitivně odepsaná, protože už to z ní nejde dostat ven. Tady je odkaz na vlákno: https://www.motorka...ma/?t=199765 [/quote]

Písal som to aj v tom príspevku, ale napíšem to ešte raz tú nádrž nevylievali tým prípravkom v Brne!!!. V každom prípade by som bol po tejto skúsenosti veľmi opatrný v tom čím a či vôbec dám tú nádrž vyliať.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dobový test BMW R 100 RS z roku 1977 BMW R 100 RS RTourer 2 28.11.2020 v 08:11 SRLEvladan110
Přihlášení starý Brambory BMW R 100 RS Dzarous 9 10.5.2017 v 20:00 mzxy
stroboskopická lampa BMW R 100 RS tolind 3 3.1.2017 v 20:03 Benda1
Teče benál z přepadu BMW R 100 RS monkeykoule 4 22.5.2016 v 00:29 ŘízekB12


TOPlist