Naposledy editováno 29.07.2019 18:41:46
Ale to je jen teorie. Proměř dráty, že vše dobře vodí tam kam má a že to nevodí kam nemá. Např. vinutí alternátoru nesmí vodit na kostru. Tedy s výjimkou cívky napájecí CDI, jestli to nějakou má - ta je v CDI usměrněna jednopulzně.
Tento model neznám, tedy ani jeho zvláštnosti.
Je to ale jen jedna z mnoha teoretických možností, co může být špatně.
když zapneš víc spotřebičů(světla nejlíp všechny co jdou) zlepší se to?
Co jsi tam dával za regulátor?
1 reakcí na tento příspěvek Přehřívající se zelený drát z regulátoru dobíjení
Zkus do obvodu toho zeleného drátu zapojit ampérmetr, kolik tam poteče. A hlavně to zkus zapojit podle schématu v servisním manuálu. Ten nový regulátor je zřejmě kostřený chladičem, ne kablíkem,a ten zelený drát patří jinam.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíječka na hluboce podbitou bater... [1 ... 4, 5] Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 137 | 5.10.2022 v 12:59 jirka-mz |
Sekce poradna Kawasaki EL 250B | Kavachooper | 3 | 3.10.2022 v 06:26 HornisGSX |
šablovy pro E na výfuku Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 6 | 10.6.2022 v 13:34 assassin |
Jak nastavit rozvody na Kawasaki EL... Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 6 | 28.4.2022 v 22:32 smap |
Zapojení relé blinkrů - návod Kawasaki EL 250B | kawasaki-man | 1 | 20.3.2022 v 10:19 Mlanik |