bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: palivový ventil manet korado
28.7.2019 v 10:00
Dobrý den. U modedu Koradu mi teče benzin někde v místě palivového ventilu. Máte tušení o příčině ? Případně kde sehnat nový ventil a jak postupovat při výměně,když se zdá, že výměna bez demontáže motoru se vzhledem k prostoru zdá nemožná ?
Předem díky za každou radu, spěchá to, mám garáž přímo v bytovce a sousedé se mě kvůli zápachu unikajícího benzinu chystají kamenovat

palivový ventil manet korado

28.7.2019 v 18:24 | Nahoru | #1
Čau, ten ventil sa dá demontovať, sa mi zdá, aj bez demontáže motoru. Dá sa kúpiť na nete replika čínska, ale tá tiež nefunguje od nova treba ju dopilovať, nejaký zinkový odliatok ale dá sa zohnať aj lepší, skús nejaký motokrám. Lepšie je kúpiť tú novú gumku a ani ventil nemusíš demontovať. Zboku vymontuješ tú krytku a vymeníš tú gumku. Vyrobiť sa neda, skúšal som to. Teda horšie sa na Koráde čistí a odhrdzuje nádrž, to je boj. Tie gumky s dierkami sú stejné na Jawách na Babetách, aj na ČZ. Držím palce.

palivový ventil manet korado

28.7.2019 v 20:45 | Nahoru | #2

palivový ventil manet korado

28.7.2019 v 23:30 | Nahoru | #3
a to je takovej problem to vypustit do sucha aby to nechcalo na podlahu a pak uz to v klidu vyresit bez zbytecneho koupani v benzinu ?

palivový ventil manet korado

11.1.2020 v 13:09 | Nahoru | #4
Zdravím kolegu s mopedem Korado.Reaguji trochu opožděně,řešil jsem podobný problém. Co se kohoutu týče,je to nejslabší článek jinak skvělého mopedu.Hned v závěsu je koroze trubkové nádrže a praskání rozběhové páčky.
Originál kohoutek u novějšího typu Korada s aretací polohy má uvnitř nádrže sítko s přírubou a na ní až dosedá samotné těsnění.Vše utaženo převlečnou maticí.Po výměně kohoutu vždy došlo po nalití benzinu po čase k uvolnění a tím kapání benzinu na podlahu.Zřejmně plast a fibr reaguje na řepkový benzin.Po druhém či třetím dotažení si většinou vše sedlo,kohout se "zatáhl" a přestal kapat.Mizerný přístup,použit hasák a klíč.
U staršího originálního provedení není aretace polohy a sítko je "našroubováno"přímo na závit pod trubičkou rezervy. Těsní tedy jen samotné fibrové těsnění.Je to z hlediska utěsnění lepší řešení. Jiný průměr sítka.
Kohout z druhovýroby je už kapitola sama o sobě.Při montáži se musí určitě uvolnit motor z rámu. Navíc je zde další problém.Korado kvůli krycímu plastu má ovládání kohoutku značně vysunuté.U tohoto typu stačí lehce zatlačit do boku a benzín teče okolo tentokrát zepředu.Přestane těsnit gumové těsnění.Je zde moc velká vůle na osičce. To jsou mé postřehy.Snad pomůžou. J.B.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM SX 50 zapalování Manet Korado MikyKorado 0 19.1.2024 v 18:52 MikyKorado
Čištění nádrže Manet Korado Ezmo 4 22.12.2023 v 18:52 Zdenalbenal
Volnoběh - Manet Korado 70CCM Manet Korado MikyKorado 7 21.12.2023 v 17:14 MikyKorado
Úprava Manet Korado Ezmo 4 21.12.2023 v 08:45 rg250
Úprava Manet Korado Ezmo 0 20.12.2023 v 15:16 Ezmo


TOPlist