Téma: SV 650 2006 - šli byste do ní
25.7.2019 v 11:13
Ahoj všichni,

mám jasno v tom, že chci koupit SV 650 (N). V nějakém slušném stavu a udělat na ní vše co je potřeba (řetězovku, svíčky, filtry olej, destičky, ...)

Co vy na konkrétně tenhle kousek? Byl jsem se na ní mrknout, zadní destičky KO, kotouč 50%, řetězovka 40%, předek 70%. Jinak se zdá vcelku v pořádku, motor nepodřený, zvuk motoru čistý, vidlice nepodřená, vidlicové trubky OK, žádná vůle na kyvce ani na kole, žádná vůle v krku. Ale ty kilometry stejně nebudou reálný, tak nevím na co můžou vyjít nový rozvody, vůle atd... případně na co ještě u SV dát majzla?

Díky za rychlé a relevantní informace.

https://www.motorkar...-sv-650-1448373.html

Naposledy editováno 29.07.2019 08:33:57

2 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 11:17 | Nahoru | #1
vypada pekne.
Jen bacha na ten vyfuk. Jestli nema homologaci, tak bys mohl mit problemy na STK a v zahranici.
Si to projed a zkus jestli jede rovne i bez drzeni riditek.
Na nic konkretniho SVcka jinak netrpi.
Jen japonska klasika - regulator. Ale neni problem jej vymenit.
Jestli do nej pujdes, tak si hned zmer jak ti to dobiji.

Naposledy editováno 25.07.2019 11:19:28

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 11:25 | Nahoru | #2
Jarrinn> Ahoj, dobíjení si změřim při nastartovaný motorce a zapnutých světlech ještě u něj (ale jinak regl +- 2500 myslim), ale tak pro slevu třeba.
Vejfuk má homologaci i se svodama.

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 11:27 | Nahoru | #3
Jarrinn> STK zařídí ještě před převzetím, nicméně origo k tomu neni no :/.

SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 11:54 | Nahoru | #4
jestli bude jezdit rovne a chces ho, tak ho ber

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 13:51 | Nahoru | #5
Ty KM rozhodne nebudou pravy, uz jen podle dovozu z IT, pak ze to zminuje v inzeratu, neni serviska. Tomu by odpovidal I stav kotoucu, ze to ma daleko vice nez 38.

Uplne nejlepsi by bylo tomu zmerit kompresi at vis na cem jsi, vsechno ostatni za par tisicovek opravis, ale jak motor zacne zrat olej (a ze u SV s velkejma KM zacne) tak to uz jsi pak s investicema trochu jinde.
Ale to te stejne bazarnik nenecha udelat.

Kolik bude stat prvni servis si spocitas podle toho co jsi na tom nasel.
Nechci te zrazovat, ale tech motorek je na prodej pomerne dost, ja bych koukl jinde, idealne od soukromnika

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 13:59 | Nahoru | #6
KubaLC8> mam taky SV z Italie (rocnik 2000). Kupovany s 42 000km. Ja k tomu pridal dalsich 30 000 Km. A olej to trochu papa, kdyz se za to hodne taha.
Cca 1dcl na 1 000km. Coz je prd.

Kompresi asi nezmeri, ale empiricky by se zjistit dalo.
Vyjet na dalnici a zkusit jestli to da tachometrove pres 200km/h.

Ze by SV byly nachylny na velky zrani oleje slysim prvne.

SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 15:24 | Nahoru | #7
Kdyby ti tu někdo napsal ať to nebereš tak dáš na jeho názor? Nikdo tu motorku nezná tak proč se vůbec tady ptáš? Kup si co se ti líbí popř. někoho k té motorce vem ať na ní mrkne. Tady to je k hovnu

SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 17:27 | Nahoru | #8
Kdyby si ji nevzal, tak se zkus podívat i po Gladiusovi. I když má o trochu větší hmotnost, tak je hravější a ovladatelnější.

Na km nehleď, podívej se jak to má moc odřené stupačky. A jestli to má kotouče tak na půlce, tak ber, že to nemůže mít více jak 60 000km. Ventilové vůle asi tak do 2000Kč. Záleží, jak kde. Ale jestli půjdeš do Suzuki a začnou tam měnit podložky, tak se nedoplatíš. Některé servisy mají vlastní podložky a různě to prohazují, což není cenově likvidační. Slušné přední desky počítej okolo 1500Kč. Výměna není nic světoborného, dá se udělat doma.

Naposledy editováno 25.07.2019 17:37:12

SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 20:53 | Nahoru | #9
Teeeda vy mě strašíte. Snad abych radši koupil to SVčko nový ne?

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 21:50 | Nahoru | #10
No skoro jo , nechceš moje? Přemýšlím že bych jí pustil dál. Ale je to verze S, do provozu 2011, najeto v tuto chvíli skutečných 11 tkm, serie bez jakéhokoli doplňku. Cena by byla vyšší než u té inzerované, ale možná ani ne, když vidím co vše bys dělal..

btw pod nickem one-z nejsem na netu žádný nováček, šmejd co stáčí nejsem

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 22:41 | Nahoru | #11
one-z> Hehe, tak to už bych spíš věřil těm 40k za 14 let :DD, než 11k za 9 let :DD

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 22:41 | Nahoru | #12
hele ja bych jí bral je to pěkna máša - klín pod motorem , štítek a mam dojem že i uchycení předního světla je dokupovaný?ale jistej si nejsem, vyzkoušej jestli jede rovně a pak maximalku , tady stim najezdem by to tech 200 mělo dat , rozvodak je co cca 50 000 , ventilový vule určo zkontrolovat co nejdřív (ja mam nalítano 96 000 a dělal sem je jenom jednou , rozvodak mam už druhej . ale podruhý sem ho měnil v 85 000,jenom preventivně , kdy se mi pravě zadřela klika) a podložky se nechaj i zbrousit pokud bude potřeba , u SV se totiž ventilový vule zmenšují - hrozí podpalení ventilu , a hlavně hlídat olej , SV se radí zadíraji na klice a nejezdit po zadnim, to hrozí to samé , jo a k ladaku musí mít na sobě E a DB kiler , jinak na technický neprolezeš , ale zase da se sehnat origo za par peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

25.7.2019 v 23:36 | Nahoru | #13
MultiX> v poho, mi je jasný že to moc uvěřitelný není, ale je to tak, myslím, že podle origo věcí a jejich opotřebení by to znalec SV poznal, ještě na jaře měla origo pneu z výroby

zdenysrx6> koukám, že máš na SV mrak km, seš další co zmiňuje maximálku, to ty motory tak slábnou s najetými km? Co pozoruju u své, tak se motor do nějakých 8 tkm zlepšoval, především z pohledu vibrací, které se dost snížily a maximálka se zvedla z necelých 210 ve 3 tkm na nynějších 230 (mám S). A ještě k tomu oleji, držíš hladinu na rysce max, nebo máš raději trochu přelito?

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 00:48 | Nahoru | #14
kluci zbytecne ho strasite vecma, ktery jsou naprosto bezny u jakekoli motorky (receno laicky - stat se muze vsechno)
Co ma SVcko hodne dobry je motor a ram...oboje snese hodne. Novejsi model (tento) ma navic okruh chlazeni oleje a je to strikacka . To ze ma zvadly brzdy a slabej podvozek clovek zjisti, az kdyz je porad v omezovaci.(jako kazdej nahej sestkovej japonec).

Jestli je to pro dotycnyho prvni silna motorka, tak mu poslouzi az az bez vetsich starosti.
..a dvouval do vecka ma koule...zvlaste u "sestky" :)

ja osobne resil u te stare vrany jenom dobijeni (regulator udelal papa...japonec, ital, anglan, vsichni to znaj :) )
Vidle (gufera), spojka atd je spotrebak

Naposledy editováno 26.07.2019 00:59:03

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 05:46 | Nahoru | #15
By mě zajímalo, co s těmi kotouči všichni dělaj. Letos jsem překročil na Fazeru 40 tkm a kotouče pořád jak nový. A to se s nimi moc neseru, často mívaj takovej namodralej nádech

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 08:06 | Nahoru | #16

Jarrinn píše: kluci zbytecne ho strasite vecma, ktery jsou naprosto bezny u jakekoli motorky (receno laicky - stat se muze vsechno)
Co ma SVcko hodne dobry je motor a ram...oboje snese hodne. Novejsi model (tento) ma navic okruh chlazeni oleje a je to strikacka . To ze ma zvadly brzdy a slabej podvozek clovek zjisti, az kdyz je porad v omezovaci.(jako kazdej nahej sestkovej japonec).

Jestli je to pro dotycnyho prvni silna motorka, tak mu poslouzi az az bez vetsich starosti.
..a dvouval do vecka ma koule...zvlaste u "sestky" :)

ja osobne resil u te stare vrany jenom dobijeni (regulator udelal papa...japonec, ital, anglan, vsichni to znaj :) )
Vidle (gufera), spojka atd je spotrebak



Na jednu stranu ho mozna strasime neopravnene, na druhou stranu ho mozna strasime opravnene co vsechno muze italska stocenka skryvat za pasti.
Kdyby si kupoval motorku, ktera se v inzerci objevi jedna, dve za rok, tak fajn, ale eNkovy SV? Tady je myslim na vyber toho docela dost.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 08:54 | Nahoru | #17
Proč se tu lidi pořád divěj těm malejm nájezdum a hned podezíraj majitele ze stáčení. Vím o spoustě motorek, co slouží jen jako ozdoba garáže a najedou za rok sotva 500km a nebo taky nic. Lidi prostě nemaj čas jezdit, tak už to chodí. Já mam dvě motorky od fungla, koupeny v roce 13 a 14, a maj teď najeto jedna necelých 10tis a druhá lehce přes 10tis. Jezdim jen když je hezký počasí a spíš o víkend a takovejch dní je tady jen pár do roka.. A ten čas.. Zastavit ho neumim a je ho strašně málo..

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 08:57 | Nahoru | #18

Krovak píše: By mě zajímalo, co s těmi kotouči všichni dělaj. Letos jsem překročil na Fazeru 40 tkm a kotouče pořád jak nový. A to se s nimi moc neseru, často mívaj takovej namodralej nádech



Já mám na FZS1000 přes 65 tisíc km a kotouče taky pořád jako nový. A že taky dostanou často zabrat. Jenže třeba celá brzdová soustava na FZS1000 je úplně někde jinde než na SV650.

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 09:30 | Nahoru | #19
to one-z zdenysrx6> koukám, že máš na SV mrak km, seš další co zmiňuje maximálku, to ty motory tak slábnou s najetými km? Co pozoruju u své, tak se motor do nějakých 8 tkm zlepšoval, především z pohledu vibrací, které se dost snížily a maximálka se zvedla z necelých 210 ve 3 tkm na nynějších 230 (mám S). A ještě k tomu oleji, držíš hladinu na rysce max, nebo máš raději trochu přelito? [/quote]

mě to motoricky začínalo slabnout až tak přes padesat , ale mam za to že to předemnou někdo tak o dvacku stočil , kupoval sem jí se 16 000,stim že se lehce sklouzla , což na ní bylo i vidět a přitom to byla dobře zakamuflovana totalka na předek , a poznal sem to až když sem měnil gumu ve předu a olej radši max+ , i když tahometrově měla 85 ale muj odhad ,i podle kompresních tlaku ,tak 100+

tady je počteníčko - příspěvek ode mě
http://www.suzukisv....hp?f=35&t=4786¨
http://www.suzukisv.....php?f=34&t=5008

SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 10:51 | Nahoru | #20
MultiX , máš to tam 10 km , hodnotenia predajcu sú tu , už mala byť doma .
Kilometre môže sedieť v pohode , zadný kotúč nestojí tak veľa a Talianov pravdepodobne učia brzdiť len zadnou , lebo viac zodratý zadný kotúč na moto z IT je celkom obvyklé a normálne .

Naposledy editováno 26.07.2019 11:39:12

SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 11:12 | Nahoru | #21
Pořád řešíte nájezdy...mám stejnou a máme nalítano 60 tis.km a to proto, že sem si loni zlámala hnátu

SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 12:22 | Nahoru | #22
Ja som prešiel z Kawy Z750 (2004) na SV 650 S (2011) a bola to chyba. Motor v pohode, ale podvozkovo slabé. A možno som mal blbý kus... Keď si už na SV jazdil a vyhovuje ti, tak už som ticho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 15:00 | Nahoru | #23

SuperSic58 píše: Proč se tu lidi pořád divěj těm malejm nájezdum a hned podezíraj majitele ze stáčení. Vím o spoustě motorek, co slouží jen jako ozdoba garáže a najedou za rok sotva 500km a nebo taky nic. Lidi prostě nemaj čas jezdit, tak už to chodí. Já mam dvě motorky od fungla, koupeny v roce 13 a 14, a maj teď najeto jedna necelých 10tis a druhá lehce přes 10tis. Jezdim jen když je hezký počasí a spíš o víkend a takovejch dní je tady jen pár do roka.. A ten čas.. Zastavit ho neumim a je ho strašně málo..


To je určitě pravda, ale takové motorky se zpravidla neprodávají v bazaru dotažené z IT za pár šlupek.
Sám mám Škoda Fabia první majitel rok 2003 najeto reálných 45k, ale to auto je prakticky neprodejné
To že ta motorka stojí 50k místo 180k (nová) a někomu se to ještě vyplatí tánout z IT a vydělat má obvykle svůj důvod.
Ale jo, kdo má šikovný ruce a dílnu, jemu se to může vyplatit...

Naposledy editováno 26.07.2019 15:02:15

(reakce na) SV 650 2006 - šli byste do ní

26.7.2019 v 23:18 | Nahoru | #24
zdenysrx6> díky

smire> pro mne to je první pořádná motorka a to, že ten podvozek není ideál cítím i tak, takže spíš vlastnost, než že bys měl špatný kus, to stejné když se začne víc brát za brzdu, ale než to vylepšovat, to je imho lepší vyměnit celý stroj

Spazik> prodejné to je, ale většinou za to nedostaneš víc peněz, u auta je to snazší, to se udá po rodině či známých většinou v pohodě, ale motorku...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 650 a vhodne pneu Suzuki SV 650 Rabbit10 10 18.8.2019 v 00:06 burdus
Rosí olej Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S Rolda89 8 30.6.2019 v 12:42 Rolda89
Radary [1, 2, 3, 4] Suzuki SV 650 iMAD58 93 28.6.2019 v 15:13 FiZzeR
Neházi jiskru - záhada Suzuki SV 650 Jarrinn 16 12.6.2019 v 19:26 Jarrinn
Výroba dB killeru Suzuki SV 650 xCharlie 12 10.6.2019 v 15:07 kerut

TOPlist