globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosim pomoc už nevím co s tím
29.6.2019 v 17:24
Ahoj může mi prosím někdo poradit, na motorce jsem na posledy jela v listopadu do minulého týdne stala v garáži už loni nechtěla startovat když byla zahřáta. Tak jsme na ni vyměnili svíčky destičky a tlumice vytekli tak jsem tam dala nové gufera atd. I přední brzdy jsou udělane ale problém nastal když jsem chtěla nastartovat. Baterka je dobita šťávy tam jde dost. Pouze cvaka v cifce pod sedackou a ani to nehne s motorem startet jsme měli venku ten jde krásně zkoušeli jsme to roztlacit na 4 nic ani neskytne no a ted jsme to dali na hlavní stojan a zkoušeli pootocit motorem na 6 a nic prostě to vypada ze je zaseklej motor nebo ja vubec nevim ? nemáte s tim prosím nekdo zkušenost jedna se o kaeasaki gpx 750 r rok 1987

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím

6.7.2019 v 22:00 | Nahoru | #1

Romans512 píše: filipes> Ok. Nebudem si teda ukazovat pindíky a cokoliv si dokazovat, ale pátrat po problému. Tedy v první řadě je třeba sehnat nebo půjčit tester chladící soustavy. Všechno ostatní je podle mě hádání z čajových lístků. Místo víčka chladiče nasadit adaptér od testeru, nafouknout dejme tomu tlakem 0,5- 1,0 Bar a nějakou chvíli tlak sledovat. Pokud bude tlak klesat a nikde nebude únik patrný, je jasné, že jde do spalovacího prostoru. Pokud bude držet, moto je třeba nastartovat a opět sledovat tlak. Pokud bude naopak vzrůstat, je zase zle, a je jasné, že tlak ze spalovacího prostoru uniká do systému chlazení. Dokud se tohle neudělá, nikam dál se asi nepohnem.



a kdyz neni vybaveni, tak se to da udelat tak, ze to nafouknes hadickou, kterou si system odfukuje a prisava vodu. Tlakove vicko je dvoucestne a tak okruh nafouknes kompresorem s merakem na hodnotu ktera je na vicku (treba 1,1bar). Muzes nafouknout i trosku vic, treba 1,5bar. Pote odpojis od hadicky kompresor kterym se to tlakovalo a vicko upusti vyssi tlak ven a ponecha okruh natlakovany na maximalnim tlaku uvedenym na vicku. Pockej minutu a pak vicko otevri. Bud tlak v systemu upsoukne a tim padem vis, ze nikde neunika a nebo nic nepsoukne pri otevreni vicka a vis, ze ti tlak nekam unikl a mas netesnot.
A jak otestovat jestli to tlakuje do vody uz jsem psal.
Na komprese uz potrebujes merak a jen upozornim , ze ty levne cinske meri nesmysly, protoze je v nich ventilek, ktery vyrazne brani mereni skutecneho tlaku ve valci a je potreba to doupravit a nebo mit nejky lepsi merak.

Existuje jeste jedno mereni a to se zas obracene tlakuje spalovaci komora a pozoruje se unik. (leakdown test). A je ted otazka jestli ma cenu se s tim parat a nebo to nedat nekam do servisu, protoze kupovat si vybaveni jen kvuli jedne motorce se asi moc nevyplati.
hodne stesti...

(reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím

25.7.2019 v 09:01 | Nahoru | #2
cuir> každý měřák komprese má správně mít ventilek, ať už je čínský nebo ne, a čím blíž ke spalovacímu prostoru tím lépe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
poradte mám koupit?? [1, 2] Kawasaki GPX 750 bulldogbiker 49 17.10.2014 v 23:07 bulldogbiker
Potřebuju nezávislou porotu :) [1, 2] Kawasaki GPX 750 stassek 53 18.12.2013 v 12:45 petr54
Špatně padají otáčky motory při ubr... Kawasaki GPX 750 fantomas 10 29.8.2013 v 15:17 zispozi
Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : ... [1, 2] Kawasaki GPZ 900, Kawasaki GPX 750 stassek 31 22.1.2012 v 12:07 postak1
Potřebuji radu Kawasaki GPX 750 Levas3 2 17.1.2012 v 11:24 z-x-r


TOPlist