bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Potřebuju nezávislou porotu :)
7.3.2013 v 16:38
Ahoj,
mám takovou malou prosbu. Delší dobu pokukuju po Kawasaki 750 GPX (vím, je to stará herka, je hnusná a nejdou na to koupit gumy ale o to teď nejde..). Vloni jsem se byl podívat na jednu v Mistříně, která je mimochodem stále ještě ke koupi, a teď jsem objevil jednu v Olomouci, konkrétně u Pavelky (ano, znám pověst tohoto prodejce).
K věci. Nenašel by se v Olmiku nebo okolí, příp. i v Brně někdo, kdo by byl ochotný se se mnou v sobotu na motorku zajet podívat, případně ji projet? Právě kvůli té nechvalné pověsti bych rád měl vedle sebe nějakého jiného hodnotitele (úplně nejlepší by bylo, kdyby měl s tímto strojem zkušenost).
Ta v Mistříně nebyla špatná, ale potřebuju srovnání, navíc prý měla broušené vačky, což sice nevím úplně přesně, jakou má trvanlivost a jaké to případně může mít negativní následky, ale asi to nebude žádná hitparáda.
Díky za každého dobrovolníka

edit: Pavelka
& Mistřín

Naposledy editováno 07.03.2013 16:40:59
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 16:51 | Nahoru | #1
Svatobořice-Mistřín se líbí mě víc

Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 17:25 | Nahoru | #2
Tak pokud ty vačky někdo neojebal tak musí vydržet.

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 17:57 | Nahoru | #3

kokoška. píše: Svatobořice-Mistřín se líbí mě víc


Souhlasím, ale zase ta druhá má origo dva vejfuky a s tím jedním je to tak nějak prázdný. Měl jsem GPX 600 - bez závady a spokojenost. Taky jsem zkoušel jeden laďák - dobrý, ale se dvěma origo lepší. Jinak ale jak říkám souhlas s Kokoškem.

2 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 18:02 | Nahoru | #4
No ta z Mistřína bude mít asi kotouče po smrti, ale jinak se mi líbí taky víc, ale se spolehlivostí bych u obou moc nepočítal, nevím zrovna GPX bych se bál...

Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 18:05 | Nahoru | #5
Taky se mi líbí Mistřín

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 18:07 | Nahoru | #6
Já měl GPX 750 a je to opravdu dobrá motorka na svůj věk, radši bych volil origo stav



Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 19:19 | Nahoru | #7
Ta je pěkná

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 20:26 | Nahoru | #8
žabák250> mmm tak takovou bych taky bral ta z Mistřína má trochu popraskané kapoty, asi to bude chtět trošku předělat kabely, protože tam byly nějak blbě nacvaklé pod kapotama, no a možná i centrální stojan, páč ten tam byl jaksi přidělanej špagátem či co a prd to na něm drželo. Jelo to ale pěkně. .. jo a nefungoval sytič. U teho Pavelky se bojím aby to nebylo pěkné zvenku a motor totálně po srmti.

Naposledy editováno 07.03.2013 20:28:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 20:27 | Nahoru | #9

dewwil píše: No ta z Mistřína bude mít asi kotouče po smrti, ale jinak se mi líbí taky víc, ale se spolehlivostí bych u obou moc nepočítal, nevím zrovna GPX bych se bál...

hranka co? taky jsem koukal, jinak tyhle pevny kotouce udela na laseru kde kdo, já si nechaval delat asi za 700 kus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 20:29 | Nahoru | #10

dewwil píše: No ta z Mistřína bude mít asi kotouče po smrti, ale jinak se mi líbí taky víc, ale se spolehlivostí bych u obou moc nepočítal, nevím zrovna GPX bych se bál...



proč myslíš že bys ses bál? podle mě by to měly být spojehlivý stroje, když ten motor pak použili aj do ZXR.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 21:27 | Nahoru | #11
Nechci kecat ale ta u Pavelky bude asi pryč. V úterý jsem tam byl a zrovna na uplně stejné odjížděl starší borec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

7.3.2013 v 22:01 | Nahoru | #12

stassek píše: proč myslíš že bys ses bál? podle mě by to měly být spojehlivý stroje, když ten motor pak použili aj do ZXR.



no možná si to pletu s gpx600, ale byly hrozně náchylný na seřizování a nějaký problémy s vačkama(vydírání či co), jinak neříkám, že třeba nenarazíš na dobrej kus jako třeba já na TLR, který má k dnešku 172tkm na origo motor jen s pravidelnými servisními intervaly a každej se tomu diví, když by to podle nich už po 50tkm mělo být po smrti...

Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 02:05 | Nahoru | #13
A co zkusit kouknout se po GPX v DE?
Urcite za podobny prachy sezenes daleko lepsi kus.
Jednu dobu jsem po GPXu taky koukal, takze vim ze v Nemecku jsou.

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 03:17 | Nahoru | #14
Gpx 750 problém s vačkami určitě neměly,na co je třeba dát pozor jsou gumová hrdla od karburátorů do vzduchového filtru jsou kolmá mezi trubky rámu a při špatné montáži se deformují-časem ztvrdnou a nejdou dosadit tam kde by měly být to má za následek přisávání a nemožnost seřídit karburaci.Časté je také pískání řemenu alternátoru,prokluzování při špatném dopnutí.A asi poslední protiponořovací systém s ohledem na věk..Jako nový fungoval bezchybně.K těm hrdlům nevím jak dnes, ale v roce 1991-92 kdy jsem Gpx v úpravě jezdil byla cena kolem 7000kč

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 10:28 | Nahoru | #15
[quote=stevan]Časté je také pískání řemenu alternátoru,prokluzování při špatném dopnutí.

Řemen na alternátoru u GPX???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 12:45 | Nahoru | #16

StB píše: [quote=stevan]Časté je také pískání řemenu alternátoru,prokluzování při špatném dopnutí.

Řemen na alternátoru u GPX???

kolego když o tom nic nevim tak nedělám chytrého Ano Gpx má alternátor né na hřídeli,ale nad kártry,touto konstrukcí se docílilo menší stavební šířky motoru a také odlehčení klikového hřídele tak jak to známe již u dnešních moderních strojů..konstrukce dobíjení Gpz je jiná!




Na obrázku je řemen veden pod číslem 59011 ta druhá fotka je má Gpx v roce 1991 v ůpravě kopená ve švýcarsku jeto 22let tak se omlouvám zaa kvalitu foto tenkrát jsem digitální foták opravdu neměl...



(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 13:26 | Nahoru | #17

stevan píše: kolego když o tom nic nevim tak nedělám chytrého Ano Gpx má alternátor né na hřídeli,ale nad kártry,touto konstrukcí se docílilo menší stavební šířky motoru a také odlehčení klikového hřídele tak jak to známe již u dnešních moderních strojů..konstrukce dobíjení Gpz je jiná!




Na obrázku je řemen veden pod číslem 59011 ta druhá fotka je má Gpx v roce 1991 v ůpravě kopená ve švýcarsku jeto 22let tak se omlouvám zaa kvalitu foto tenkrát jsem digitální foták opravdu neměl...




Dobrá fotka ale tyto kawy GPX i ZXR
problémy s vačkama meli vydrolovali se

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 13:29 | Nahoru | #18

StB píše: [quote=stevan]Časté je také pískání řemenu alternátoru,prokluzování při špatném dopnutí.

Řemen na alternátoru u GPX???


Co je natom tak divné hmmm je to přece Kawasaki

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 13:50 | Nahoru | #19
za celou dobu co se opravami zahraničních moto zabývám to je od roku 1987 až doposud jsem se s problémem vydřené vačky na gpx a gpz setkal párkrát a domnívám se ,že vždy se jednalo o chybu majitele při pouřití špatného oleje,přehřátí motoru a stím spojené problémy..pro rejpaly od roku 1991 jsem měl s kolegou jeden s prvních ofic motoservisú takže tyto info jsou podloženy praxí..a né internetovým surfováním

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 14:09 | Nahoru | #20
[quote=stevan]za celou dobu co se opravami zahraničních moto zabývám to je od roku 1987 až doposud jsem se s problémem vydřené vačky na gpx a gpz setkal párkrát a domnívám se ,že vždy se jednalo o chybu majitele při pouřití špatného oleje,přehřátí motoru a stím spojené problémy..pro rejpaly od roku 1991 jsem měl s kolegou jeden s prvních ofic motoservisú takže tyto info jsou podloženy praxí..a né internetovým surfováním[/quo

no to je ten problem ty oleje každy jenom jezdil a nikdo nedával novy olej ono dneska jestli někdo chce prodat takovou starou motorku tak tam bude problem protože nikdo neprodá starou udržovanou motorku moje praxe, a zakladatel psal že ta jedna ma přebroušené vačky tím pádem pochybuji že dělal i spodek kliku atd. když takovou poctivou motorku tak asi jedině z venku

Naposledy editováno 08.03.2013 14:09:55

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 14:33 | Nahoru | #21
..ano tohle je pravda spoustu poškození si majitelé způsobí sami svým neodborným,nebo rádo by šetřivým přístupem,nadávaní na nekvalitu určitého typu je pak jen obhajováním svého dyletantského přístupu a lemplovství...Bohužel s rozšířením iternetu toto má vzrůstajicí tendenci..opravdu nejde poradit jak rozlisovat kliku doma ve svěráku !!!Rada na určité otázky ano,ale složitější opravy,nebo výroba dílů je otázkou několika letých znalostí materiálů,technologijí opracování a dalších důležitých věcí..Snad nikoho z nás nenapadne řešit operaci slepého střeva přes internet i když podlé chyrurga jde o banální operaci...

2 reakcí na tento příspěvek Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 16:03 | Nahoru | #22
hm, tak u toho pavelky to fakt někdo tento týden koupil. Takže tím pádem toto téma asi ztrácí relevanci Jinak ještě k těm vačkám, myslíte, že že teda raděj nebrat? Resp. je při takovéto závadě častá souběžná závada na klice nebo někde jinde? (prd tomuhle rozumím, proto se ptám)

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 17:45 | Nahoru | #23
stassek> ja mam jeden takovy motor z zxr doma vačky vydřené a klika přidřena na šálach vačky poznaš pohledem při sundáni víka to je jasné a klika to jedině poslechem jasne že to nebudeš prodavajicimu rozebírat vem sebou nějakého borca na motory poslechem to pozná

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 17:49 | Nahoru | #24
stevan> slepe střevo je uplně vpohodě když kdejaký šikmooký umi různe transplantace čehokoliv v lidském těle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 17:52 | Nahoru | #25
DRN.> dej tip na nekoho na kotouče... neco bych si nechal udelat.

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 17:58 | Nahoru | #26
stassek> vaček bych se nebal. ja osobne vydřel na suzuki behem cesty z brna do prahy po D1. proste si spapala olej a ja na to nejak nekoukal a jel a jel ... dal jsem motorku jednomu panovi co dela motorky tady v okoli a zabrousil sedla i vačky a motorka šlapala v pohode. pak jsem vymenil pist,kroužky i čep a motor krasne tichy a najezdil jsem snim dalši dva roky bez poruchy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 18:10 | Nahoru | #27
stevan> omlouvám se pokut jsem se Tě dotknul svojím podivem nad řemenem u altíku. Protože jsem neměl řez motorem 750ccm, myslel jsem, že je stavba stejná jako u 600ccm - ale není.

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #28

StB píše: stevan> omlouvám se pokut jsem se Tě dotknul svojím podivem nad řemenem u altíku. Protože jsem neměl řez motorem 750ccm, myslel jsem, že je stavba stejná jako u 600ccm - ale není.

né v pořádku nic se nestalo jen mne rozhodil ten smajlík...myslel jsem,že je to od nějakého dvaceti letého chytrého hejska na ty chytám na první dobu...Jinak VFR SUPER MOTOCYKL A ZVUK...

(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

8.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #29
motomiro> já si ted nechávám dělat kotouče už na druhou motorku co mám u pana Slavíčka ze Strakonic. Práce kvalitní, kliděn ti udělá kotouč o 0,5-1mm širší aby víc vydržel jinak cena plovoucího kotouče i s nýtováním a repasí vnitřního kola cca 1800, jinak pouze výroba i s nanýtováním 1500 což je myslim pěkná cena jak to bude u pevnýho kotouče to nevim.. kdyby si chtěl kontakt tak napiš.. jinak tady přidávám foto



(reakce na) Potřebuju nezávislou porotu :)

9.3.2013 v 14:13 | Nahoru | #30
[quote=dewwil]no možná si to pletu s gpx600, ale byly hrozně náchylný na seřizování a nějaký problémy s vačkama(vydírání či co), jinak neříkám, že třeba nenarazíš na dobrej kus jako třeba já na TLR, který má k dnešku 172tkm na origo motor jen s pravidelnými servisními intervaly a každej se tomu diví, když by to podle nich už po 50tkm mělo být po smrti...[
/quote]
Když vše dodržuješ jak máš motory vydrží ale nekteří koupí sezonu dve jezdí bez udržby a pak prodají se stočenym tachometrem jako nová min používaná
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosim pomoc už nevím co s tím [1, 2] Kawasaki GPX 750 Zuzča 60 25.7.2019 v 22:03 MrZman
poradte mám koupit?? [1, 2] Kawasaki GPX 750 bulldogbiker 49 17.10.2014 v 23:07 bulldogbiker
Špatně padají otáčky motory při ubr... Kawasaki GPX 750 fantomas 10 29.8.2013 v 15:17 zispozi
Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : ... [1, 2] Kawasaki GPZ 900, Kawasaki GPX 750 stassek 31 22.1.2012 v 12:07 postak1
Potřebuji radu Kawasaki GPX 750 Levas3 2 17.1.2012 v 11:24 z-x-r


TOPlist