1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím
Romans512 píše: filipes> Nezlob se na mě, ale provozovat to bez expanzky byl nápad za všechny sestercie. Ona totiž ta voda má jednu takovou zajímavou vlastnost, a to, že při zahřívání zvětšuje svůj objem. A od toho tam právě ta nádobka je ( resp. byla), aby ten rozdíl v objemu při zvýšení teploty absorbovala a při vychladnutí ho pak vrátila zpět. A taky v systému udržuje určitý provozní přetlak, díky němuž má ta voda vyšší bod varu, než při tlaku atmosférickému. Po tvé úpravě voda při zahřátí odtekla pryč a po vychladnutí v systému přirozeně chyběla. Díky tomu pak vodní pumpa honila jen bubliny a motor se přehříval, i když třeba teploměr ukazoval normální teplotu- neměřil vodu, ale vzduch. A co je nejhorší, díky nedokonalému chlazení v odešlo v lepším případě těsnění hlavy, v tom horším se v hlavě nebo válci vytvořily praskliny. Super street úprava.
nezlobim . Ano určitě je lepší když tam ta expanzka je, to se přít nebudu. Ale to co popisuješ je pěkná teorie v praxi už to tak horzný není. Jde o to že ten zvýšený tlak se tam udělá vždycky, protože ten tam drží přetlakový ventil. S tou ztrácející vodou to je tak, že ona ti napoprvé unikne větší část, která jak jsi psal vznikne zvětšením objemu (dělá to cca 1 deci). Pak se samozřejmě už nevrátí zpět místo toho se tam nasaje vzduch. Ten ventil je v nejvyšším místě okruhu. Pod ním je tím pádem vzduchová bublina o velikosti dvou panáků. Odtud vede hadice do chladiče a až z chladiče do pumpy (všechno směrem dolů) tudíž aby to nasálo ten vzduch , musel by tam být obrovský podtlak (takovej ta pumpa může mít leda v nejvyšších otáčkách a to kdoví jestli). Na druhou stranu by takový proud vždycky vyhnal vzduch i z hlavy (pokud by tam zůstával). Prostě tvrdit že tohle je jasná příčína je naprostý střílení od pasu. S tou motorkou jsem jezdil dlouho a nikdy nebyl problém s chlazením. Teplota vody se vždycky držela na rysce kde to má být, nekolísala, ventilátor spínal naprosto přesně. Nikdy mi to nevyvřelo, nidky tam nechybělo víc vody. Při dalších jízdách už ta voda samozřejmě nešla ven. Ale přesto jsem to byl zvyklej dolívat.
Nebudu tvrdit že je to nemožné, ale jako jistou příčinu bych to rozhodně neviděl. Navíc ani nevíme co s tím je. Jestli to je opravdu prasklý.
Nemám chut se tady s váma dohadovat, je to zbytečný a skončí to akorát tím že budem navzájem dělat machry kdo tomu víc rozumí.
Bylo by super pro Zuzku sepsat co všechno s tím může být a jak to zjistit.
prasklý těsnění nebo válec = bude to fučet do vody - zkontrolovat okruh bez víčka, jestlí nevaří
Něco s pumpou = nebude se hýbat voda v okruhu - zkontrolovat okruh bez víčka, jestli tam proudí voda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
poradte mám koupit?? [1, 2] Kawasaki GPX 750 | bulldogbiker | 49 | 17.10.2014 v 23:07 bulldogbiker |
Potřebuju nezávislou porotu :) [1, 2] Kawasaki GPX 750 | stassek | 53 | 18.12.2013 v 12:45 petr54 |
Špatně padají otáčky motory při ubr... Kawasaki GPX 750 | fantomas | 10 | 29.8.2013 v 15:17 zispozi |
Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : ... [1, 2] Kawasaki GPZ 900, Kawasaki GPX 750 | stassek | 31 | 22.1.2012 v 12:07 postak1 |
Potřebuji radu Kawasaki GPX 750 | Levas3 | 2 | 17.1.2012 v 11:24 z-x-r |