globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosim pomoc už nevím co s tím
29.6.2019 v 17:24
Ahoj může mi prosím někdo poradit, na motorce jsem na posledy jela v listopadu do minulého týdne stala v garáži už loni nechtěla startovat když byla zahřáta. Tak jsme na ni vyměnili svíčky destičky a tlumice vytekli tak jsem tam dala nové gufera atd. I přední brzdy jsou udělane ale problém nastal když jsem chtěla nastartovat. Baterka je dobita šťávy tam jde dost. Pouze cvaka v cifce pod sedackou a ani to nehne s motorem startet jsme měli venku ten jde krásně zkoušeli jsme to roztlacit na 4 nic ani neskytne no a ted jsme to dali na hlavní stojan a zkoušeli pootocit motorem na 6 a nic prostě to vypada ze je zaseklej motor nebo ja vubec nevim ? nemáte s tim prosím nekdo zkušenost jedna se o kaeasaki gpx 750 r rok 1987

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím

3.7.2019 v 23:42 | Nahoru | #1
filipes> Nezlob se na mě, ale provozovat to bez expanzky byl nápad za všechny sestercie. Ona totiž ta voda má jednu takovou zajímavou vlastnost, a to, že při zahřívání zvětšuje svůj objem. A od toho tam právě ta nádobka je ( resp. byla), aby ten rozdíl v objemu při zvýšení teploty absorbovala a při vychladnutí ho pak vrátila zpět. A taky v systému udržuje určitý provozní přetlak, díky němuž má ta voda vyšší bod varu, než při tlaku atmosférickému. Po tvé úpravě voda při zahřátí odtekla pryč a po vychladnutí v systému přirozeně chyběla. Díky tomu pak vodní pumpa honila jen bubliny a motor se přehříval, i když třeba teploměr ukazoval normální teplotu- neměřil vodu, ale vzduch. A co je nejhorší, díky nedokonalému chlazení v odešlo v lepším případě těsnění hlavy, v tom horším se v hlavě nebo válci vytvořily praskliny. Super street úprava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim pomoc už nevím co s tím

4.7.2019 v 08:33 | Nahoru | #2

Romans512 píše: filipes> Nezlob se na mě, ale provozovat to bez expanzky byl nápad za všechny sestercie. Ona totiž ta voda má jednu takovou zajímavou vlastnost, a to, že při zahřívání zvětšuje svůj objem. A od toho tam právě ta nádobka je ( resp. byla), aby ten rozdíl v objemu při zvýšení teploty absorbovala a při vychladnutí ho pak vrátila zpět. A taky v systému udržuje určitý provozní přetlak, díky němuž má ta voda vyšší bod varu, než při tlaku atmosférickému. Po tvé úpravě voda při zahřátí odtekla pryč a po vychladnutí v systému přirozeně chyběla. Díky tomu pak vodní pumpa honila jen bubliny a motor se přehříval, i když třeba teploměr ukazoval normální teplotu- neměřil vodu, ale vzduch. A co je nejhorší, díky nedokonalému chlazení v odešlo v lepším případě těsnění hlavy, v tom horším se v hlavě nebo válci vytvořily praskliny. Super street úprava.


nezlobim . Ano určitě je lepší když tam ta expanzka je, to se přít nebudu. Ale to co popisuješ je pěkná teorie v praxi už to tak horzný není. Jde o to že ten zvýšený tlak se tam udělá vždycky, protože ten tam drží přetlakový ventil. S tou ztrácející vodou to je tak, že ona ti napoprvé unikne větší část, která jak jsi psal vznikne zvětšením objemu (dělá to cca 1 deci). Pak se samozřejmě už nevrátí zpět místo toho se tam nasaje vzduch. Ten ventil je v nejvyšším místě okruhu. Pod ním je tím pádem vzduchová bublina o velikosti dvou panáků. Odtud vede hadice do chladiče a až z chladiče do pumpy (všechno směrem dolů) tudíž aby to nasálo ten vzduch , musel by tam být obrovský podtlak (takovej ta pumpa může mít leda v nejvyšších otáčkách a to kdoví jestli). Na druhou stranu by takový proud vždycky vyhnal vzduch i z hlavy (pokud by tam zůstával). Prostě tvrdit že tohle je jasná příčína je naprostý střílení od pasu. S tou motorkou jsem jezdil dlouho a nikdy nebyl problém s chlazením. Teplota vody se vždycky držela na rysce kde to má být, nekolísala, ventilátor spínal naprosto přesně. Nikdy mi to nevyvřelo, nidky tam nechybělo víc vody. Při dalších jízdách už ta voda samozřejmě nešla ven. Ale přesto jsem to byl zvyklej dolívat.
Nebudu tvrdit že je to nemožné, ale jako jistou příčinu bych to rozhodně neviděl. Navíc ani nevíme co s tím je. Jestli to je opravdu prasklý.
Nemám chut se tady s váma dohadovat, je to zbytečný a skončí to akorát tím že budem navzájem dělat machry kdo tomu víc rozumí.
Bylo by super pro Zuzku sepsat co všechno s tím může být a jak to zjistit.
prasklý těsnění nebo válec = bude to fučet do vody - zkontrolovat okruh bez víčka, jestlí nevaří
Něco s pumpou = nebude se hýbat voda v okruhu - zkontrolovat okruh bez víčka, jestli tam proudí voda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
poradte mám koupit?? [1, 2] Kawasaki GPX 750 bulldogbiker 49 17.10.2014 v 23:07 bulldogbiker
Potřebuju nezávislou porotu :) [1, 2] Kawasaki GPX 750 stassek 53 18.12.2013 v 12:45 petr54
Špatně padají otáčky motory při ubr... Kawasaki GPX 750 fantomas 10 29.8.2013 v 15:17 zispozi
Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : ... [1, 2] Kawasaki GPZ 900, Kawasaki GPX 750 stassek 31 22.1.2012 v 12:07 postak1
Potřebuji radu Kawasaki GPX 750 Levas3 2 17.1.2012 v 11:24 z-x-r


TOPlist